Κεφάλαιο 1

438 27 0
                                    

Φαίδρα
Η Διπλή τζαμαρία του μπαλκονιού μου ήταν ανοιχτή, το ίδιο και η πόρτα του δωματίου μου.Ήλπιζα ότι το απαλό αεράκι θα ήταν μια παρηγοριά για όλη αυτή την δουλειά που είχα να κάνω. Πριν πέντε μέρες είχα μετακομίσει στην Κωνσταντινούπολη για να ανοίξω μια επιχείρηση με εσώρουχα, είχα άλλες δυο στην Ρόδο και στην Κύπρο.
Αναστεναξα και ακούμπησα πίσω στην καρέκλα μου, αφήνοντας το κεφάλι μου να πέσει προς τα πίσω
"Δάφνη !"φώναξα.
"Ναι δεσποινίς; "απάντησε οικιακή βοηθός μου
"Δάφνη θα ήθελα να φέρεις ένα καφέ και λίγο γαλακτομπούρεκο"
"Εντάξει δεσποινίς θα τα φέρω "
Αφού έφαγα το πρωί μού πήρα τηλέφωνο τον Ανδρέα και κανόνισα για το απόγευμα συνάντηση σε μια καφετέρια για να του δείξω κάτι καινούργια σχέδια εσωρούχων .Όταν έκλεισα το τηλέφωνο μπήκα στο δωμάτιο μού και ντύθηκα με ιδιαίτερη φροντίδα. Ήθελα να κάνω εντύπωση στην ντετέκτιβ. Μόνο που μου περίσσευαν πέντε ολόκληρες ώρες ως τις πέντε. Για να γεμίσω το χρόνο, αποφάσισα να πάω σε ένα ινστιτούτο. Μου εφαρμοσανε διάφορες κρέμες. Μετά, με το δέρμα μου ακόμη καλυμμένο με μάσκα σοκολάτας, με οδήγησαν στην αίθουσα του μανικιούρ - πεντικιούρ .Εκεί ,βολεψα το κορμί μου σε μια πολυθρόνα που έκανε ταυτόχρονα μασάζ, ενώ τα πόδια μού μουλιαζαν σε μια μικρή πισινουλα γεμάτη με ψαράκια. Την ίδια στιγμή, μια κοπέλα μου έβαψε τα νύχια των χεριών μωβ. Μια ώρα αργότερα, κατευθύνθηκα στο ταμειο, όπου πλήρωσα. Οδηγούσα με κέφι προς το Βόσπορο, τραγουδώντας δυνατά μαζί με τον Σάκης Αρσενίου το <<Άδειοι Αναπτήρες >>. Ξαφνικα άρχισε να βρέχει ,ωστόσο το κέφι μου δε χάλασε. Έφτασα γρηγορα, βρήκα εύκολα αυτή την καφετέρια. Η βροχή είχε σταματήσει .Βγήκα από το αυτοκίνητο και το βλέμμα μου έπεσε απέναντι στο παγωτατζιδικο, λαχταρουσα απίστευτα ένα παγωτό .Πήγα και πήρα ένα χωνακι με δύο μπάλες παγωτό φιστίκι , το πλήρωσα και κατευθυνομουνα σε ένα παγκάκι γιατί είχα ακόμη ώρα για την συνάντηση με την ντετέκτιβ. Εκεί που προχωρούσα ξαφνικά ακούγετε το κινητό μού ήταν η μητέρα μού. Είχαμε να μιλήσουμε ένα μήνα γιατι πριν ενα μήνα μου ανακάλυψε την αλήθεια ότι αυτός πού με μεγάλωσε δεν ήταν ο αληθινός μου πατέρας αλλά κάποιος που μένει στην Τουρκία .Από τότε δεν έχουμε ξανα μιλήσει, επερνε συνέχεια τηλεφωνο και μού έστελνε μηνύματα να την συγχωρέσω και να την συναντήσω να μιλήσουμε αλλά δεν της απαντούσα γιατι πρώτα ήθελα να γνωρίσω το πραγματικό μου πατέρα γι'αυτό και μετακόμισα .

Δεν έβλεπα καθώς προχωρούσα με αποτέλεσμα να πέσω πάνω σε κάποιον . Σήκωσα τα μάτια και είδα ένα πανέμορφο άνδρα. Μαύρα μαλλιά φορούσε ένα μαύρο παντελόνι και ένα άσπρο πουκάμισο το οποίο τώρα έγινε πράσινο . Αφού του έριξα το παγωτό.
"Καλά δεν προσέχεις που πάς; Κοίτα πώς με έκανες; "μου είπε στα τουρκικά.
"Συγγνώμη δε το ήθελα αν θέλετε μπορώ να σας αποζημιωσω για την μπλούζα "του είπα στα τουρκικά
"Τι να μου πληρώσεις με έκανες χάλια και είχα ραντεβού με την αρραβωνιαστικιά μου ,πώς θα εμφανιστώ έτσι όπως με έκανες στραβή.
Νευριασα και εγώ και τον έβρισα στα Ελληνικά.
"Τι είπες μόλις τώρα "μού είπε στα ελληνικά
"Κουφός εισαι ,σε έβρισα ελπίζω να μην σε ξαναδώ "
Τον άφησα με το στόμα ανοιχτό και έφυγα είχα και μια συνάντηση ,άνοιξα το κινητό μου και είδα ότι είχα αργήσει ένα λεπτό. Μπήκα στην καφετέρια και στην αποδοχή είπα το όνομα της ντετέκτιβ και με πήγε στο τραπέζι, καθόταν στο τραπέζι μόλις με είδε ,σηκώθηκε και με χαιρέτισε. Της είπα τα στοιχεία που είχα και μού είπε ότι σύντομα θα έχω νέα.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑWhere stories live. Discover now