κεφάλαιο 7

201 20 2
                                    

Φαιδρα

Αφού υπέγραψε είχα ποία το 40% και γινόμουν η πρόεδρος ειδή είχα σκεφτεί μια καταπληκτική κολεξιόν. Όταν ήμασταν στο ασανσέρ είπαμε με τον Ανδρέα να πάμε για καφέ. Μετά από λίγο πήγαμε στο εμπορικό ανεβήκαμε στο τελευταίο όροφο και πήγαμε στην καφετέρια και παραγγείλαμε δύο καφέδες . Μετά από μία ώρα πήγαμε στο σπίτι μου και πήγα στην κρεβατοκάμαρα μου ανοιξα την ντουλαπα έβαλα ένα μωβ με κροσια μαγιό που το είχα σχεδιάσει εγώ η ίδια και έβαλα ένα σορτσάκι μπλε με μια κόκκινη μπλούζα . Πήγα στο σαλόνι και είδα τον Ανδρέα να με κοιτάζει με ανοικτό το στόμα και μου είπε ότι είμαι πανέμορφη. Φύγαμε από το σπίτι μου και μετα απο λιγο πήγαμε στο σπίτι του Ανδρέα εγώ περίμενα στο σαλόνι τού. Ο Ανδρέας σε λίγα λεπτά ήρθε φορούσε ένα μαύρο μαγιό και μια κόκκινη μπλούζα. Μετά από μια ώρα φθάσαμε στην παραλία. Βγήκαμε από το αυτοκίνητο μού και ήρθε και με πήρε αγκαζέ και φθάσαμε στην πλαζ .Εκεί βλέπω τον Μουράτ ,τον Πέτρο και την αδερφή μού να κάνουν ηλιοθεραπεία στις ξαπλώστρες.

Πηγαίνουμε κοντά τούς τους χαιρεταμε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πηγαίνουμε κοντά τούς τους χαιρεταμε . Βγάζω το σορτσάκι και την μπλούζα και μένω με το μαγιό βλέπω όλα τα ανδρικά βλέμματα επάνω μού. Ξαπλώνω στην ξαπλώστρα και το ίδιο κάνει και ο Ανδρέας . Λέω στην αδερφή μού να μου δώσει το αντιλιακο και αφού μου το δωνει ρωτάω τον Ανδρέα αν θέλει να μού το βάλει ο ίδιος στην πλάτη. Αφού μού βάζει κοιτάω δίπλα και βλέπω τον Μουράτ να ειναι νευριασμένος .Ρωτάω την αδερφή μου αν θέλει να μπούμε στην θάλασσα και συμφωνεί μαζί μου.Εκεί που ήμουν να μπω στην θάλασσα ολοι ειχαν μπει εκτος απο εμενα και τον Μουρατ βλέπω το Μουράτ να με πλησιάζει με μια σακούλα χάρτινη και μού το δωνει .
"Αυτό είναι ένα δώρο για σένα .Ένα δείγμα ότι έχω αλλάξει και συγγνώμη που την πρώτη συνάντηση μας ήμουν αναγωγος. Ελπίζω σού αρέσουν αυτά που σου πήρα. Είσαι πανέμορφη σου πάει καταπληκτικά αυτό το μαγιό επάνω σου".
"Σε ευχαριστώ για το δώρο και σε συγχωρώ για την συμπεριφορά σου και σου ζητώ από εκ μέρους μου συγγνώμη και εγώ για την συμπεριφορά μου.Πάμε μέσα θα μας ψάχνουν οι άλλοι. "
"Να σε ρωτήσω κάτι. "
"Ναι ."
"Τι τρέχει με τον Ανδρέα έχετε σχέση. Γιατί όλη την ώρα σας βλέπω μαζί "μου λέει
Σκέφτομαι τι να του απαντήσω και λέω να του πω ναι . Αν θα του πω το ναι θα είναι καλύτερα γιατί δεν θέλω να ερωτευτώ με αρραβωνιασμενο.
"Ναι από σήμερα μου ζήτησε να γίνω το κορίτσι του."
Όταν το άκουσε με έπιασε από το αγκώνα και μου είπε ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου και θέλει να χωρίσω.
"Μουράτ πότε πρόλαβες να με ερωτευτείς. Παίζεις μαζί μου αρραβωνιασμενος και νομίζεις ότι θα αφήσω τον Ανδρέα. Ο Ανδρέας με αγαπάει πραγματικά .Κουμάντο στην Μελεκ .Πηγαίνω στον Ανδρέα πού με περιμένει και εσύ βρες καμία από δω στην παραλία όλο και καμία θα σου κάτσει. Εγώ πάντως όχι. "
Προχωράω και μπαίνω μέσα βλέπω τον Ανδρέα που ερχόταν να με βρει .
"Τι έγινε γιατι άργησες σου έκανε κάτι ο Μουράτ. "
"Όχι. Σκεφτόμουνα ότι μου είχες κάνει μια πρόταση να γίνω το κορίτσι σού το οποίο δέχομαι. "
"Με κάνεις τον ποιο ευτυχισμένο άνθρωπο "
Μου δωνει ένα παθιασμένο φιλί και μπαίνουμε ποιο βαθιά στην θάλασσα πιασμένοι χέρι με χέρι .



ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑWhere stories live. Discover now