Μουράτ
Αφού έφυγε η Φαίδρα με τον Ανδρέα είπα στην Μελεκ να φύγουμε για να προλάβουμε ξύπνιο τον πατέρα μού για να του πούμε ότι αύριο θα πουλήσουμε το 20% της εταιρείας. Η Μελεκ συμφώνησε και αποχαιρετησαμε τον Πέτρο, την Εύα και την αδερφή της Φαιδρας. Η Αδερφή της Φαιδρας ήταν πανερμορφη άνετα θα πήγαινα μαζί της αλλά τώρα ξέρει ότι ειμαι αραβωνιασμενος με την Μελεκ . Με την Μελεκ δεν είμαι ερωτευμένος απλώς θέλω να την παντρευτώ επειδή ο πατέρας έβαλε όρο ότι αν δεν την παντρευτώ θα με αποκληρωση.
Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και μετά απο μια ώρα φτάνουμε στην έπαυλη .
Μπαίνουμε μέσα στο σπιτι και πηγαίνουμε στην τραπεζαρία. Βλέπω τον πατέρα μου να σηκώνεται από την καρέκλα και έρχεται και μας χαιρετάει.
"Πατέρα θα ήθελα να σου πούμε δύο σημαντικά θέματα. Εγώ και η Μελεκ θα παντρευτούμε. Σήμερα της έκανα πρόταση γάμου. "
"Χαίρομαι παιδιά μου ελπίζω σύντομα να μου κάνετε και ένα παιδάκι. "
"Πατέρα σκεφτήκαμε εγώ και η Μελεκ να αναλάβουμε την εταιρεία και να γίνω εγώ πρόεδρος και η Μελεκ Αντιπρόεδρος .Έμαθα όμως και κάτι άλλο ότι η εταιρία αντιμετωπίζει Οικονομικά προβλήματα και αποφασίσαμε να πουλήσουμε το 20 %. Αυτή που θα αγοράσει αυτό το ποσοστό θα έρθει στην εταιρία και υπογράψει. Συμφωνείς γιατί εσύ θα υπογράψεις την μεταβίβαση των μετοχών. "
"Συμφωνώ για μου αλλά ποια θα πάρει το ποσοστό "
"Πεθερουλη μου την λένε Φαίδρα έχει δύο εταιρίες με εσώρουχα στην Ρόδο και στην Κύπρο και θα ανοίξει άλλο ένα. Έχει μια αδερφή μικρότερη της ".
"Σε ευχαριστώ Μελεκ μου για τις πληροφορίες ".
"Γιε μου αύριο θα κάνω συμβούλιο για να αναλάβεις εσύ πρόεδρος. Αποφάσισα να πάμε με την μητέρα σου κρουαζιέρα. "
"Πολύ καλή ιδέα. Καληνύχτα πατέρα εγώ και η Μελεκ θα πάμε στο δωμάτιο μου ."
"Καληνύχτα πεθερουλη "
Ανεβήκαμε στο δωμάτιο μού και κάναμε παθιασμένο έρωτα . Με την Μελεκ είχαμε ένα χρόνο να κάνουμε παθιασμένο έρωτα αφού έλειπα στον Λονδίνο ,πάντως έχει βελτιωθεί .Με τα λίγο με πήρε ο ύπνος και σκεφτόμουνα την Φαίδρα. Ελπίζω να μην συμβαίνει τίποτα ερωτικό με τον Ανδρέα γιατί η Φαίδρα πολύ σύντομα θα γίνει δικιά μου. Το πρωί ξύπνησα και έβαλα ένα πουκάμισο μαύρο και ένα καφέ παντελόνι και κατέβηκα κάτω για πρωινό. Η Μελεκ και ο πατέρας μου πίνανε το καφέ τους .Κάθισα και εγώ και έβαλα στον φλιτζάνι μου ένα καφέ με άρωμα καραμέλα . Αφού τελειώσαμε το πρωινό αποφασίσαμε να πάμε στην εταιρεία .
Μετά από μία ώρα φτάσαμε στην εταιρεία και πήγαμε κατευθείαν στο αίθουσα συσκέψεων εκεί μας περίμενε η Φαίδρα με τον Ανδρέα και τον δικηγόρο της .Γνωρίστηκαν με τον πατέρα μού και του έδωσε το έγγραφο να υπογράψει. Ο πατέρας μού όταν είδε το έγγραφο χλωμιασε .
" Κυρία Φαίδρα ο γιος μου και η νύφη μου εχθές μου είπαν ότι θα αγοράσετε το 20 % και όχι το 45 %. Λυπάμαι αλλά το ποσοστό είναι πολύ μεγάλο. "
"Κύριε Οσμάν είδατε το πόσο που θα το αγοράσω; Ξέρω ότι αντιμετωπίζεται μια οικονομική κατάσταση στα οικονομικά της εταιρείας και εγώ θέλω μόνο να βοηθήσω θα γίνω πρόεδρος και θα κάνω αλλαγές που θα βελτιώσουν τα Οικονομικά της εταιρείας. Τι λέτε Κύριε Οσμάν δέχεστε; "
"Δέχομαι δεσποινίς και θα ήθελα να ξέρετε ότι από αύριο ο Μουράτ θα αναλάβει το ποσοστό μού το οποίο θα μεταβιβασω. Καλή συνεργασία εύχομαι ."
Ο πατέρας μου υπογράφει το χαρτί και φεύγει . Την ίδια στιγμή χτυπάει το τηλέφωνο της Μελεκ. Όταν κλείνει το τηλέφωνο λέει στην Φαίδρα ότι θα έρθει το απόγευμα στην παραλία που είχαν κανονίσει εχθές γατί τις έτυχε κάτι. Μετά έρχεται σε εμένα και μου λέει ότι πρέπει να πάει στην Γερμανία γιατί μια φίλη της ειναι στο νοσοκομείο. Πόσο χαίρομαι θα εκμεταλλευτώ την ευκαιρία και θα παω εγώ και θα τις πάρω και δώρο.
Φεύγουμε από την εταιρεία και την πάω στο αεροδρόμιο τής δίνω ένα παθιασμένο φιλί και την αποχαιρετω .
Μετά από πολύ κίνηση στους δρόμους φτάνω σε ένα εμπορικό κέντρο. Βρίσκω ένα μαγαζί με εσώρουχα και μαγιό. Μπαίνω στο κατάστημα και αυτό που άρεσε περισσότερο ήταν ένα μπλε με δαντέλα σουτιέν και στρινγκ που ήταν σετ αποφάσισα αυτό να το κάνω δώρο στην Μελεκ όταν θα γυρίσει. Βρήκα όμως το ίδιο και σε κόκκινο αυτό σίγουρα θα ταίριαζε στην Φαίδρα. Τα δωνω στην πωλήτρια και της ζητάω ευγενικά και φλερτάροντας την που είναι τα γυναικεία μαγιό.
Βρίσκω ένα υπέροχο τιρκουαζ μαγιό και αποφασίζω να το αγοράσω. Πληρώνω την πωλήτρια και πηγαίνω στο αυτοκίνητο μου βάζω ένα σιντι με ελληνικά τραγούδια ο τίτλος λέγεται Πόσες χιλιάδες καλοκαίρια. Μετά από μια ώρα φτάνω στο σπίτι του κολλητού μου και του χτυπάω το κουδούνι. Μετά από ένα λεπτό μού άνοιξε και του λέω να πάμε στο σπίτι μού να βάλω το μαγιό μου και να πάμε με ένα αυτοκίνητο. Συμφωνεί και πηγαίνει και βάζει το μαγιό του παίρνει τα κλειδιά του σπιτιού τού και φεύγουμε. Φτάνουμε στο σπίτι μου και βάζω και εγώ το μαγιό μού. Ο Πέτρος παίρνει τηλέφωνο την αδερφή της Φαιδρας και την ρωτάει σε ποία παραλία θα πάνε. Αφού μαθαίνει μού λέει και μετά από λίγο φθάνουμε στην παραλία.
CZYTASZ
ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ
RomansΗ Φαίδρα είναι μια Ελληνίδα που αποφασίζει να μένει μόνιμα στην Τουρκια . Είναι πρόεδρος μιας εταιρείας με εσώρουχα στην Ροδο και αποφασίζει να δημιουργήσει άλλη μια στην Τουρκία . Ένα απόγευμα, γνωρίζει τον Μουράτ, διάσημο και πολύ γοητευτικό σκ...