The first day

12 0 0
                                    

Zenuwachtig loop ik de school binnen. Vandaag was de eerste dag hier. Mijn vader had ander werk gekregen dus waren we verhuis van Nederland naar Amerika. In het begin wou ik het niet en vondt ik het jammer, maar zou kon ik wel weg van de rest en opnieuw beginnen waar niemand me kent.

Als ik de school binnen loop, zie ik dat het er druk is. Ik loop de gang door en ze kijken mij aan. Ik negeer het gewoon en loop door naar mijn lokaal, eenmaal aangekomen gaat de bel en ga ik zitten aan een tafeltje achter aan. De docent komt binnen en stelt mij voor aan de klas.

De eerste uren gingen snel voorbij en het was al pauze. Ik had al wat vriendinnen gemaakt en ging bij ze zitten in de pauze. Ik pakte wat eten van de balie en bedankte de vrouw achter de balie. Ik liep naar ze toe, tenminste dat probeerde ik want toe ik me omdraaide botste ik tegen een jongen op. Al het eten viel van mijn dienblad en de jongen en ik zaten helemaal onder het eten. Iedereen in de kantine keek ons aan. "Je hebt mijn kleren verpest kijk eens beter uit!" Roept de jongen. "Sorry" zeg ik en loop naar de wc's.

Nadat ik had geprobeerd me kleren schoon te krijgen ging ik naar de volgende les, en was de dag snel over. Ik zat nu thuis op de bank. Na te denken.

Die jongen was best wel knap. Hij had bruin haar wat lang en wat schuin voor z'n gezicht, bruine ogen en een mooie glimlach. Alleen het nadeel aan hem hij is zo'n vervelend badboy type. Hij was al arrogant in de kantine terwijl hij tegen mijn opbotste, ik heb nu al een hekel aan hem. Maar goed hopelijk zie ik hem nooit meer.

Ik hoorde de deur en zag mijn broer binnen komen. "Hey Jenniffer" zei hij, "hey Mathias" zei ik terug. Hij kwam de kamer binnen lopen en zag mijn kleren "wat is er met jou gebeurd?" Vroeg hij.
Dus vertelde ik hem wat er was gebeurd. "Vervelend" zei hij en hij liet mij een foto zien "is dit die jongen?" Vroeg hij. "Ja hoe ken je hem?" Vroeg ik. " Dat is Jaden, hij zit bij mij in de klas, we hebben wat gepraat en zijn vrienden geworden." Ik werd stil. "Hij komt vanavond langs, hij eet ook mee, we eten met z'n drieeën want mam en pap zijn niet op tijd thuis." Ik wist niet wat te zeggen maar toch kreeg ik wat uit mijn mond. "Leuk voor je, alleen ik eet dan wel alleen boven ik eet niet mee met hem, misschien is hij aardig maar zo als hij in de kantine deed vandaag, hoef ik hem hier niet te zien vandaag." Zei ik "Okee moet je zelf weten" zei hij en liep naar de keuken.

Het was al wat later en ik had zat nu boven op mij kamer pizza te eten en netflix te kijken. Jaden was er al en heeft mij gelukkig niet gezien. Ze zaten nu beneden FIFA te spelen, typisch jongens.

Na een tijdje hoorde ik de deur beneden en dacht dat Jaden weg was nu. Dus liep ik naar beneden toe. Ik zat op mijn mobiel en toen botste hij weer tegen mij op niet te geloven. "Alweer jij" zei hij. "Ja alweer ik" zei ik. "Wat doe jij hier vroeg hij" "wat gaat jou dat aan" zei ik. "Niks, ik vroeg me alleen af wat jij hier doet" zei hij. "Dat gaat je niks aan" zei ik. Ik wou weglopen maar hij riep naar mij "wacht" zei hij. "Ja, wat?" Vroeg ik. "Sorry van hoe ik deed in de kantine, alleen ik heb een reputatie op school dus kan ik niet zomaar lief tegen jou doen op school." "Het zal wel" zei ik en liep weg naar Mathias. "Eh kun je het zeggen als hij weg is want dan kan ik weer benden komen" "ja is goed" "okee dankje Mathias" riep ik nog terug en liep weer naar mijn kamer. Onderweg kwam ik Jaden nog tegen maar ik negeerde hem compleet.

Het was al uren later en Jaden was nog steeds niet weg, er klopte iemand op mijn deur. "Ja" zei ik en Mathias kwam binnen. "Mam en pap zijn er morgen pas weer" zei hij "owh" zei ik. "Owh en eh Jaden blijft slapen, want zijn ouders zijn ook niet thuis en hij is alleen dus kan hij net zo goed hier slapen, als jij het niet erg vindt?" Zei hij. "Nee prima zolang ik geen last van hem heb" zei ik tegen hem terug, maar hij keek alweer alsof er iets aan de hand was "wat?" Vroeg ik. "Nou er is alleen één klein probleempje" "nou wat, hij moet zeker hier slapen" lacht ik voor de grap. Mathias lachte niet en keek serieus "wacht WAT!" Schreeuwde ik. "Er is hier verder nergens plek Jenniffer als ligt nog vol met spullen en jou kamer is groter en jij hebt de enige kamer waar je met twee kan slapen, als je die van mam en pap niet mee telt" zei hij. "Dit is niet te geloven, maar goed 1 nachtje moet te overleven zijn." "Dankje echt bedankt die krijg je nog van me tegoed" zei hij "jaja" zei ik. Hij wou weglopen maar ik riep hem terug "ik ga wel zo slapen dus zorg er wel voor dat hij me niet wakker maakt hij kan hier aam deze kant slapen" zei ik en hij knikte en liep weg.

Ik kleedde me om en stapte in bed. Ik sliep bijna en toen kwam hij binnen. Ik deed alsof ik sliep en hij trapte erin ook volgens mij. Ik draaide me wat om zodat ik hem kon zien. Hij had al een trainingsbroek van Mathias aan en deed hij deed zijn shirt uit. Ik staarde met open mond hij was super gespierd en heeft een sixpack. "Kun je het zien?" Vroeg hij. Ik draaide me snel om en deed alsof ik hem niet had gehoord, en hij ging weer weg.

Enkele minuten later kwam hij weer binnen en ging naast mij liggen. "Slaap je al?" Vroeg hij. Ik draaide me om "nee dus?" "Ik wou je wat zeggen" zei hij. "Okee zeg maar" zei ik. "Kijk sorry het spijt me echt als ik egoïstisch tegen je was, ik bedoelde het niet zo" zei hij. "Maar waarom zei je dat dan zo" vroeg ik hem. "ik weet het niet" zei hij "owh" zei ik. "Sorry maar als ik iemand zoals jou zie weer ik niet wat te doen, en wordt ik egoïstisch en doe ik zo, dat doe  ik normaal altijd bij zo iets alleen bij jou voelde ik me schuldig erover ik weet niet waarom" zei hij. "Owh ik weet niet wat zeggeen" kwam er uit. "Hoeft ook niet ga maar slapen dan praten we anders morgen wel verder" zei hij. "Ja is goed" zei ik, "weltrusten Jenniffer" zei hij "weltrusten Jaden" zei ik en viel in slaap, met de rare gedachtes waarom hij dit allemaal deed en zei.

In love with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu