Capitolu 10"Tradari si lacrimi...!"

669 37 0
                                    

Kacie P.O.V
Raman fara cuvinte la ce vad chiar acum, cu proprii mei ochi. Este Sam cu Layla sarutandu.se in mijlocul clasei cu cea mai mare pofta si fara niciun pic de deranj.
-Ce dracu se intampla?!! Ii intreb deja nervoasa.
-Aa...Kacie....(Layla)
-Niciun Kacie! M.ati mintit amandoi pe fata crezand ca sunt o proasta hă?! E bine v.ati inselat! Cum de chiar voi sa ma mintiti?!
-Kacie...te rog! Imi spune Sam apropiindu.se de mine.
-Stai departe! Ce fel de prieteni sunteti voi hă?! Fix voi v.ati mintit! Nu era de ajuns?! Am si asa viata daramata. Ce mai vreti?? Nu va e de ajuns sa ma vedeti suferind?
-Kacie te rog! Lasa.ne sa.ti explicam! (Layla)
-Ce sa.mi explicati? Cum ati tinut relatia voastra ascunsa de mine? Stiti ceva...nici nu vreau sa va mai vad! Le spun iesind din clasa si mergand in spatele facultatii de unde ma rezem de zid si las ca lacrimile sa isi faca aparitia pe ambii obraji ai mei. Nu pot sa cred ca toata lumea ma minte! M.am saturat de viata asta...de ce nu poate fi roz si este neagra cu prieteni falsi si iubit beat fara sentimente?! De ce eu trebuie sa fie cea care sufera mereu? Ma intreb in minte punandu.mi capul pe genunchi incepand sa plang din ce in ce mai mult. Dupa ore in sir plagand si suferind in acelasi timp,  decid sa ma ridic de pe jos iar atunci cand o fac in fata il vad pe el...
-Ce cauti tu aici? Il intreb rece.
-Asculta.ma, stiu ca tu ma crezi un  idiot, egois, porc si tot ce vrei tu, ai dreptate, merit asta, dar te rog, intoarce.te acasa. Mi.e dor de tine, de mirosul tau, de tot ce e legat de tine, mai ales de buzele tale moi si calde. Sunt cel mai mare cretin de pe intreaga planeta dar te rog vin.o inapoi. Imi spune luandu.mi mana intre a lui.
-Cred ca tu nu intelegi cat de mult mai facut sa sufar si inca cat! Esti un mare nesimtit fara sentimente!
-Daca nu aveam sentimente, de ce m.am logodit cu tine? De ce ti.am facut o petrecere surpriza? De ce ti.am luat trandafiri?! Toate faptele astea, tu de ce crezi  ca le.am facut? Pentru ati arata iubirea mea fata de tine. De ce mereu cand esti in prezenta mea te vad cu zambetul pe buze?
-Zambetul pe buze?Cred ca aici gresesti. In momentul asta zambetul este inlocuit cu tristetea si suferinta facut numai de tine! Mi.ai distrut viata Christian! Ai distrus.o! Credeam ca puteam fi o familie fericita dar acum tot ce pot sa zic este ca Anastasia sta separata de parintii ei si ascunsa numai din cauza fostului tau prieten! Nu vezi ca din cauza ta viata mea si a Anastasiei este distrusa?!
-Iubito, te rog, si asa ma simt foarte prost!
-Asa si iti trebuie! Nu ai putut aprecia ceea ce ai iubit! Si pentru ca nu ai putut aprecia acea persoana, sentimentul este reciproc!
-Kacie...
-Am terminat.o! Nu mai vreau sa dau ochii niciodata cu tine!
-Nu vorbesti serios!
-Ba uite ca de data asta da! Nu o sa ma mai vezi nici pe mine dar nici si pe Anastasia! In rol de mama, iti interzic sa.ti mai vezi fata! Ai facut cea mai mare prostie a vietii tale exact cand viata noastra devenise roz!
-Te rog! Nu vorbesti serios! Te rog, iarta.ma! Spune Christian asezandu.se in genunchi si rugandu.se de mine.
-Ce dracu faci?! Esti nebun?!
-Da! Dupa tine! Te rog, nu ma lasa! Am nevoie de tine chiar si Anastasia!
-Ai nevoie fix cand noi nu mai avem! Adio Christian...! Ii spun scotandu.mi inelul de pe deget si arucandu.il pe jos. Imediat ajung in masina unde imi asez capul pe volan si incep din nou sa plang. Nu plang pentru ca am facut ceva gresit si pentru ca sufar in continuare.
Dupa ce imi revin, bag cheile in contact si pornesc cu o viteza mare spre casa. Dupa zece minute ma dau jos din masina unde ajung in fata unui hotel de patru stele. Dau sa intru in el dar, dintr.o data simt ceva tare cum imi atinge capul si unde sunt acoperita cu un cearceaf negru. Vad in ceata...vad negru....

Va intrebati ce se intampla nu? Maine cred ca veti afla dar, pana atunci, sa aveti o noapte minunata! Pupici!❤️

"The bad man..." (Volumul 2) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum