Ik open de envelop en...
En er zit een brief in gericht aan mij want het begint met mijn naam dus ik begin de brief te lezen.
Lieve Jenniffer,
Dit is een brief die ik speciaal voor jou heb geschreven omdat ik het aan je kwijt moest.
Ik weet niet waar te beginnen dus begin ik maar bij het begin.
Jenniffer toen onze ouders samen kwamen kende ik je helemaal niet goed en wist ik niet wat ik van je moest vinden.Je bent bijna altijd vrolijk en als je dat niet bent dan weet je dat er iets aan de hand is. Je doet wat je wil en dat is goed, want je gaat erachter aan en blijft er niet mee zitten van wat als...
Ik weet niet goed wat ik zonder jou zou moeten Jenniffer echt waar ik kan niet zonder je, je bent de beste ooit.Ik vindt het echt jammer voor je dat Jaden weg is en het niks is geworden, dat je niet jou werkelijke gevoel hebt kunnen vertellen. Want echt waar hij praatte zoveel over je hij gaf om je ook al kende hij je nog maar 3 dagen je deed echt wat met hem, en hij baalde er ook enorm van dat hij weg moest want hij had nog nooit iemand zoals jou ontmoet zij hij en dat meende hij ook. Ik ben echt blij voor je dat Marc en jij nu samen zijn (nu ik dit schrijf zijn jullie dat nog niet officieel maar tegen de tijd dat je dit leest wel denk ik of het is dan al weer over maar goed) je kan zien dat jullie om elkaar geven, het is echt super als beste vrienden samen komen in een relatie en dat ook voorgoed zo blijft.
Maar de echte reden waarom ik deze brief schrijf is omdat ik je iets moet vertellen, kijk het is echt lastig om dit te vertellen maar ik vindt dat jij het recht hebt om dit op een dag te weten. Ik kan er echt niks aan doen het gebeurde gewoon ik kon het niet tegenhouden ook al zou ik het wel willen, ik heb geprobeerd het te vergeten, het over te laten gaan maar dat lukte tot nu toe niet goed, misschien dat het weg is als je dit leest over een paar jaar, maar nu vandaag nog niet ook al wil ik het wel want ik wil dit niet voelen niet voor jou.
Je zal nu vast wel denken waar gaat dit over, of je hebt al wel een idee waar dit over kan gaan maar ik zal het je gewoon vertellen. Kijk zoals ik al zij in het begin als je me toen zou vragen wat ik van je vond zou ik het niet weten, maar als je het me nu weer zou vragen zou ik het wel weten ik zou zeggen dat je het mooiste meisje ooit bent, dat er niemand is die zo lief is als jou, dat het altijd gezellig met je is, dat je grappig kan zijn en dat je de leukste ooit bent. Jenniffer ik ben verliefd op je, sorry ik kan er echt niks aan doen dat beloof ik je het gebeurde gewoon sorry Jenniffer.
Veel liefs,
Mathias je (stief)broerIk kon het niet geloven wat er eigenlijk stond, ik las de brief nog een keer en nog een keer en toen begon ik het te accepteren. Mathias is verliefd op me, ik snap niet dat ik het nooit eerder heb gezien, misschien lette ik er gewoon niet op. Ik wist niet wat ik ermee moest doen, dus ik deed de brief weer terug in de enveloppe alsof het nooit open is geweest en deed alsof ik de brief nooit heb gelezen en ik zal ook alsof blijven zolang als ik kan, want ik wil niet dat hij weet dat ik die brief al heb gevonden dat dat kan ik gewoon niet vertellen.
Ik liep naar benden en zag een briefje liggen van Mathias dat hij naar training is, wat ik helemaal was vergeten. Ik ging naar boven om te douchen want ik had nog steeds mijn sportkleren aan. Toen ik klaar was met douchen liep ik naar beneden en Mathias was er ook al weer. Ik deed alsof ik niet wist van dat hij verliefd op me is, wat niet zo heel goed ging maar volgens mij merkte hij niks, gelukkig.
"Wat wil je gaan doen vandaag?" vroeg Mathias aan mij "ik weet het eigenlijk niet verzin jij maar iets" zei ik terug. "Okee is goed maar eerst ga ik even douchen en dan weet ik hopelijk iets" zei hij "okee is goed tot zo" "tot zo" zei hij terug en hij liep naar boven toe.
