Capitolu 6"-Zambete pe buze..."

861 43 3
                                    

-Ce dracu se intampla? Intreaba Christian nervos.
-Aaa...sa zicem doar ca s.a intamplat un mic accident.
-Mic accident? Layla e moarta pe canapea iar tu esti invinetita pe obraz plus ca iti curge sange din buza.
-Layla nu e moarta ci a lesinat!
-Ideea e, de ce a lesinat?!
-Am luat.o prin padure iar apoi a aparut un tip care ne.a atacat, de fapt, ma atacat.
-Ce?! Esti bine? Ma intreaba venind spre mine speriat si imbratisandu.ma strans.
-Sunt bine. Ma cam doare unpic obrazul cand mi.a dat un pumn.
-Un pumn?!!! O sa.l omor pe cretin cand il prind!
-Sa zicem ca am actionat inaintea ta...Ii zic cu o voce pitigaiata.
-Adica l.ai omorat?
-Nu, l.am violat! Spun sarcastica.
-Ce o sa.i spui cand se va trezi?
-Ma gandeam sa ii zic adevarul.
-Ce?! Ai inebunit?! Gasesti tu o minciuna pana se trezeste.
-U.unde sunt? O aud pe Layla mormaind. Ma asez langa ea unde incerc sa ma gandesc la o minciuna.
-Pai...aaa...Ii zic arucandu.mi o privire catre Christian. Pai...pe drum....aaa...te.ai impiedicat de o creanga unde ai lesinat iar acum esti la mine.
-Asta are sens, dar nu inteleg de ce esti vanata pe fata si de ce buza ta sangereaza. Hai ca am dat de dracu...
-In timp ce mergeam, m.am zgariat cu o....crenguta dintr.un copac. Zic repede.
-Si vanataia?
-...
-Cand a.ti ajuns, am crezut ca e tipu cu pizza si i.am inchis din greseala usa in nas.(Christian)
-Mdea..dar totusi, ce ai avut cu saracu baiat?
-A gresit comanda.
-Ok? Cred ca ma duc acasa. Imi zice ridicandu.se de pe canpea picioarele ei tremurand de parca ar fi de jeleu.
-E noapte Layla.
-Si? Nu e nimeni care sa.mi faca rau.
-Lupul. (Christian)
-Sigur nu Kacie ti.a dat cu usa in cap?
-Ursul. (Christian)
-Aa....o sa zic da la intrebarea mea. Acum...pot pleca?
-Nu! Ii zic repede. Am zis ca ne vom uita la un film de dragoste si asa vom si face.
-Mno bine. Zice facandu.se comoda pe canapea. Il iau pe Christian de mana si mergem catre bucatarie.
-Dupa film va pleca acasa! Nu o putem lasa. (Christian)
-Calmeaza.te Casanova! Ii zic mergand catre un dulap de unde am luat niste pastile. Aceste pastile se dizolva in apa si te face sa adormi imediat.
-De unde dracu le ai? Ia stai putin...ai folosit astea si pe mine?
-Aa...poate. Ii zic cu o voce pitigaiata.
-Pai mersi ca mi le.ai aratat ca atunci cand ma voi duce la curve o sa.ti dau si tie. Zice sarcastic
-Porcule! Ii zic indreptandu.ma cu paharul la Layla.Bea apa asta, te vei simti mai bine.
-Ok. Imi zice luand paharul. Dupa ce il bea vad ca i se inchid incet incet ochii ceea ce inseamna ca...
-Trei, doi, unu....Ii zic vazand ca Layla a cazut pe canapea si a adormit. Misiune indeplinita.
-Wow, iai cantat un cantacel de noapte buna.
-O mai taci! Ii zic ducandu.ma sus unde ma bag in dus. Las apa fierbinte sa.mi relaxeze fiecare portiune a corpului. Inca ma doare obrazul de la acel pumn. Nu pot sa cred ca eu chiar am omorat un om! Sunt o criminala...dar, alta cale nu am de ales. Trebuie sa rezolvam cat mai repede cu Zack pana nu vor fi in pericol Layla si Sam. Abea astept sa.l vad fara nicio suflare. Pentru tot ce a facut, merita omorat, iar eu o sa o fac cu cea mai mare placere. Simt cum sangele din vene o ia razna doar cand ca ma gandesc la omorarea acelei javre. Dupa 10 minute de stat in dus, ies din baie unde il vad pe Christian intins pe tot patul.
-Blondule, daca nu imi faci loc vei dormi pe pres! Ii zic punandu.mi mainile in sold.
-Ce sexi esti cand iti pui mainile in sold. Imi zice cu un zambet pervers.
-PE PRES! O sa dormi pe pres daca nu te dai!
-Gata femeie nebuna! Doamne cu cine m.am logodit. Zice dandu.se mai incolo pentru a.mi face loc.
-Dar pe femeia asta nebuna o iubesti.
-Mda...asa e. Imi zice luandu.ma de talie si gadilandu.ma.
-Aoleu...Christian! Mor aici....Ii zic printre hohote de ras. Incerc sa dau din maini si din picioare dar vad ca rezultatele sunt slabe asa ca sper sa mearga aceasta miscare:
-Auuu....! Se plange Christian dandu.se dupa mine. Va intrebati de ce a urlat asa? Se pare ca l.am cam lovit pe Christian Junior.
-Te plangi ca un copil de cinci ani! Ii zic zambindu.i malefic.
-Da' tu ai rade daca te.ar lovi cineva in Kacie Junior? Imi zice nervos tinandu.se de amicul lui. :))
-Ba! Vorbeste dracului frumos.
-Zice fata care a zis sa vorbesc frumos cu injuratura dracu.
-Pai de...Noapte buna blondule! Ii zic lipindu.mi buzele de ale lui. Ma intorc pe cealalta parte si simt o durere pe fundul meu. Era palma lui Christian. Jur ca daca nu era miezul noptii iti bagam pumnalu in Christian Junior.
-O da...Ar trebui sa cred?
-Vrei sa testam? Ii zic deschizand sertarul.
-Nu nu! Am nevoie de el! Asa ca culca.te linistita. Imi zice luandu.ma in brate. Noapte buna ingerasule!
-Noapte buna blondule!
~Dimineata~
Ma trezesc obosita si cu o durere mare de cap. Probabil cand dobitocu' ala mi.a dat un pumn si am cazut. Ma uit in dreapta mea si il vad pe Christian cum doarme profund. Ma ridic incet din pat unde imi iau un halat pe mine si ma duc in sufragerie unde nu o gasesc pe Layla. Caut grabita prin casa pana dau de un bilet.
"Scuze ca am plecat mai devreme dar ma plictiseam si daia. Ne vedem la scoala astazi. Pupici!"
Iuu...am crezut ca e ceva rau. Rasuflu usurata si imi fac o omleta. Dupa 10 minute de mancat delicioasa omleta, dau sa urc sus dar cineva bate la usa...

Iar v.am lasat in suspans nu? Nu stiu cand voi pune capitolu 7 pentru ca luni am teza, trebuie sa invat, plus o gramada de teme...Kiss!❤️
P.S: Scuze pentru greselile gramaticale dar scriu pe telefon.

"The bad man..." (Volumul 2) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum