Η Φαίδρα νιώθει κάποιος να την παίρνει αγκαλιά. Πριν απο τον πυροβολισμο ο Μουράτ με τους αστυνομικούς που ψάχνανε παντού την Μελεκ ώσπου ήρθε ενα μήνυμα στο Μουράτ .
ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΣ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΊΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ .ΕΙΣΑΙ ΠΙΑ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ . ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ .
Ο Μουράτ το λέει στους αστυνομικούς και με τέσσερα περιπολικά πηγαίνουν στο σπίτι της Φαίδρας .Ο Μουράτ παίρνει τηλέφωνο την αδερφή για να της το πει και να την ρωτήσει αν έχει τα κλειδιά απο το σπίτι για να μπουν πιο εύκολα . Όταν φθάνουν εξω απο το σπίτι ακούν ενα πυροβολισμό. Ο Μουράτ σπάει την πορτα και μπαίνει μέσα βλέπει την Φαίδρα στο πάτωμα την πέρνει αγκαλιά και την πηγαίνει στο νοσοκομείο . Οι αστυνομικοί συλλαμβάνουν την Μελεκ και την πηγαίνουν στην φυλακή .
Ο Μουράτ περιμένει εξω απο το χειρουργείο και δεν μπορεί να σκεφτεί ότι θα την χάσει. Μετα απο λίγο βλέπει τον πατέρα του να έρχεται λυπημένος . Είχε μετανιώσει για όλα δεν ήθελε να πεθάνει η κόρη του . Ο Μουράτ μόλις τον βλέπει βγαίνει και πηγαίνει λίγο εξω για να ειδοποιήσει την αδερφή της και τις φίλες της . Μπαίνει μέσα και εκείνη την στιγμή βγαίνει ο γιατρός με ύφος λυπημένο
Γιατρός:Εχω δυο καλά νέα .
Η κοπέλα και το μωρο τώρα είναι καλά στην υγεία τους . Στο χειρουργείο έπαθε πέντε φορές ανακοπή.Την σφαίρα την βρήκε στο ενα πόδι της και με δυσκολία την βγάλαμε.
Μετα απο λίγους μήνες η Φαίδρα στον αναπηρικό καροτσάκι κρατούσε στην αγκαλιά της το μωρο της . Όταν ξύπνησε κατάλαβαν οι γιατροί και η ίδια ότι δεν μπορεί να περπατήσει Όταν βγήκε απο το νοσοκομείο συζήτησαν με τον Μουράτ και αποφάσισαν να παντρευτούν . Η Φαίδρα όμως στις αρχές ήταν πολυ λυπημένη γιατί δεν μπορούσε να περπατήσει .Όμως όταν ήρθε η κόρη της ένιωθε ευτυχία . Ο Βιολογικός της πατέρας ζήτησε απο την μητέρα της και την ίδια συγγνώμη . Τον συγχώρησε και τον άφησε να την συνοδεύσει στο γάμο της με τον Μουράτ.Κουμπάροι στο γάμο ήταν ο Armando και η Αλεξία . Ο Ανδρέας όταν έμαθε ότι η Φαίδρα είναι στο νοσοκομείο αυτοκτόνησε στις φυλακές . Η Μελεκ την ημέρα που γέννησε η Φαίδρα το έσκασε απο την φυλακή και ενα αυτοκίνητο την σκοτωσε .
Η Φαίδρα μετα απο δυο χρόνια θεραπεία κατάφερε να ξανα περπατήσει και πήγαν το ταξίδι του μέλιτους που δεν πήγαν. Οι τρεις τους πήγαν για πέντε μέρες στην Ιταλία ,5 μέρες στην Γαλλία ,5 μέρες Ρόδο και δεκα μέρες στην Σαντορίνη .
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ
RomanceΗ Φαίδρα είναι μια Ελληνίδα που αποφασίζει να μένει μόνιμα στην Τουρκια . Είναι πρόεδρος μιας εταιρείας με εσώρουχα στην Ροδο και αποφασίζει να δημιουργήσει άλλη μια στην Τουρκία . Ένα απόγευμα, γνωρίζει τον Μουράτ, διάσημο και πολύ γοητευτικό σκ...