Μουράτ
Η Μελεκ δέχτηκε να γίνει γυναίκα μου και δώσαμε ένα παθιασμένο φιλί. Εκεί που πίναμε το κρασί μάς με ρώτησε αν θα αναλάβω σαν πρόεδρος στην εταιρία του πατέρα μού αλλά και της Μελεκ . Ο Πατέρας μου με το πατέρα της Μελεκ πριν είκοσι χρόνια ίδρυσαν μια εταιρεία με γυναικεία ενδύματα, ο πατέρας μου έχει το 70 % και η Μελεκ το 30 % .Ο Πατέρας της Μελεκ πέθανε πριν πέντε χρόνια από καρκίνο και ετσι εκείνη μαζί με τον πατέρα μου διευθύνουν την εταιρεία. Μου είπε ότι υπάρχει οικονομικό πρόβλημα και ότι ο πατέρας μου κουράστηκε και ότι πρέπει να αναλάβω εγώ . Συμφώνησα μαζί της και της είπα ότι θα το έλεγα στο πατέρα μού σε δύο μήνες γιατί τώρα σκηνοθετω ένα σίριαλ με είκοσι επεισόδια. Την ρώτησα αν ήθελε να πάμε στο κλάμπ και συμφώνησε. Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε στο κλάμπ και συναντήσαμε τον Πέτρο. Ο Πέτρος κανόνισε να περάσουμε χωρίς να περιμένουμε. Κοίταξα λίγο πίσω και είδα την πανέμορφη που μου έριξε το παγωτό η οποία είναι πολύ ζόρικη σίγουρα θα είναι αγριόγατα στο κρεβάτι. Την σκέφτομαι με μαύρα σέξι εσώρουχα και ανάβω.
"Μωρό μου δεν με ακούς τι έπαθες δεν θα μπούμε μέσα "μου είπε η Μελεκ
"Συγγνώμη αγάπη μου αφαιρεθηκα "
Προχωρήσαμε και μπήκαμε μέσα κάτσαμε σε τραπέζι και ο Πέτρος πήγε να πάρει ποτά. Μας έφερε ένα μπουκάλι βότκα και ένα ποτήρι κρασί . Την ώρα που έβαζα βότκα στο ποτήρι μου ακούγεται το τραγούδι φωτιά με φωτιά και κοιτάω απέναντί και την βλέπω με έναν γελειο ο οποίος είναι και άσχημος και τις προτείνει να χορέψουν. Νευριασα και αποφάσισα ότι θα χορέψω και εγώ έτσι πρότεινα στην Μελεκ να χορέψουμε. Δέχθηκε και χορεύαμε δίπλα της έτσι αποφάσισα να κάνουμε ανταλλαγή ζευγαριών.
"Κύριε μου ανταλαζουμε νταμα "Γεια σας☺Καλό μήνα και καλή επιτυχία στις εξετάσεις 👑
JE LEEST
ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ
RomantiekΗ Φαίδρα είναι μια Ελληνίδα που αποφασίζει να μένει μόνιμα στην Τουρκια . Είναι πρόεδρος μιας εταιρείας με εσώρουχα στην Ροδο και αποφασίζει να δημιουργήσει άλλη μια στην Τουρκία . Ένα απόγευμα, γνωρίζει τον Μουράτ, διάσημο και πολύ γοητευτικό σκ...