Κεφάλαιο 11

166 19 1
                                    

                                                                                              Μελεκ

Μεγάλωσα σε μια οικογένεια που δεν με αγάπησαν. Τους θεωρούσα γονείς μου αλλά δεν ήταν. Τα έμαθα όλα στο ημερολόγιο της θετης μου μητέρας η οποία είναι θεία μου. Όταν πέθαναν σε δυστύχημα ήμουν πολύ λυπημένη έχασα τους ανθρώπους που με μεγάλωσαν.  Τα εμαθα οταν ο Μουρατ πηγε στο Λονδινο.Οι βιολογικοί μου γονείς είναι αυτοί που μεγάλωσαν τον Μουράτ. Όταν γεννηθήκαμε έγινε ανταλλαγή μωρών. Ο Οσμάν δεν ήθελε κόρη. Ο Οσμάν τούς παραχώρησε το 20 % της εταιρείας που είχε . Ποτέ μου δεν κατάφερα να κατανοήσω αυτό το διαχωρισμό, όμως σιγά σιγά το πίστεψα και η ίδια πως δεν είχα κανέναν προσόν, κανένα ταλέντο. Οταν μου έκανε πρόταση γάμου ο Μουράτ αποφάσισα ότι πρέπει να πάρω ότι δικαιούμαι. Του είπα ότι θα παω στην Γερμανια .Πήγα στο Βερολινο για να μην καταλαβουν οτι εχω εγω αναμειξη .Γι'αυτό κανόνισα με τον Ορέστη να σαμποτάρει  το αεροπλάνο που ανήκει στην εταιρεία. Ο Ορέστης μου είπε ότι  ο Μουρατ είναι ερωτευμένος με την Φαίδρα.Άλλα δεν θα αφήσω να μού πάρουν όσα μου ανήκουν. Αν πεθάνει ο Μουράτ θα παω στον Οσμάν και θα του πω ότι τα ξέρω όλα .
Είμαι στο ξενοδοχείο και βλέπω τηλεόραση. Ξαφνικά βάζουν έκτακτη είδηση και βλέπω την φωτογραφία του Μουράτ και της Φαίδρα. Τελικά πέτυχε το σχέδιο μου το αεροπλάνο έπεσε και είναι νεκροί . Παίρνω τηλέφωνο τον Οσμάν και ακούγομαι σαν ταραγμένη. Τον ρωτάω αν είναι αλήθεια το δημοσίευμα που είδα. Μου απαντάει πως έγινε πριν πέντε ώρες και πως με χρειάζονται για να αναλάβω την εταιρεία τώρα που αγνοούνται. Τού λέω ότι με το πρώτο αεροπλάνο που θα βρω θα έρθω.
Παίρνω τηλέφωνο τον Ορέστη και του λέω ότι αύριο θα γυρίσω  και ότι σύντομα θα μου ανήκει όλοι η εταιρεία . Έκλεισα το τηλέφωνο και πήγα για ύπνο. Το σχέδιο που κατεστρωσα πέτυχε μπορεί να ήμουν ακόμη ερωτευμένη με τον Μουράτ αλλά εξαιτίας του δεν μεγάλωσα με την βιολογική μου οικογένεια.

ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑحيث تعيش القصص. اكتشف الآن