Marc his secret

6 0 0
                                    

Ik werd wakker ik stapte onder de douche en kleede me daarna aan ik deed nog wat make-up op en liep naar beneden. "Goeiemorgen" zei ik tegen Mathias en hij zij "goeiemorgen" terug. (Onze ouders zijn er trouwens niet want die zijn weg op vakantie voor een tijdje hoe lang weten we niet, ze zijn aan het kijken naar een andere plaats om te wonen want hier is maar tijdelijk. En dan blijven we daar wonen).

Ik at mij ontbijt op en pakte mijn tas in toen ik klaar was ging weer naar Mathias die ookal klaar was. "Fiets je mee met mij en marc?" Vroeg ik "ja tuurlijk" zij hij en we pakten onze jassen en fietsten weg samen met Marc die al stond te wachten. Eenmaal op school aangekomen zeiden Marc en ik Mathias gedag en ging we naar ons eigen lokaal.

De dag was snel voorbij en we fietsen weer terug met z'n drieën want Marc ging met Mathias mee want ze hadden wat te bespreken ofzo. We waren thuis ik pakte wat te eten en een glas water en liep naar boven en begon aan mijn huiswerk voor morgen.

Mathias:
Ik zit met Marc op de bank tv te kijken. Hij zei dat hij mij iets moest vertellen alleen hij zegt niks vreemd. Dus ik vraag maar "dus wat wou je vertellen bro?" "Uuhm" "zeg bro je vertelt me normaal altijd alles echt alles" "weet ik alleen het is lastig" "okee" "maar okee ik vertel het je wel" "okee ik luister" "kijk ik ben hierheen verhuisd omdat mijn ouders dat wouden, maar ook omdat ik het wou" "ja dat weet ik" "ja maar kijk ik wou hierheen omdat ik jou als bro miste en omdat ik Jenniffer heel erg miste ik kan niet zonder haar." "Wat?" "Ja Mathias ik kan er niks aan doen maar ik vindt de zus van mijn allerbester vriend, mijn beste vriendin leuk ja." "Wow dat had ik opzich wel verwacht, maar ook weer niet." "Okee wat vindt jij ervan? Wat denk jij dat ik zou moeten doen?" Vroeg hij. Ik was verbaasd maar ik had het eigenlijk ook wel een beetje verwacht dat dat ooit zou gebeuren. "Ik vindt het echt tof, en het lijkt me ook super als jullie samen komen, alleen als je haar hart breekt sta ik aan haar kant, sorry maar ze is mijn kleine zusje. Maar ik wil wel dat onze vriendschap die we nu hebben voor altijd blijft, wat er ook gebeurd" zei ik tegen hem. "Deal" zei hij en we gaven elkaar een brohug.

Jenniffer:
Ik wou naar benden lopen om te overleggen over het eten totdat ik ze hoorde praten. "kijk ik ben hierheen verhuisd omdat mijn ouders dat wouden, maar ook omdat ik het wou" "ja dat weet ik" "ja maar kijk ik wou hierheen omdat ik jou als bro miste en omdat ik Jenniffer heel erg miste ik kan niet zonder haar." "Wat?" "Ja Mathias ik kan er niks aan doen maar ik vindt de zus van mijn allerbester vriend, mijn beste vriendin leuk ja."

Ik wist niet wat ik hoorde en rende snel weer naar boven. Dit moet een vergissing zijn, dat heb ik vast niet goed gehoord of wel? Ik hou ook wel van hem tuurlijk hou ik van hem maar niet op die manier. Denk ik misschien ook wel, ik kan het ook altijd proberen en dat als het niks wordt we gewoon beste vrienden blijven als dat lukt, want dat wil ik echt niet kwijt. Ik ga nu maar gewoon naar beneden naar hem toe. Ik loop naar beneden naar de kamer en daar zie ik ze zitten.

Marc:
Ik hoor haar al aan komen en daar zie ik haar marc en ik begroeten haar als ze naar ons toekomt lopen maar ze zegt niks, ze loopt naar mij toe ze gaat op mijn schoot zitten. Ik weet niet waarom ze dat doet. Dan legt ze haar hand op mijn wang en ze drukt haar lippen op de mijne. Ik snapte het niet had ze ons gehoord? Eigenlijk kon het me ook niet schelen en ik drukte mijn lippen terug op de hare. Ik hoorde Mathias ondertussen weggaan, ik keek even en zag dat hij inderdaad wegging. Ik sloot mijn ogen weer en zoende haar. Ze legde haar handen om mijn nek en ging met haar handen door mijn haar. Ik hield mijn handen om haar heupen om haar vast te houden.

Na een tijdje zoenen stopten we. "Dat had ik niet verwacht" wist ik uit te brengen "echt niet?" "Nee hoe wist je het eigenlijk?" "Ik wou naar beneden gaan om te overleggen voor het eten toen ik jullie hoorde" "owh dus je hebt ons wel gehoord" "ja sorry ik luisterde net toen je het zei" "geeft niet Jenniffer ik ben eigenlijk wel blij dat je het weet want ik had geen flauw idee hoe ik het je moest vertellen" "mooi zo."

"Zijn jullie twee al klaar daar?!" Roept Mathias. "Sst ik ga een grapje uithalen" zeg ze tegen mij. "Okee" zeg ik zachtjes terug. "Nee Mathias nog lange niet we zitten lekker met onze tong in elkaars mond elkaar helmaal af te lebberen. Ze moest al lachen toen ze het zei. "Awh Jenniffer die details hoef ik niet te weten." "Grapje joh Mathias" "jaja" zegt hij. Ik laat hem maar "sorry maar dat wou ik even zeggen om het te plagen" "is niet erg zou ik ook doen bij mijn broer" zeg ik tegen haar. Ze moest lachen die glimlach dat is de mooiste die ik ooit heb gezien, ik staar haar aan "wat is er?" Zegt ze. "Niks" zeg ik "wel" zegt ze "niks"zeg ik "toe zeg nou" zegt ze "okee ik vindt je glimlach gewoon mooi om naar te kijken." Ze word rood "echt waar" zeg ik en ze wordt nog roder. Ik besluit maar om haar te zoenen en ze zoent terug. Na enkele seconden stoppen we. Ze staat op "ik ga even naar Mathias om over het eten te overleggen, en om hem te plagen natuurlijk maar eet je mee?" Zegt ze "tuurlijk" zeg ik. "Okee ik ga dan even naar Mathias" zegt ze "is goed" zeg ik. Ze geeft me een kus en loopt naar Mathias.

Jenniffer:
Ik loop naar Mathias toe. "Lekker in elkaars mond?" Vraagt Mathias. "Dat was maar een grapje Mathias" zeg ik "ja tuurlijk" zegt hij. Ik wil hem terug plagen dus zeg ik "kom dan Mathias als je het zo graag wil weten" en ik loop naar hem toe met mijn tong uit mijn mond. "Awh Jenniffer ik hoef jou niet te zoenen" "je wou het toch weten?" "Ja maar dat was een grapje" zegt hij "jaja" zeg ik terug.

"Wat gaan we eten Marc eet mee" zeg ik. "Maakt niet uit" zegt hij "okee ik bestel wel pizza." "Okee is goed" zegt hij en ik loop weg weet terug naar Marc.

Ik kwam bij Marc aan en vertelde het gesprek tussen ons en zei dat ik hem er beter mee terug wou pakken. "Is goed wat is je plan?" Zegt Marc. "Als Mathias straks op de bank zit blijf jij zitten, en ga ik aan de andere kant van hem zitten zodat hij tussen ons in zit. We zorgen ervoor dat hij onze lippen kan zien en dan gaan we zoenen vlak voor zijn gezicht, wil je dat doen" "ja goed idee" "okee mooi zo" zeg ik "dan doen we dat straks ik ga nu pizza bestellen." Zeg ik en loop naar de telefoon.

Even later zitten we film te kijken en hebben we de pizza's al op. Ik knik naar Marc als teken dat ik aan de andere kant ga zitten en hij knikt terug. Ik sta op en ga aan de ander kant van Mathias zitten. "Nu al zat van elkaar?" Vraagt hij. "Wij?" Vraag ik "ja wie anders zegt hij" "owh wij nee hoor" en we leunen ondertussen na elkaar toe. "Wat doen jullie?" Vraagt Mathias "laten zien dat we niet zat zijn van elkaar" zeg ik. En we zoenen elkaar vlak voor zijn ogen we doen onze mond open en raken elkaar met onze tongen aan zodat Mathias het ziet. Ik ga op Mathias zijn schoot zitten en zoen Marc verder. "Awh jongens jullie zijn wel mijn beste vrienden maar dit, ik ga drinkn halen ik wordt misselijk." Zegt hij, hij duwt mij op Marc en loopt weg. We stoppen met zoenen en barsten in lachen uit en geven elkaar een high-hive "gelukt" zegt hij "ja echt wel" zeg ik. "Al klaar?" Vraagt Mathias en ik begin van die zoen geluiden te maken extra hard, ik pak Marc zijn hand vast en sleur hem mee naar Mathias toe en daar voor Mathias zoen ik hem weer. "Awh jongens hebben jullie een virus ofzo" zegt hij en loop weer weg. We stoppen en bartsen in lachen uit.

Na een tijdje zegt Marc dat hij naar huis moet hij geeft Mathias een brohug, en ik loop met hem mee naar de deur. "Het was gezellig vond ik" zei hij "ja vond ik ook zeg ik lachend. Hij zoent me en naar een paar minuten stopt hij. "Ik moet nu echt gaan" zegt hij "okee tot morgen" "tot morgen" zegt hij terug en geeft me nog een kus op mijn voorhoofd en fietst weg, als ik hem niet meer zie ga ik naar binnen.

"Hebben jullie nu iets?" Vraagt Mathias "niet officieel denk ik want ik heb hem niet gevraagd en hij mij ook niet dus denk het niet" zeg ik "okee" zegt hij "hoezo eigenlijk?" "Vraag ik "owh gewoon" zegt hij ik weet dat hij liegt. "Mathias? Waarom?" Vraag ik "okee je hebt me" zegt hij "vertel nou waarom?" Zeg ik. "Okee omdat...

In love with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu