Ik kwam op school aan en zette mijn fiets snel weg en liep naar binnen. Ik zocht voor Jaden en toen zag ik hem staan ik liep op hem af. Hij zag mij "sorry Jenniffer echt waar" zei hij terwijl ik op hem afliep. Ik sloeg hem zachtjes in zijn gezicht en zei "waarom? Waarom ging je weg?" De bel ging en ik liep van hem weg zoals hij van mij weg liep vanmorgen. Hij bleef daar maar verbaasd staan en bewoog niet. Ik stopte en dacht na ik ben niet zoals hem weglopen na zoiets, hij liep ook weg maar ik ben niet zoals hem. Ik draaide mij om hij stond daar nog steeds en keek mij aan.
Ik kon hem niet zo laten staan. Ik vindt hem eigenlijk ook leuk, maar wat moet ik doen. Ik wist het en bedacht me geen moment, ik liep op hem af en hij bleef me aan staren. Maar toen ging hij weg toen ik bijna bij hem was. "Wacht Jaden!" Riep ik hij draaide zich om keek naar mij en liep weer verder naar zijn lokaal. Ik was verbaasd waarom liep hij juist nu weg. Ik liep naar mijn lokaal en dacht ondertussen na. Ik zoek hem straks gewoon op, en doe het dan als hij niet weer wegloopt. Ik was te in de klas maar de docent was er niet die kwam net na mij binnen dus ik had geluk.
De lesuren ging snel voorbij en het was pauze. Ik zocht voor Jaden maar kon hem niet vinden. "Wat is er vroegen mijn vriendinnen?" Dus vertelde ik ze alles vanaf gister in de kantine tot vanmorgen hoe hij zo weg liep op school. Ze zeiden dat ze het rot voor me vinden en hopen dat het goed komt.
Ik was weer onderweg naar huis en heb hem helemaal niet meer gezien. Dus besloot ik Mathias maar te vragen of hij iets wist. Ik kwam thuis aan en zag Mathias samen met Jaden zitten. Ik bleef verbaasd staan en kon me niet bewegen. Jaden zei Mathias gedag en ging er snel weer vandoor. "Wat was dat?" Vroeg Mathias "niks" zei ik. "Jenniffer nu niet staan gaan liegen wat is er?" "Okee weet jij waarom Jaden niet meer op school was?" Vroeg ik hem maar. "Ja, hij moest vanmorgen alleen even heen om dingen in te vullen want hij gaat naar een andere school vanaf volgende week" zei hij. "Wat!" Schreeuwde ik. "Rustig wat is er? Heeft hij iets ergs gedaan?" Vroeg hij bezorgd. "Nee hij heeft niks gedaan er ik niks" zei ik. "Jenniffer kom op we vertellen elkaar altijd alles" "okee" zei ik en ik vertelde hem alles.
"Owh dat is balen, gaat het met je, hoe voel jij je erover?" Vroeg hij. "Het gaat wel ik weet niet precies hoe ik me erover voel ik denk dat ik hem ook leuk vindt, alleen hij gaat naar een andere school dus moet ik daar maar heen gaan" zei ik. "Ja dat gaat niet" zei hij, "waarom niet?" Vroeg ik "omdat hij weg gaat hij gaat verhuizen naar zo'n 100 km verderop" zei hij "wat!" Schreeuwde ik. "Ja hij zei dat hij wel contact wou houden met mij, maar verder niet omdat hij heel erg was gekwetst door een meisje zei hij, dat ben jij denk ik" zei hij. "Owh" zei ik en moest huilen. "Ey het komt wel goed, echt waar dat beloof ik je" stelde hij mij gerust. "Dankje" zei ik. "Ik kan anders het hem wel vertellen of met hem er over praten" zei hij " dat is lief maar nee ik wil het zelf doen" zei ik. "Okee" zei hij en ik liep weg en ging naar boven ik belde mijn vriendinnen en zei dat het dringend was.
Na enkele minuten kwamen ze binnen nadat Mathias ze had binnengelaten. Ze vroegen wat er was en ik legde alles uit aan ze van wat er net was gebeurd. "dat is echt balen" zei Emma. "Ja klopt" zei Lola "Ik vindt het echt rot voor je" zei Lisa " wacht ik heb een idee" zei Emma. "Ik heb zijn nummer volgens mij, ik stuur hem dan een berichtje dat hij naar het park moet komen over een uur en dat het belangrijk is, dan ga jij heen zodat jij met hem kan praten en dan gaan wij verder zitten ijsje eten ofzo en dan kom je daarna weer naar ons toe." "Dat is een goed plan" zei Lisa "ik doe mee" zei ik en Emma sms'te Jaden. "Hij zal er zijn" zegt ze "mooi zo" zeg ik en we lopen alvast heen. Zij zijn naar een ijscobar gegaan en ik ben doorgelopen naar de afgesproken plek.
Na een tijdje kwam Jaden aanlopen. "Jenniffer?" "Ja, Emma heeft je gesmst zodat ik met je kan praten zei komt niet" zei ik. "Owh" zei hij en hij ging naast me zitten en hij begon te praten "Jenniffer kijk het spijt me dat ik je vanmorgen zoende en zo snel wegliep, en het spijt me dat ik op school wegliep maar je boodschap was wel duidelijk. Ik liep vanmorgen weg omdat ik wist dat ik wegging en niet iets met jou wou beginnen en dan jou direct achter te laten die pijn wil ik niet dus liep ik snel weg. En op school ik dacht echt dat je me ook leuk vondt alleen toen je me sloeg werd de boodschap duidelijk, toen je weer op me afkwam ben ik weggegaan en ben ik naar je broer gegaan. Het spijt me Jenniffer" ik wist niet wat te zeggen dus zei ik maar "ik snap het maar Jaden..." "Ja?" Ik kon het gewoon niet zeggen het kon me mond niet uitkomen en ik kon niet bewegen dus zei ik "laat maar het was niks sorry" en gaf hem een knuffel en hij kunffelde terug en hij moest huilen. Ik kon het niet dus zei ik "sorry Jaden veel plezier en geluk hopelijk spreek ik je snel weer" en ik liep weg huilend terug naar mijn vriendinnen.
JE LEEST
In love with you
Teen FictionJenniffer ontmoet Jaden, hij vindt haar leuk. Zij hem ook maar het lukt haar niet om het hem te vertellen. Dan opeens gaat hij weg. Marc (haar beste vriend) komt terug met een geheim en Mathias (haar stiefbroer) blijkt ook een geheim te hebben. Ze w...