It must be a joke

18 0 3
                                    

Ik werd wakker en stond op en liep naar beneden toe "morgen" zeiden ze en ik zei morgen terug. Ik maakt mijn ontbijt en ging ook aan tafel zitten ik wist dat het geen zin had maar toch vroeg ik het "waar zijn we nou heen verhuisd?" Niemand antwoordde ze keken elkaar alleen maar aan. Mathias zuchtte"oke oke we zijn in Los Angeles" zei hij. Ik moest lachen wanneer ik stopte met lachen zei ik "je maakt een grapje toch? Ik zei het heel serieus. "ja dat klopt hij wou je gewoon plagen" zei mijn vader "gelukkig" zei ik en liep naar boven om me klaar te maken voor school wanneer ik klaar was stond Mathias al op me te wachten we pakten onze fietsen en fietsten naar school.

Toen we bij school aankwamen gingen we naar de balie en vertelden onze namen aan de mevrouw achter de balie. Ze gaf ons onze boeken en ons rooster. We bedankten haar en Mathias en ik zeiden gedag van elkaar. Ik liep naar mijn lokaal en iedereen zat er al. De leraar stelde me voor aan de klas en toen mocht ik gaan zitten. Er was niet echt een plek meer over dus vroeg ik aan een meisje of ik naast haar mocht zitten ze knikte en ik ging naast haar zitten. We hebben wat gepraat en toen ging de bel ze heet Lindsay en ze lijkt me aardig. De lessen tot de pauze waren voorbij dus het was nu dus pauze Lindsay zei dat ik bij haar en haar vriendinnen mocht zitten en bedankt haar en zei dat ik er zo aankwam.

Ik kreeg mijn eten van een vrouw en bedankte haar. Ik zocht Lindsay en toen ik haar had gevonden wou ik naar haar toe lopen maar toen botste ik tegen iemand op en mijn en zijn kleren zaten eronder "kun je niet uit kijken" zei hij ik pakte mijn dienblad op en keek op naar de jongen hij was bezig met zijn shirt en ik zag ondertussen allang wie hij was "nee dat kan ik niet maar dat wist je denk ik al aangezien dit niet de eerste keer was en kun je nog steeds niet normaal tegen me praten vanwege je reputatie ofzo" zei ik en hij kijkt vragend op, wanneer hij mij ziet worden zijn ogen groot. "Zeg maar niks en doe beter ook maar niks want ik heb geen zin in jou helemaal niet nu na de tweede keer" "kunnen we praten?" Zegt hij "best" zeg ik. "Okee" zegt hij "wat doe je hier?" "Nou kijk ik woon hier ik weet niet in welke plaats want dat wou niemand me vertellen maar ik ben er nu wel achter." "Okee" zegt hij. Ik moest het hem nu gewoon vertellen zodat hij zich vreselijk kon gaan voelen. "Jaden, kijk ik vond je leuk toen je me kuste wist ik dat je mij ook leuk vond en dat zei je later dan ook, toen we elkaar toen spraken wou ik je zeggen dat ik je ook leuk vond maar ik kon het niet. Ik kreeg niet veel later verkering met Marc maar dankzij mijn stomme gevoelens voor jou ging het uit. Toen heb ik na zitten te denken en besefte ik dat je eigenlijk een klootzak bent, je vond me leuk je zoende me dat snap ik maar wat ik niet snap is dat je wist dat je wegging en je me toch zoende en achterliet tenminste zo leek het voor mij en kijk ik weet dat we elkaar toen maar net kenden enzo maar toch. Maar toch ik ben er klaar mee en ik ben over je heen en alsjeblieft kom niet bij smeken of wat dan ook want ik wil je niet niet meer." Zei ik tegen hem, hij zat verbaasd naar mij te kijken en zei niks ik liep maar weg naar Lindsay.

Ik kwam aan en ze zag mijn kleren "wat is er gebeurd?" Vroeg ze "lang verhaal" zei ik "vertel maar we hebben de tijd" "okee" zei ik en ik vertelde Lindsay en haar vriendinnen alles. Vanaf het begin vanaf de dag dat ik Jaden ontmoette.

In love with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu