Somewhere deep down I knew you should do it

16 0 0
                                    

Ik werd wakker en zag dat hij niet meer ik bed lag. Ik wou opstaan om hem te zoeken tot zijn mobiel oplichtte. Ik pakte zijn mobiel om te kijken wat het was, hij heeft toch geen geheimen voor mij. Ik las het bericht hey babe het was leuk vrijdag, ik mis je hopelijk zie ik je snel weerxxx lizzie
Ik kon het niet geloven. Ik dacht echt dat hij was veranderd maar blijkbaar niet. Ik gooide boos zijn telefoon weg. Blijkbaar had hij het gehoord want hij kwam binnen stormen. Hij zag dat ik boos was "wat is er schatje?" Vroeg hij kalm "WAT IS ER?" Schreeuwde ik "wie the f*ck is Lizzie?" Vroeg ik zijn ogen werden groot en hij kleurde rood. "Ik zie het al ga weg ik wil je hier niet meer zien het is uit" "babe wacht nee ik kan het uitleggen" "nee ga weg nu" zei ik boos. Hij knikte teleurgesteld, pakte zijn mobiel en ging weg.

Toen hij weg was zakte ik neer op de grond en barste in huilen uit. Ik kon het nog steeds niet geloven.
Toen ik wat rustiger was pakte ik mijn mobiel en stuur Lindsay een berichtje dat het uit was en dat ze snel moest komen. Al snel kreeg ik een berichtje terug dat ze onderweg was.

Niet veel later kwam Lindsay binnen met films, chocola en ijs. De beste vriendin ooit. Ze liep naar me toe en ik barstte weer in huilen uit, en ze probeerde me te kalmeren. Toen ik een beetje gekalmeerd was. Vertelde ik haar alles. "Hij is je niet waard, en er zijn zat andere leuke jongens" zei ze en ik moest een beetje lachen.

We keken wat films en aten chocola en ijs, toen het laat werd moest ze naar huis en ik bedankte haar nog. Toen ze weg was ging ik douchen en naar bed. Ik wou niet meer denken aan wat er gebeurd was, want dan zou ik alleen maar huilen. Diep van binnen wist ik wel dat hij het zou doen, maar ik dacht toch dat hij veranderd was maar blijkbaar niet. En ik viel langzaam in slaap.

Jaden:

Ik liep weg om naar de wc te gaan. Toen ik terug liep hoorde ik iets vallen ik liep snel naar binnen toe. Ik vroeg rustig wat er was en ze begon boos en histerisch te doen. En vroeg wie Lizzie was ik voelde mezelf rood worden en dat mijn ogen groot werden. Ze zij dat ik weg moest gaan, ik zei dat ik dat niet wou, en wilde het haar uitleggen maar ze stuurde me weg. Ik pakte mijn mobiel, en liep weg naar huis.

Toen ik thuis kwam ging ik douchen en in bed liggen. Hoe ik dit moest gaan oplossen, want ik kan niet zonder haar ze is alles voor me. Ze wou niet naar me luisteren, wat eigenlijk ook maar goed is. Want ik zou niet weten hoe ik het had moeten uitleggen en dan was ze waarschijnlijk alleen maar meer boos zijn geworden.

Na lang nadenken en een oplossing te hebben bedacht val ik in slaap.

Jenniffer:

Ik werd wakker, kleede me aan, deed make up op, ontbeet en fietstte naar school toe. Ik moest gewoon doen alsof er niks aan de hand was want anders zou ik in huilen uitbarstten.

Ik liep de school binnen en liep naar Lindsay, ze stond al op me te wachten. We gingen zitten. Ik keek rond en zag Jaden en tranen kwamen weer op in mijn ogen. Hij lachte en het leek alsof het hem niks kon schelen wat me alleen maar meer boos maakte.

De dag was gelukkig snel voorbij en ik liep naar mijn fiets toe. Toen ik aankwam stond er iemand te wachten bij mijn fiets. Ik herkende hem wel maar kon niet plaatsen waarvan ik hem herkende. Ik liep naar hem toe. "Jij bent Jenniffer toch?" "Ja" "ik ben Jeralo" "oke?" Zei ik "je kent me waarschijnlijk niet maar ik jou wel een beetje" zei hij en ik begon bang te worden wat moest hij van me. "Ga vrijdag na school naar het park en wacht op de brug en dan komt alles goed" zei hij. Ik knikte en hij liep weg. Wat zou er vrijdag gebeuren wat moest hij van me. Ik pakte mijn fiets en fietstte naar huis. Nadenkend over wie hij nou was en wat hij nou van me moest.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 27, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

In love with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu