You Like Me?

6 0 0
                                    


Ik schoof wat op en zei dat hij naast me kon gaan zitten en dat deed hij, ik legde mijn hoofd in zijn schouder en moest weer huilen. "het komt wel goed" probeerde hij me te troosten ik werd wat rustiger en legde de brief weg, in mijn kamer ik liep weer terug en ging weer naast hem zitten. "Je hebt dus de brief gelezen?" "ja dat heb ik" " waarom huil je dan wat is er?" ik legde mijn hoofd weer in zijn schouder "omdat ik het verprutst heb bij jou, omdat ik vandaag domme dingen tegen je heb gezegd en omdat je me nu vast nooit meer wil zien na vandaag op school" "ik ben hier nu toch?" "ja?" "vertel het me dan wat je wil zeggen" "oke Jaden het spijt me echt van wat ik zei tegen je op school vandaag ik had die brief nooit gelezen en het nooit van jou kant bekeken en ik heb er echt spijt van van wat ik zei want dat is niet waar" "hoe bedoel je?" "Jaden ik vindt je nog steeds super leuk en ik zou graag samen met je willen zijn alleen ik heb het verprutst en ik snap het als je niet samen wil zijn met mij" zei ik. Hij keek me aan en toen zoende hij me, de zoen was passievol met liefde en het voelde zo goed, wanneer hij zijn lippen van de mijne haalde keek hij me in de ogen aan "Jenniffer het is oke ik snap wel waarom je het zei het geeft niet en je hebt het echt niet verprutst dat zou jij nooit bij mij kunnen doen want ik vindt je echt heel leuk" "echt waar?" "ja echt waar, met heel mijn hart" "awh ik vindt jou ook heel erg leuk" "echt waar?" "tuurlijk anders zei ik het toch niet slimpie" zei ik tegen hem. "Jenniffer?" vroeg hij "ja?" "Zou jij mijn vriendin willen zijn?" vroeg hij, hij leek zenuwachtig "Ja natuurlijk, maar waarom doe je zo zenuwachtig?" vroeg ik "omdat ik twijfelde of je wel ja zou zeggen en of je wel mijn vriendin wilde zijn want ik ben ja immers de badboy" "Jaden daar had je echt niet over hoeven te twijfelen het kan me niet schelen dat je de badboy bent nou ja was want ik weet dat je dat niet meer bent en het kan me niks schelen wat anderen er overgaan zeggen dat je de badboy bent en een relatie niet lang standhoudt enzo dat kan me allemaal niks schelen en weet je waarom?"vroeg ik hem "nee?" "omdat ik je zo leuk vindt."

In love with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu