Φαιδρα
Την άλλη μέρα ξυπνάω πολύ νωρίς. Ανοίγω την ντουλάπα και διαλέγω να βάλω ένα πράσινο φόρεμα. Μόλις τελείωσα το μακιγιάζ μου κατεβαίνω κάτω . Στην τραπεζαρία είναι ήδη ο Ανδρέας και πίνει το καφέ του.
"Καλημέρα Φαίδρα μου "
Πηγαίνω κοντά τού και του δωνω ένα παθιασμένο φιλί.
"Αγάπη μου πάμε στην εταιρεία"
"Ναι δεν πιείς καφέ "
"Θα παραγγείλω από την εταιρεία "
Μετά από μια ώρα φτάνουμε ο Ανδρεας εφυγε γιατι επρεπε να παει στο νοσοκομειο να επισκευτει την γιαγιά του η οποία θα βγάλει εξιτήριο αύριο . Φτάνω στο γραφείο μου και καλώ την γραμματεα να έρθει στο γραφείο μου.Την ρωτάω αν ήρθε ο Μουράτ και ο πατέρας του και μου απάντησε ότι έρχονται στις εννιά. Της ζητάω να μου φέρει ένα καπουτσίνο και το φάκελο με τις πωλήσεις του τελευταίου μήνα. Μετά από δύο λεπτά μου τα φέρνει και δοκιμάζω το καπουτσίνο μου το οποίο είναι πολύ γευστικό και μελετάω το φάκελο. Αφού τα μελέτησα χτύπησε το κινητό μού και απάντησα ήταν ο πατέρας που με μεγάλωσε και μου είπε ότι η μητέρα μου είναι στο νοσοκομείο με πυρετό. Του είπα ότι θα έρθω και έκλεισα το κινητό. Πάτησα το κουμπί και είπα στην γραμματέα να έρθει στο γραφείο μού. Της είπα να κανονίσει σε δύο ώρες ταξίδι για την Ρόδο με το αεροπλανάκι της εταιρείας. Αφού εφυγε πήρα τηλέφωνο τον Ανδρέα και την Αλίκη. Η Αλίκη μου είπε ότι δεν θα έρθει γιατί δωνει εξετάσεις στο πανεμιστημιο και ότι θα παίρνει συνέχεια τηλέφωνο να μάθει την κατάσταση της μητέρας. Φεύγω από την εταιρεία και πηγαίνω στο σπίτι μού με ένα ταξί. Μπαίνω στο σπίτι και πηγαίνω στο δωμάτιο μου και παίρνω μια βαλίτσα και βάζω εσώρουχα, δύο φορέματα και δύο ζακετες.Κλειδωνω την βαλίτσα και με παίρνει τηλέφωνο η γραμματεας μου και μου λέει ότι ο πιλότος του ελικοπτέρου είναι έτοιμος . Την ευχαριστώ που το κανόνισε γρήγορα και κλείνω το τηλέφωνο. Μετά από λίγα λεπτά φτάνω στο ελικοδρόμιο και λέω το όνομα μού σε έναν υπεύθυνο του ελικοδρομιου. Του δίνω την βαλίτσα και μου εύχεται καλό ταξίδι. Τον βλέπω να προχωράει και να αφήνει την βαλίτσα εκεί πού είναι οι αποσκευές. Μπαινω στο αεροπλανάκι το οποίο είναι πανέμορφο. Έχει χρώμα μπλε και μέσα τα καθίσματα είναι ροζ. Έχει πέντε καθίσματα. Κάθομαι και περνώ από την τσάντα μου ένα βιβλίο για να διαβάσω μέχρι να φτάσουμε στην Ρόδο. Το βιβλίο που διαβάζω είναι πολύ ωραίο λέγεται Δυο φιλια για την Αμέλια .Το έχω διαβάσει δύο φορές είναι ένα υπέροχο βιβλίο με ωραία πλοκή. Λέω να αφήσω το βιβλίο για λίγο και να πάω στο πιλοτήριο να ρωτήσω τον πιλότο πότε θα φθάσουμε στην Ρόδο.
Αυτό που βλέπω με αφήνει άφωνη βλέπω τον Μουράτ να οδηγάει το αεροπλανάκι .
"Τι κάνεις εδώ Μουράτ θέλεις να μας σκοτώσεις. Δεν έπρεπε να το οδηγείς εσύ. "
"Ήθελα να μιλήσουμε μόνη μας χωρίς να έχεις κανέναν δίπλα σου που σε εμποδίζουν να μου πεις την αλήθεια ότι και εσύ είσαι ερωτευμένη μαζί μου. Δεν θα ήθελα ποτέ να σε πληγωσω και αν θέλεις να ξέρεις έχω δίπλωμα οδηγού αεροπλάνων. Σ'αγαπώ πολύ εχθές έκανα μια απερισκεψία για να σε ξεχάσω πηγα με μια κοπέλα αλλά σκεφτόμουν εσένα. Για σένα θα χωρίσω και με την Μελεκ.Καλό Βράδυ ☺Χρόνια Πολλά σήμερα είναι παγκόσμια μέρα του πατέρα .😓Ο δικός μου ο πατέρας είναι άγγελος και δεν είναι κοντά μου.
Σποιλερ :Ένα δυστύχημα αεροπλάνου και κάποιοι θα έρθουν πιο κοντά. ❤
CITEȘTI
ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ
DragosteΗ Φαίδρα είναι μια Ελληνίδα που αποφασίζει να μένει μόνιμα στην Τουρκια . Είναι πρόεδρος μιας εταιρείας με εσώρουχα στην Ροδο και αποφασίζει να δημιουργήσει άλλη μια στην Τουρκία . Ένα απόγευμα, γνωρίζει τον Μουράτ, διάσημο και πολύ γοητευτικό σκ...