Μουράτ
Την ρώτησα αν ήθελε να παμε σε ενα μέρος που είχα βρει εχθές. Δέχτηκε και ξεκινήσαμε την διαδρομή για την θάλασσα. Όταν το είδε της άρεσε πάρα πολύ γιατί ήταν πολύ ρομαντικό υπήρχε μια κούνια σαν καναπές με μαξιλάρια.
Βγάλαμε τα ρούχα μας και τα παπούτσια μας και μείναμε και οι δύο με τα εσώρουχα. Πιαστηκαμε χέρι χέρι και μπήκαμε στην θάλασσα να κολυμπήσουμε.
Μετά από μισή ώρα καθίσαμε στην κούνια - καναπέ και σχεδιάζαμε τον μέλλον μας μαζί. Οταν επιστρέψουμε θα χωρίσω με την Μελεκ ακόμα και ας με αποκληρωση ο πατέρας μού. Την αγαπώ την Φαίδρα και σκέφτομαι σε ένα μήνα να της κάνω πρόταση να αραβωνιαστουμε. Μετά από λίγο επιστρέψαμε στο σπίτι και είδαμε ένα κύριο στο σαλονάκι να ανάβει φωτιά. Όταν μας είδε μας ρώτησε τη κάνουμε στο σπίτι τού.
Του είπαμε τι έγινε και συμφώνησε να μας πάει με το αυτοκίνητο του στο αστυνομικό τμήμα. Μετά από μια ώρα φτάσαμε στο αστυνομικό τμήμα και τους είπαμε τι είχε συμβεί. Πήραμε τηλέφωνο τους συγγενείς μας και τους είπαμε τι έγινε. Ο Πατέρας μου θα έρθει με το επόμενο αεροπλάνο της γραμμής . Η Φαίδρα μου είπε ότι θα έρθει η αδερφή της να της δώσει χρήματα για να επισκεφθεί την μητέρα της .Μετά από δύο ωρες ήρθανε οι συγγενείς μας . Η Φαίδρα μου είπε ότι θα επιστρέψει στην Κωνσταντινούπολη σε πέντε μέρες. Της είπα κρυφά στο αυτί ότι ανυπομονώ να περάσουν γρήγορα οι μέρες . Οι γονείς μου έκαναν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο για να μείνουμε σήμερα και αύριο να επιστρέψουμε στην Κωνσταντινούπολη. Ο Πατέρας μου είπε ότι η Μελεκ ανησύχησε πάρα πολύ και θα ήθελε να έρθει και εκείνη αλλά πρέπει να πάει στην εταιρεία .
Spoiler : Η Εξομολογηση της μητερα της Φαιδρας για τον αληθινο της πατερα .
YOU ARE READING
ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ
RomanceΗ Φαίδρα είναι μια Ελληνίδα που αποφασίζει να μένει μόνιμα στην Τουρκια . Είναι πρόεδρος μιας εταιρείας με εσώρουχα στην Ροδο και αποφασίζει να δημιουργήσει άλλη μια στην Τουρκία . Ένα απόγευμα, γνωρίζει τον Μουράτ, διάσημο και πολύ γοητευτικό σκ...