Mathias:
Ik liep naar boven toe pakte mijn spullen en ging onder de douche staan. Ik dacht na over wat te gaan doen met Jenniffer maar kon niet echt wat bedenken. Ik stapte onder de douche weg en kleedde me aan en liep weer naar benden.Jenniffer:
Ik ben blij dat Mathais niks door heeft gehad dat zou het moeilijker maken. Ik snap wel waarom hij het me niet kan vertellen, het gebeurde hem gewoon hij wou het niet eens. Ik hoor Mathias weer naar beneden komen ik drink mijn drinken op en loop naar hem toe. "Ik weet niet wat te doen verzin jij maar" zegt hij. "Okee best dan gaan we winkelen" zeg ik. "Winkelen serieus? Moet dat echt?" "Nee maar weet jij iets anders dan?" "Nee niet echt" "nou dan kom mee we gaan" "kom al" roept hij.We lopen naar zijn auto en rijden naar het centrum. Wanneer we aankwamen liepen we naar starbucks want we wouden eerst wat gaan drinken. Na een tijdje liepen we starbucks weer uit en gingen een winkel in we liepen gewoon wat rond. Totdat ik op een idee kwam "Mathias?" "ja wat is er?" "Er is over een paar maand toch een gala op school?" "Ja hoezo?" "Nou we zouden daar misschien al vast kleren voor kunnen kopen." "Ja zou kunnen maar ik weet niet of we dan nog wel hier zijn?" zegt hij. "Hoezo?" vraag ik hem. "Omdat we ja binnenkort weer gaan verhuizen als papa en mama weer ergens anders moeten wonen vanwege werk" "owh ja maar we kunnen het ja wel kopen we gaan vast ooit wel een gala mee maken en dan hebben we de kleren alvast dus zullen we het doen?" "Ja dat is wel waar ja is goed we gaan op zoek".
We lopen een paar winkels door en vinden nog niks moois, dan lopen we een winkel binnen en mijn oog valt direct op een jurk. De jurk is helemaal roze met roesjes en glitters bedekt hij is prachtig. Ik loop naar de jurk toe en kijk Mathias vragend aan. "Ga passen zegt hij. "Dat doe ik zo" zeg ik en loop verder de winkel in met de jurk. Mathias loopt achter me aan. "We gaan eerst een pak voor jou uitzoeken voordat ik ga passen" "okee best" zegt hij. Ik pak een mooi zwart pak voor hem met een witte blouse en een zwarte stropdas. "Dit goed" vraag ik hem" "ja prima" zegt hij "mooi zo kom dan gaan we passen" zeg ik en we lopen naar de pashokjes.
Ik pas eerst mijn jurk aan en daarna Mathias zijn pak. Ik trek mijn kleren uit en doe mijn jurk aan ik rits mijn jurk aan de zijkant dicht en kijk in de spiegel. De jurk is echt prachtig alleen vraag ik me af of het wel iets voor mij is. Ik doe de gordijnen dicht en meteen kijkt Mathias mij aan "wow" zegt hij "die jurk staat je goed" zegt hij. "Dankje maar is het wel een jurk voor mij ik twijfel" "hij is perfect voor jou neem hem" "oke dankje" zeg ik en kleed me weer aan. Ik ga zitten en wacht op Mathias die zich nu omkleedt.
Hij doet het gordijn open en ik kijk hem aan, "het staat je echt super" zeg ik "echt waar?" "Ja als je die aan doet zal elk meisje bij je willen zijn" hij lacht "dankje" zegt hij en hij kleed zich weer om. Wanneer hij klaar is rekenen we af."Mathias ik moet nog veel meer spullen kopen voor het gala zoals schoenen, sieraden en de goede make-up" "maar?" " maar ik ben te moe dus wil je dat morgen doen?" "Ja is wel goed" zegt hij. "Zullen we dan maar naar huis gaan?" "ja dat is goed" zeg ik en we lopen naar de auto en rijden terug naar huis.
JE LEEST
In love with you
Teen FictionJenniffer ontmoet Jaden, hij vindt haar leuk. Zij hem ook maar het lukt haar niet om het hem te vertellen. Dan opeens gaat hij weg. Marc (haar beste vriend) komt terug met een geheim en Mathias (haar stiefbroer) blijkt ook een geheim te hebben. Ze w...