Capitolu 8"Am terminat.o!"

773 40 5
                                    

Imi iau repede pumnalu in mana si ies din camera. Cobor scarile si aud cum cineva sparge ceva. Ma indrept catre sufragerie si nu imi vine sa cred ce vad in fata mea....
Este Christian beat mort mirosind a tutun cu nodul largit de la cravata si ciufulit. Se apropie de mine clatinandu.se pe picioare.
-Stai departe de mine!!! Ii spun indreptand pumnalu catre el.
-Nu te bucuri sa ma vezi? Si ce faci cu cutitul de la bucatarie?
-Unu, nu mi.a fost si doi, este un pumnal desteptule! Nu ma face sa.l folosesc fix pe tine!
-Incearca daca ai curaj! Urla la mine strangandu.mi talia foarte tare asta facandu.ma sa scot un mic sunet. Se apropie de gatul meu muscand animalic din el.
-Aaaa!!!!! Tip cat de tare pot dandu.i un picior in stomac. El mai mult se enerveaza si imi strange fesa stanga cu mana dreapta iar cu cea stanga ma strange de par. Ma saruta animalic si nu mai simt acea respiratie calda cu buzele reci ci o respiratie mirosind numai a alcoool si tutun. O sa.mi para rau de ce o sa fac acum dar nu am de ales...
-Imi pare rau Christian!
-Pentru?!!! Ma intreaba nervos uitandu.se in ochii mei. Pana nici acei ochi albastrii nu ii mai recunosc. Pot vedea in ochii lui ca nu e constient de ceea ce face dar eu da!
-Pentru asta! Ii zic infingandu.i pumnalu in umar invartindu.l in muschi. Christian urla indepartandu.se de mine. Imediat ies pe usa unde vad un taxi intrecere. Ii fac semn sa opreasca.
-Calc.o! Ii spun speriata.
-Unde? Intreaba calm.
-La mama dracului! HoolStreeat nr 24.
-Ok.
Nu pot sa cred ce mi.a facut. Nu.mi vine sa cred ca a venit beat acasa! El nu e constient de ce mi.a facut!!! Imi pun mana de unde ma muscat si vad ca deja imi curge sange. M.am uitat in ochii lui si pentru prima data nu i.am recunoscut. Unde a disparut acel Christian atent cu mine, dragastos, dulce si de unde a aparut acest Christian beat mort, egoist si mai ales atat de salbatic?! M.am pacalit singura ca puteam avea o familie dar mi.am dat seama prea tarziu.
-Domnisoara! Zice soferul unpic rastit la mine.
-De ce naiba tipati asa? Vreti sa ma asurziti?!
-V.am strigat de cinci ori ca am ajuns.
-Aa...scuze. Uite bani! Ii zic punandu.i in mana.
Va intrebati unde merg nu? Pai...ca tot veni vorba ca nu am unde sa stau, parintii lui Layla sunt plecati doua luni in Grecia asa ca alta cale nu am de ales. Ma indrept catre usa si incep sa ciocan.
-Kacie?! Ma intreaba somnoroasa.
-Je. De ce esti asa somnoroasa?
-E 1 noapte! Ce ai vrea sa fac, sa joc tontoroiu?
-Am nevoie de ajutor.
-Doamne....dar ce ai pe gat?! Te.a violat cineva?! Ma intreaba Layla speriata.
-Mai degraba "violat" e mult spus. Christian mi.a facut asta. Ii zic incepand sa plang in hohote afundandu.mi capul in piept.
-Doamne....! Intra! Imi zice luandu.ma de mana. Parca erati logoditi plus ca aveati un copil!
-A venit beat mort acasa. Ii zic stergandu.mi lacrimile strangand.o in brate.
-Of scumpa mea...! Poate are o explicatie.
-Ca a baut pana nici numele nu si.l mai stia?! Ce explicatie sa.mi dea?!
-Gata gata! Urca in camera mea. Eu voi dormi pe canapea.
-Nu te deranja! Voi dormi eu pe canapea. E mai comoda. Ii spun dandu.i un zambet fals.
-Ok. Te las sa dormi. Probabil esti satula de ceea ce s.a intamplat.
-Pana.n gat Layla! Nu mai pot continua asa...
-Ce vrei sa zici?!
-Vreau sa zic ca din momentul asta nu vreau sa.l mai vad! Am terminat.o!
-Nu zi prostii! Va iubiti unu pe altu mai mult decat orice. Nu poti lasa doar un mic accident sa va stea in cale!
-Mic accident?! Layla, a venit beat si am urme pe tot corpul! Ce vrei sa fac?! Sa stau cu mainile in sam si sa.l iert de parca nu s.a intamplat?
-Gandeste.te ca nu era constient! El nu stia ce face.
-De ce ii iei apararea?! Daca nu era constient de ce face, de ce ar trebui sa bea?! Eu sunt aia nebuna care nu mai poate continua?!
-Scuze. Ai dreptate intr.un fel dar, zice apasand cuvantul "dar", nu cred ca e a doua sau a patra oara cand vine beat. Poate a avut un necaz sau poate a fost santajat.
-Santajat?! Nu prea cred...
-Ideea e sa nu incepi cu stangul pentru ca vei regreta.
-Ba sunt foarte sigura pe ce am zis si nu ma voi razgandi! S.a terminat intre noi doi!
-Gandesti asa pentru ca esti obosita. Maine imi spui ce decizie ai luat.
-Ti.am zis.o acum Layla!
-Cum zici tu...Spune indiferenta urcand in camera ei.
Nu am zis ceea ce trebuie? Nu merita inca o sansa. A avut o groaza de sanse si le.a irosit pe toate cu tampeniile lui. Nu mai pot continua asa...Oricat de mult mi.as dori sa il simt aproape de mine, sa ii simt buzele reci, parfumul lui barbatesc imbinat cu menta invioratoare, nu pot. Nu mai pot continua asa...

Tadaaa! Gata si capitolu 8. Sper ca va placut! Good night!😌🌚

"The bad man..." (Volumul 2) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum