Ik werd wakker en ik liep vrolijk naar beneden toe, waar Mathias al zat te ontbijten. Ik liep naar hem toe en gaf hem een kus op zijn wang "goeiemorgen Mathias, dankjewel dat we hier zijn komen wonen." "Jij ook goeiemorgen jij bent vrolijk wat is er gebeurd?" "Ik heb verkering eindelijk" "wie is de gelukkige?" "Jaden" zei ik "Jaden? serieus dat is super jullie zijn dus nu eindelijk een koppel" "jepp en dat is maar goed ook, nu we bij elkaar op school zitten en naast elkaar wonen." "Ja wacht wat? Woont Jaden hiernaast?" "Ja wist je dat nog niet dan?" "Nee dat wist ik nog niet" "dan weet je het bij deze." Ik pakte mijn ontbijt en toen ik klaar was liep ik naar boven, ik liep naar mijn kamer pakte wat kleren en ging onder de douche. Ik waste mijn haren en ging er weer onder weg ik kleedde mij aan en deed mijn make-up, ik liep weer terug mijn kamer in en zag dat Jaden er stond."Hoe kom jij hier ineens?" vroeg ik "gewoon door de deur, hoezo ben je me niet blij me te zien?" vroeg hij bezorgd wat lief was. Ik liep naar hem toe en sloeg mijn armen om zijn nek heen "Jaden dat je dat durft te vragen, tuurlijk ben ik blij je te zien het liefst zou ik je voor altijd zien." "Echt waar?" ik drukte mijn lippen op de zijne en zoende hem het was een zoen vol liefde, ik haalde mijn lippen van zijn lippen "echt waar" fluisterde ik tegen zijn lippen, en hij drukte zijn lippen op de mijne. De zoen leek eeuwig te duren, het voelde zo goed en fijn ik wou dat het nooit zou stoppen maar niet veel later haalde hij zijn lippen weer van de mijne af. Hij trok me in een knuffel.
We kwamen samen aan en liepen hand in hand de school in. Iedereen zat ons aan te staren, ze zouden wel denk zij is gek hij gaat toch zo weer naar een ander, maar ik weet dat dat niet zo was hij vindt me echt leuk en hij zou mij dat nooit aandoen. Als hij toch ooit mij bedriegt dan weet hij ook niet wat hij meemaakt, maar dat doet hij toch niet dus ik hoef me nergens druk om te maken. Laat de rest maar kijken ik weet dat Jaden bij mij is, mij leuk vindt en bij mij blijft dus ik laat ze maar. Ik merk dat Jaden zich er aan begint te irriteren dus neem ik hem mee naar buiten.
Ik liep een klein stukje van de school af en liep naar een favoriet plekje van mij dat ik net ontdekt had, waar niemand kwam en we dus samen even konden gaan zitten. "Schatje gaat het wel?" vroeg ik "jawel" "maar?" "maar ik vindt het gewoon vervelend hoe de mensen ons aan staren en ik weet wat ze denken, dat ik zo weer met iemand anders heb maar je moet weten dat dat echt niet zo is, ik vindt je echt leuk ik blijf voor altijd bij jou echt waar geloof me please?" "ey schatje rustig tuurlijk geloof ik je, je hoeft je over mij echt geen zorgen te maken, want ik weet dat je van mij en bij me blijft" "echt waar?" "ja echt waar en ik blijf ook altijd bij jou" ik ging dichter tegen hem aan zitten in zijn armen met mijn hoofd op zijn schouder en zo zaten we een tijdje tegen de boom aan. "Zullen we vandaag school overslaan, want ik heb echt geen zin in al die mensen nu" vroeg ik "ja is goed" "oke mooi."
"Wat zullen we vandaag gaan doen?" Vroeg ik. "Ik heb wel een idee" "wat dan?" Vroeg ik "dat zie je dan wel" "owh zeg nou alsjeblieft" "nee het blijft een verassing" "okee best."
Na een paar uur kwamen we eindelijk aan en ik was nog steeds benieuwd wat hij wou gaan doen.
"Wat gaan we nou doen?" Vroeg ik "nog even en dan weet je het" zei hij. "Oke" zei ik zuchtend.We stopten en hij kwam naar mijn kant om de deur open te doen, ik glimlachte en stapte uit. We liepen even en kwamen toen aan bij een klein restaurantje wat er gezellig uitzag. We liepen naar binnen en Jaden vroeg naar onze tafel die hij al gereserveerd had. We gingen zitten en een serveerster kwam met de menukaarten we bestelden alvast wat te drinken en toen liep ze weer weg. Na een tijdje kwam ze terug met ons drinken en we deden onze bestelling en ze liep weer weg. Niet veel later kwam ze weer terug met ons eten, we bedankten haar en ze liep weg. "Hoe ken je dit hier?" vroeg ik "ik kwam hier vroeger wel eens met mijn familie" "owh oke." We aten stil ons eten op. Toen we ons eten op hadden vroeg Jaden om de rekening ik wilde ook een deel betalen, maar hij liet het niet toe typisch na een tijdje gaf ik maar toe en liet ik hem alles betalen, want het had toch geen zin. We liepen weer terug naar de auto en reden terug.
Na een tijdje kwamen we bij mijn huis aan. "Wil je mee naar binnen, dan kunnen we nog een film kijken ofzo" vroeg ik " ja tuurlijk" zei hij en we stapten uit. We liepen naar binnen toe "wil je wat drinken?" "ja doe maar cola ofzo" "okee" zei ik terug en ik pakte een fles cola en twee glazen en we liepen naar mijn kamer toe. We besloten welke film we gingen kijken en ik zette hem aan. Ik pakte de cola fles en schonk wat drinken voor ons in en gaf een glas aan hem. We dronken wat en zette het toen weer weg. De film begon en hij ging op bed liggen ik kroop tegen hem aan en we keken de film. Ik kon me niet concentreren op de film, maar alleen maar op Jaden ik keek hem de hele tijd aan en toen hij keek, keek ik snel weer naar de film. Na een tijdje was de film afgelopen "en waar ging de film over?" vroeg hij. "hoe bedoel je, dat heb je toch net zelf gezien" zeg ik "ja ik wel, maar volgens mij jij niet." Ik kleurde langzaam rood gelukkig was het donker en kon hij het niet zien hoopte ik.
Ik realiseerde dat er tot morgen niemand thuis zo zijn "Jaden?" vroeg ik "Ja wat is er?" vroeg hij. "Zou jij vannacht hier willen blijven slapen, want er komt vanavond niemand thuis en ik wil liever niet alleen slapen." Hij leunde voorover en gaf me een korte kus op mijn lippen. "tuurlijk" "oke dankje" "zullen we ons maar gaan klaar maken voor bed dan?" Vroeg ik hem hij stemde in en niet veel later lagen we al in bed. "Weltrusten Jenniffer" "weltrusten Jaden" "ik hou van je" zei hij heel zacht bijna niet hoorbaar, volgens mij had ik het gewoon verkeer gehoord, dus ik deed maar alsof ik niks had gehoord. Hij gaf me een kus op mijn hoofd en ik viel al snel in slaap in zijn armen.
JE LEEST
In love with you
Teen FictionJenniffer ontmoet Jaden, hij vindt haar leuk. Zij hem ook maar het lukt haar niet om het hem te vertellen. Dan opeens gaat hij weg. Marc (haar beste vriend) komt terug met een geheim en Mathias (haar stiefbroer) blijkt ook een geheim te hebben. Ze w...