κεφάλαιο 17

151 14 1
                                    

                                                                                Φαίδρα

Ετοίμασα την βαλίτσα μου και πήρα τηλέφωνο την Έλλη της είπα όσα έγιναν και ότι θα μετακομίσω στην Ιταλία. Εκείνη μου απάντησε ότι θα με περίμενε στο αεροδρόμιο και ότι θα μου έβρισκε ενα σπίτι για να το αγοράσω . Μετα μου ειπε ότι θα με έπαιρνε και εκείνη για να μου πει ότι θα ερχόταν σε δεκα μέρες στην Κωνσταντινούπολη αλλά αφού είμαι ψυχολογικά χάλια θα ματαιωνε το ταξίδι τους . Της απάντησα ότι δεν θέλω να ματαιώσουν το ταξίδι τους και ότι εγώ θα είμαι μια χαρά.Της είπα ότι θα έφτανα στο αεροδρόμιο της Ρώμης αύριο το βράδυ . Έκλεισα το τηλέφωνο και πηγα να βρω την τσάντα μου την κόκκινη που είχα μέσα ένα κουτι με υπνωτικά και τελικά την βρήκα στο σαλόνι την άνοιξα και βρήκα ενα φάκελο με χρήματα και ενα γραμμα .

Αγαπητή Φαίδρα έμαθα όλη την αλήθεια ότι είσαι αδερφή μου και ότι δεν με αγάπησες πραγματικά αλλά όλα ήταν μια εκδίκηση σου . Θα προσπαθήσω να σε ξεχάσω τώρα που θα αποκτήσω ενα παιδί . Ελπίζω να βρεις κάποιον που να τον αγαπάς πραγματικά και να κάνετε οικογένεια.

Τα λεφτά που εχω στο φάκελο είναι για να φύγεις και να μην σε δω γιατί μου κανεις κακο .

Μόλις το διάβασα έσκισα το γραμμα και το έβαλα στο φάκελο . Έγινα κομμάτια γιατί νόμιζε ότι το ήξερα . Έτσι πίστευε για μένα είναι τόσο άδικο . Πίστευε ότι το μονο που με νοιάζει είναι τα λεφτά . Πηγα στην κουζίνα και άρπαξα ενα μπουκάλι βότκα και το ηπία μονορούφι . Ένιωθα μοναξιά και μου έλειπε η μυρωδιά και η αγκαλιά του . Εκείνη τι στιγμή που σκεφτόμουνα τον Μουράτ χτύπησε το κινητό μου .Ήταν η ντετέκτιβ και μου είπε ότι βρήκε τον βιολογικό μου πατέρα .Της είπα ότι τον γνωρίζω είδη και ότι η αμοιβή της θα τα καταθέσω αύριο στην τράπεζα .

 

Όταν έκλεισα το τηλέφωνο με πήρε τηλέφωνο η αδερφή μου και μου είπε ότι είναι σε εστιατόριο μαζί με την Εύα και αν ήθελα να ερθω .Συμφώνησα και μου είπε την διεύθυνση και το όνομα του εστιατορίου .Έκλεισα το τηλέφωνο και πηγα στην κρεβατοκάμαρα μου να αλλάξω ρούχα έβαλα ενα μακρύ μαυρο φόρεμα και έβαλα λίγο πούδρα στο πρόσωπο μου και ενα κοκκινο κραγιόν στα χείλη μου . Έψαξα στην ντουλάπα και βρήκα μια ασορτί τσάντα που ταιριάζει με το φόρεμα . Μετα απο λίγο έφτασα εξω απο το εστιατόριο , ήμουν αποφασισμένη να τους τα πω όλα και ότι αύριο θα είμαι στην Ιταλία. Μπήκα μέσα και είπα στο υπεύθυνο κράτησης το όνομα της αδερφής μου και εκείνος με πήγε στο τραπέζι τους . Της χαιρέτησα τους ρώτησα τα νέα τους ,η αδερφή μου είπε ότι απο εχθές έχει σχέση με τον φιλο του Μουράτ τον Πέτρο .Ελπίζω να είναι ευτυχισμένη. Η Εύα μας είπε ότι είναι έγκυος και θα μετακομίσει στην Ισπανία μαζί με τον σύζυγος σε δυο μήνες . Της είπαμε συγχαρητήρια και η αδερφή μου τις έκανε πρόταση να γίνει η νονά . Δέχτηκε με μεγάλη χαρά και μου έκανε πρόταση να γινω και εγώ η δεύτερη νονά του και φυσικά δέχτηκα . Ήρθε Ένας σερβιτόρος και μου έδωσε έναν κατάλογο . Μετα απο λίγο ήρθε για την παραγγελία και παράγγειλα ενα ποτήρι κρασί και ενα σουφλέ σοκολάτας με παγωτό φιστίκι .Αφού έφυγε ο σερβιτόρος τους είπα τα πάντα .Μου είπαν και οι δυο ότι θα με στήριζαν και ότι θα έρχονται στην Ιταλία . Ήρθε η παραγγελία μου και ήπια λίγο απο το κρασί μου και ξεκίνησα να τρώω το σουφλέ σοκολάτας . Εκείνη τι στιγμή είδα να έρχονται η Μέλεκ με τον Μουράτ.

Κάθισαν σε κοντινό τραπέζι . Είπα ότι πρέπει να φύγω και ότι θα πληρώσω εγώ τον λογαριασμό αφού χάρηκα παρα πολυ για εκείνες .

Σηκώθηκα και πήγα στον σερβιτόρο και του ζήτησα να πάει ένα μπουκάλι κρασί στο τραπέζι του Μουράτ και ζήτησα τον λογαριασμό . Πλήρωσα και έφυγα . Τα δάκρυα μου ανακατευτηκαν με την βροχή που ξαφνικά ξεκίνησε μεγάλη μπόρα.Δεν μπορούσα να οδηγήσω σε αυτή την κατάσταση .Ήταν αδύνατο να παω στο σπίτι μου με τέτοια βροχή.Αποφάσισα να παω στο ξενοδοχείο που είδα ήταν απέναντι από το εστιατόριο . Ο άντρας στην ρεσεψιόν με κοίταξε περίεργα γιατί ήμουν βρεγμένη και χωρίς καμία βαλίτσα στο χέρι . Ζήτησα ενα δωμάτιο και μου έδωσε ενα δωμάτιο στο πέμπτο όροφο . Έφτασα στο δωμάτιο και πηγα στο μπάνιο έκανα ενα μπάνιο στην μπανιέρα . Μετα από λίγο βγήκα φόρεσα το μπουρνούζι και πηγα στο παράθυρο να κοιτάξω αν ακόμα βρέχει . Εξω έβρεχε δυνατά με βροντές και αστραπές . Πήρα το κινητό απο την τσάντα μου και είδα ότι είχα ένα μήνυμα απο την Μελεκ το άνοιξα και έμεινα άναυδη .

Ο Μουράτ θα παραμείνει δικός μου και σύντομα ο πατέρας του παιδιού μου .Αν ξαναπλησιασεις τον Μουράτ θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα . Σου συνιστώ να φύγεις απο την χώρα αλλιώς κάποιος δικό σου σύντομα θα πεθάνει.

Το θράσος της δεν έχει όρια . Έβγαλα το μπουρνούζι και ξανα έβαλα το φόρεμα μου.


ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑWhere stories live. Discover now