Kacie P.O.V
Vad in ceata, vad negru...Aud voci, voci pe care le.am mai auzit. Simt cum sunt urcata intr.o duba. Sunt ametita, ma doare capul, vad in ceata si doar cearceaful negru cu care sunt acoperita. Incet, incet ochii mei nu mai fac fata durerii cumplite asa ca simt cum mi se inchid si vad intuneric...
***********
Deschid incet ochii si pur si simplu nu imi dau seama unde sunt. Ma simt ametita, mi.e frica si habar n.am ce e locul asta. Sunt legata de un scaun intr.un depozit vechi, cu droguri si arme.
-Heyyy!!! Ajutor!! E cineva aici?! Tip eu incat sa ma auda cineva. Doamne ce proasta sunt! Pai daca am tipat va dati seama ca m.au auzit! Off....
-Normal. Ai prefera sa stai singura? Spune cineva cu o voce extrem de cunoscuta iesind dintr.un colt unde era umbra. Era Zack.
-Tu!! Ce dracu mai vrei?! Javra ce esti! Ii spun zbatandu.ma de pe scaun.
-Hai sa nu jignim okey? Ce iti face logodnicul? Ma intreaba cu un zambet pe fata.
-Nu mai am nicio legatura cu el asa ca da.mi drumul sau te omor cu mana mea!
-Uu...deci planul meu a mers. Si apropo, mainile tale sunt legate asa ca sunt 0% sanse sa ma omori da?
-Plan reusit? Despre ce tot vorbesti?! Il intreb nervoasa.
-Pai...Taylor nu e arhitect ci...
-Iubita lui! Spune ea intrand pe o usa imbracata in negru toata cu patru barbati umflati cu pompa in spatele ei. Off...te simti prost ca nu l.ai crezut pe Christian nu?
-Curva imputita ce esti!!! Tip tare uitandu.ma furioasa la ea.
-Ai grija cum vorbesti! Tipa la randul lui Zack. Sa nu cumva sa te atingi de ea ca altfel, ultima privire pe care ti.o va arunca Christian va fi in sicriu!
-Jur ca atunci cand voi scapa va voi omori pe amandoi javrelor! L.ati sabotat pe Christian iar eu m.am despartit din cauza voastra de el!!!
-Si a mers sabotajul. Ai fost fraierita. Saracu spunea adevarul dar tu, ai tinut mortis sa nu.l crezi. Asta nu e vina noastra draguto, noi doar am pus planul in aplicare.(Taylor)
-Ce vreti? De ce ma tineti aici?
-Ai de ales! Ori te casatoresti cu mine, ori Christian moare!
-Ce?! Nu poti face asta!
-Ba pot si o voi face. Sa inteleg ca ramanem la a doua varianta? (Zack)
-Ce faci ma?! Cum naiba sa te casatoresti cu ea? Eu sunt iubita ta! Tipa Taylor nervoasa.
-Corectie. Ai fost doar un ajutor pentru mine parasut.o! Acum, ca planul a luat sfarsit, nu mai am nevoie de tine! Ii spune scotandu.si un pistol si impuscand.o in cap. Luati.o de aici! Le face Zack semn celor patru baieti si bagand pistolul la loc. Vrei sa fi urmatoarea?! Ma intreaba strangandu.mi barbia tare privindu.ma in ochi.
-Nu. Ii zic inceapand sa plang.
-Atunci, care e alegerea ta?
-M.ma.....voi ca.s...
-Zi mai tare!!!! Urla in timp ce imi pune pistolul la cap.
-MA VOI CASATORI CU TINE! Tip si incep sa plang in acelasi timp in hohote!
-Bravo! Si nu mai plange ca ti se va lua rimelul. Spune zambind malefic.
-Sa te ia dracu! Ii spun ridicandu.mi capul si privindu.l urat. El imediat se intoarce brusc si imi da o palma peste fata prabusindu.ma pe jos.
-Data viitoare nu va mai fi cu palma ci cu pistolul! Ai grija, sau in loc de nunta iti voi organiza pomana! Iubitelul tau nu o sa vina sa te salveze asa ca obijnuieste.te cu ideea.
-O sa platesti pentru asta! Ii zic uitandu.ma din nou la el.
-Poate, dar nu acum! Acum eu am castigat iar Christian a pierdut!
-Nu a pierdut pentru mult timp, te asigur!
-Prea multe sperante iti faci. Dezobinsuieste.te pentru ca nu vor tine! Noapte buna! Spune iesind din depozit iar eu ramanand pe intuneric. Ce am facut, ce am facut?! Nu l.am lasat pe Christian sa.mi spuna adevarul si uite unde s.a ajuns....este numai vina mea, doar a mea! Imi zic in gand plangand din nou....
Christian P.O.V
Am pierdut.o, am pierdut.o definitiv. Si pe ea si pe Anastasia. Daca nu ma duceam cu Taylor la bar acum eram impreuna iubindu.ne ca si cum ar fi ultima zi. Este numai vina mea, doar a mea!Dam, dam, dam.....Trist capitol nu? Poate va avea un final fericit.....sau poate nu....😉 Sa aveti o zi minunata!😅❤️
CITEȘTI
"The bad man..." (Volumul 2)
RomansaDupa ce si-au intemeiat o familie, apare un diferit obstacol si anume un vechi dusman ceea ce ii pune in pericol pe cei doi indragostiti si anume Kacie si Christian. Dupa cum stiti, in volumul 1, Christian este baiatul cel rau al scolii care, dintr...