"Hebben jullie nu iets?" Vraagt Mathias "niet officieel denk ik want ik heb hem niet gevraagd en hij mij ook niet dus denk het niet" zeg ik "okee" zegt hij "hoezo eigenlijk?" "Vraag ik "owh gewoon" zegt hij ik weet dat hij liegt. "Mathias? Waarom?" Vraag ik "okee je hebt me" zegt hij "vertel nou waarom?" Zeg ik. "Okee omdat...
"Omdat ik ik ik kan het niet zeggen sorry Jenniffer, want het is iets dat ik niet echt aan iemand hebt verteld, het is iets dat eigenlijk niet kan en ik moet het gewoon vergeten" zegt hij "okee maar je kan het me altijd vertellen wanneer jij dat wil" zeg ik maar terug "okee dankje" zegt hij en ik loop weer naar boven naar mijn kamer.
Mathias:
Ze is nu weer naar haar kamer, ik ga zelf ook naar mijn kamer, ik ga op bed liggen en ik denk na over net met Jenniffer, ik wil het haar wel vertellen alleen ik wil het niet verpesten tussen haar en Marc enzo. Ik wil het ook helemaal niet zo voelen maar ik kan er niks aan doen. Ookal zijn we niet echt officieel familie zo leven we wel. Ik wil niet weten wat er zou gebeuren als ik haar vertel dat ik verliefd op haar ben geworden. Ik moet gewoon proberen haar uit me hoofd te zetten, want het gaat toch nooit gebeuren tussen ons. Ik besluit om een brief te gaan schrijven gericht aan haar, daarin vertel ik alles over hoe ik me voel over haar enzo echt alles zet ik erin, die verstop ik dan in mijn kamer en die geef ik dan misschien ooit aan haar zodat ze de waarheid weet van wat ik voelde voor haar.Jaden:
Ik zit nu in de auto onderweg naar Los Angeles daar ga ik wonen. Ik mis Jenniffer echt ik snap niet waarom we kenden elkaar pas 3 dagen, ze doet echt wat met me ik hoop dat ik haar ooit weer terug zie."We zijn er" roept mijn vader dus stap ik uit de auto en loop naar het huis toe met al mijn spullen, het is een mooi groot huis met veel kamers en een zwembad echt alles heeft het huis. Het is echt geweldig.
We hebben nog geen buren want de huizen naast ons zijn nog niet verkocht, maar er zijn al wel mensen langs geweest. Ik hoop dat het hier leuk wordt, en dat ik Jenniffer uit mijn hoofd kan krijgen.
Jenniffer:
Ik werd wakker het was weekend, ik besloot dat het wel goed was om maar eens een rondje te gaan hardlopen, dus ik deed een trainingsbroekje aan met een hempje, een paar sportschoenen en ik deed mijn haar in een staart.Ik liep naar beneden Mathias lag nog op bed dus heb ik een briefje achtergelaten. Ik pakte mijn mobiel mijn oortjes en ging ervandoor.
Na een uurtje hardlopen was ik er wel zat van en dus ging naar de bakker om te ontbijten.
Mathias:
Ik werd wakker en liep naar Jenniffer toe ik moest het haar gewoon gaan vertellen er zat niks anders op. Ik klopte op haar deur, maar er werd niet gerageerd dus ik deed de deur open maar er was niemand. Ik liep naar beneden en zag een briefje liggen.Mathias,
Schrik niet maar ik ben weg voorgoed ik hou van je xxx Jenniffer, nee grapje sorry ik ben even een rondje hardlopen ja schrik niet echt waar ik ontbijt denk ik bij de bakker ik zie je straks ben er snel weer
Xxx Jenniffe
Ps: I love you BrotherJenniffer ook met die grapjes altijd, maar goed ik moet zo zelf trainen dus ik ging ontbijten en legde een briefje neer voor Jenniffer. Ik kleedde me om en ging naar training.
Jenniffer:
Ik was klaar met ontbijten dus ik betaalde daarna ging ik weer naar huis. Toen ik thuis was riep ik Mathias maar ik hoorde niks, wat raar was want hij is normaal altijd wakker dus ik loop maar naar boven om te gaan kijken waar hij is. Ik klop op zijn deur en doe hem open niemand, ik loop naar zijn badkamer ook niemand ik loop terug en dan zie ik iets liggen op de tafel een envelop met mijn naam erop. Ik weet niet of ik hem moet openen of niet maar ik besluit het toch te doen, hij is toch gericht aan mij toch? Ik open de envelop en...
JE LEEST
In love with you
Teen FictionJenniffer ontmoet Jaden, hij vindt haar leuk. Zij hem ook maar het lukt haar niet om het hem te vertellen. Dan opeens gaat hij weg. Marc (haar beste vriend) komt terug met een geheim en Mathias (haar stiefbroer) blijkt ook een geheim te hebben. Ze w...