Capitolu 16" Amenintarile devin reale..."

667 38 6
                                    

Christian P.O.V
Simt furia cum trece prin vasele de sange care ajung la creier. Tensiunea imi creste si mai am unpic pana ma duc la mama dracu. -Cum sa se casatoreasca cu el?! Tip nervos auzindu.ma jumate de pasageri.
-Hey! Nu esti pe camp okey?! Zice Ayden in soapta. Mai ai unpic si o sa ajungi cu "pe josul" pana la ea dar degeaba pentru ca azi se casatoreste idiotule!
-Vrei sa imi pice nervii pe tine sau ce?!
-Inteleg ok? Cu totii suntem nervosi si stresati dar o cunoastem foarte bine pe Kacie si stim ca nu ar face asa ceva. Ea este bagata in jocul lui murdar. (Elliot)
-Asa este. doar ca...imi vine sa ii sparg capul acelui cretin care a luat.o de langa mine. Este numai vina mea...nu mai e langa mine din cauza mea.Numai din vina mea este pe punctul de a se casatorii.
-Unu, ai fost sabotat de catre Zack. Doi, nu se va casatorii si stii de ce? Pentru ca vom oprii nunta.(Kirra)
-Nu pana nu ii scot cel putin cinci dinti din gura, un ochi si...
-Gata gata! Cred ca am prins cu totii ideea.(Melissa)
-In cate ore vom ajunge in Grecia?
-Maxim 4 ore. Faceti.va comozi.(Aiden)
-Taci dracu pana nu imi vars nervii pe tine! Cum sa ma fac comod atata timp cat azi, iubita mea se casatoreste cu dusmanul meu de moarte?!
-Bine gata ok? E nevoie sa chem asistenta? (Aiden)
-Da. Ca sa.ti bage mintile alea in cap! Ii raspund rece rezamandu.ma de scaun si indreptandu.mi privirea catre geamul avionului. Off ingerasule...iti promit ca voi ajunge la timp! Fara tine pur si simplu nu mai rezist si nici nu mai exist.
Kacie P.O.V.
Odata ajunsi la salon, Zack imi prinde fortat mana si ma trage dupa el. Nici macar nu se gandeste la sentimentele mele..ce tot zic aici, abea se gandeste la el naiba. Cred ca el ma crede animalul de companie cu care se poate distra cand vrea. As da orice pentru a avea un pumnal sau mai bine un pistol sa.l omor naiba odata. Sa vad cum i se scurge sangele pe podea. Nu ma intelegeti gresit, dar daca ati fii in locul meu exact asta aveati si voi in gand.
Dupa ce intram o vad pe Michel vorbind la telefon. Ea imi face semn sa ma asez pe scaun iar eu ii dau din cap semn ca da.
-Hey frumoaso! Deci...astazi e ziua cea mare? Imi spune mangaindu.mi parul.(Michel)
-Mda.
-Vai draga...ce ai patit la gat? Ma intreaba speriata. Imediat arunc o privire din oglinda la Zack si il vad cum isi pune degetul la gat semn ca daca ii spun ceva, ma va omori.
-Aa...cainele.
-Aveti caine, domnule Zack?
-Tu esti aici pentru a ma interoga sau sa o machiezi pe viitoarea mea sotie? O intreaba Zack aspru.
-Ma scuzati domnule Zack. Aveti dreptate.
-Bravo. Ies afara sa.mi aprind o tigara. Cand ma intorc sa o vad gata facuta. S.a inteles?
-Da.
Nu mai zice nimic ci isi scoate din buzunar un pachet de tigari de unde isi ia una, o pune la gura si iese afara sa o aprinda. Wow...nu a fumat el in salon si s.a dus afara?
-Asa se poarta mereu cu tine? O intreb pe Michel.
-Cam da. Asta e. Nu ma pot impotrivi.
-Nu mi se pare corect dar marog...
-Nici mie. Deci...cum vrei sa fie machiajul?
-Ma las pe mana ta.
-Ok frumoaso.
Dupa 20 de minute in care mi.a pus toate machiajele posibile pe fata, mi.a facut parul. Michel la facut cu bucle lasate in jos.
-Iti place?Ma intreaba privindu.ma cu un zambet larg.
-Da. Mersi mult. Pot sa te rog ceva? Nu prea simt ca va fi bine ce voi intreba dar nu am de ales.
-Sigur.
-Pot imprumuta unpic telefonul tau pentru un apel? Repede? Ii zic cu o voce pitigaiata arucandu.mi o privire catre iesire unde il vad pe Zack fumandu.si tigara. Ea mi.l da in mana si ma indrept undeva mai departe de iesire ascuzandu.ma cu ajutorul peretelui. Formez repede numarul lui Christian si il pun la ureche.
-Call-
"Da? insfarsit ii pot auzi voceam.
-Christian! spun cazandu.mi cateva lacrimi de bucurie.
-Kacie?! Intreaba uimit. Ingerasule, tu esti?
-Da.
-Esti bine?! Unde esti?! Te.a atins javra aia vreun pic?
-Mi.e dor de tine Christian! Vreau sa vi sa ma salvezi.
-Suntem in avion ingerasule.
-Doamne ce ma bucur!
-Unde va fi nunta?
-Pe plaja Halkid..." Nu mai continui pentru ca simt cum cineva da peste telefon si se sparge. Il vad pe Zack nervos care ma trage de mana spre iesire.
-Telefonul meu...! Zice Michel trista.
-Ai bani sa.ti cumperi altu! Tipa Zack disperat.
Ma tine strans de mana si vad ca ne indreptam undeva prin spatele salonului. Ma tranteste tare de perete eu urland din cauza durerii de nedescris al spatelui iar el imi acopera repede gura punandu.mi pistolul la cap. Eu incep sa plang din ce in ce mai tare si sa ma zbat.
-Ce ai crezut ca faci hă?! Catea mizerabila ce esti! Am spus cam multe vorbe despre daca incerci ceva te voi omori asa ca e mai bine sa trecem la fapte!
-N.nu!!! T.te rog! Ii spun plangand abea pronuntand cuvintele din cauza palmei lui.
-Degeaba! Imi spune apasand pe tragaci.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hopaa...! Curiosi daca va muri sau nu? Va mai las unpic in suspans si apoi gata.
P.S:Scuze ca nu am mai postat de 3 zile dar am avut un program foarte incarcat ca de obicei. Daca aveti idei in legatura cu ce se va intampla cu Kacie le astept in comentarii.👇🏽
~I LOVE YOU GUYS!~

"The bad man..." (Volumul 2) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum