Φαιδρα
Το πρωί ξύπνησα και είδα στο κομοδίνο μου ένα βάζο με τριαντάφυλλα είχαν ένα παράξενο χρώμα βαθύ κόκκινο. Πήγα στην ντουλάπα μου και διάλεξα ένα από τα αγαπημένα μου φορέματα. Κατέβηκα κάτω και είδα τον Μουράτ στην τραπεζαρία να βάζει στα φλιτζάνια τσάι. Μόλις με είδε ήρθε και μου έδωσε ένα παθιασμένο φιλί. Μου είπε ότι ήθελε σήμερα να περάσουμε μια μέρα μαζί .Φάγαμε το πρωινό που το έφτιαξε ο ίδιος γιατί έδωσε άδεια για μια μέρα στην οικιακή βοηθό. Με πήρε στην αγκαλιά τού και φτάσαμε στην κρεβατοκάμαρα μου .Ήταν τρυφερός και άγριος μου ψιθύριζε λόγια αγάπης. Το απόγευμα μας βρήκε αγκαλιασμενους ακόμα . Ο Μουράτ κοιμόταν σηκώθηκα και πήγα στην κουζίνα να πιώ ένα ποτήρι νερό και πρίν προλάβω να πάω χτύπησε το κουδούνι. Άνοιξα και είδα την Μελεκ μου είπε ότι τα ξέρει όλα και ότι δεν κατάφερα να τους διαλεισω. Όταν τα έλεγε κατέβηκε ο Μουράτ μόλις τον είδε είπε
" ποσο θα κρατήσει αυτό Μουράτ, σε παρακολούθησα αρκετά το έπαιξα κύρια .Μου υποσχεθηκες ότι θα της τα έλεγες όλα. Ότι θα ξεκαθαριζες μαζί της ."
"Τι λες Μελεκ; Μουράτ τι λέει; "
"Θα σου πω εγώ Φαίδρα, ο Μουράτ δεν θέλει να χωρίσουμε. Γύρισε σε εμένα, κατάλαβε μόνο εμένα αγαπά αληθινά και πως με εσένα ήταν ένα απωθημένο και ένα ενθουσιασμός . "
"Μουράτ τι λέει; Είναι αλήθεια αυτό που ακούω."
"Ναι"
"Δεν σε πιστεύω,δεν είναι αλήθεια .Κοίτα με στα μάτια και πες μου αυτό που είπες "
"Δεν θέλω να χωρίσω με την Μελεκ ,θέλω να μείνω μαζί της και σύντομα θα την παντρευτώ "
"Άσε μας μόνους. Φύγε από το σπίτι μου "
"Δεν πρόκειται να πάω πουθενά "
"Μελεκ περίμενα με έξω από σπίτι δεν θα αργήσω "
Δε μπορώ να το πιστέψω αφού έφυγε τον ρωτησα
"Δεν θα αργήσεις αυτό τις είπες; Κοίτα με .Γυρνά και κοίτα με στα μάτια. "
Γύρισε και με κοίταξε στα μάτια"Όλα οσα ζήσαμε ήταν ένα ψεμα ,πες μου, μιλά μου περιμένω μια εξήγηση γιατί δεν απαντας με τρελαίνει η σιωπή σου."
" Νόμιζα ότι την ξεπέρασα αλλά οχι την αγαπάω ακόμα ,νομιζα οτι θα την ξεπεράσω μαζι σου αλλα δεν πέτυχε"
" Ενας ενθουσιασμος ήμουν για σένα με ημερομηνία λήξης . Μου έλεγες αλήθεια ότι με αγαπάς το ένιωθα. Όσα ζήσαμε δεν μπορεί να ήταν ένα ψέμα θα το καταλάβαινα. Το ένιωθα ότι με λατρεύεις "
" Ναι ετσι πίστευα. Ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι αυτά που με δένουν με την Μελεκ είναι πολύ περισσότερα απο αυτα που μας χωρίζουν "
"Αυτά; "
Τον βλέπω να συμφωνεί. Έτσι πιστεύει τελικά.
"Αυτά που σας χωρίζουν είμαι εγώ; "
"Έλα μη το κάνεις φθηνό. Συγγνώμη "
"Φύγε ,εξαφανισου. "
Πηγαίνω στην κρεβατοκάμαρα και του δίνω την τσάντα με τα εσώρουχα και το μαγιο που μου είχε κάνει δώρο.
"Πάρε το δώρο σου και εξαφανισου να μην σε βλέπω μπροστά μου ."
"Αντίο "
Ειναι η αγαπη της αρρώστιας γιατρικό
να ξεφύγω απ' της ζωής μου το μαρτύριο
κρύβω μέσα στη καρδιά μου μυστικό
προσευχή στο βραδινό σιωπητήριο
Εφυγε και έμεινα μονή μου κομματιασμένη. Πήγα στην κρεβατοκάμαρα και πηρα μια βαλιτσα την άνοιξα και εβαλα όλα μου τα ρουχα . Ανοιξα το laptop μου και εκλεισα ένα εισιτήριο για αύριο θα πήγαινα στην Ρωμη .Πηρα τηλεφωνο τον Ανδρεα και του ζήτησα να χωρίσουμε και να αναλάβει εκείνος την εταιρια. Του τα ειπα όλα και με συγχωρεσε . Εκλεισα το τηλέφωνο και κατεβηκα στο σαλονι πηρα το μπουκαλι με το ουίσκι και το ηπια ολο και έβαλα μουσικη στο laptop . Αύριο θα ξεκινούσα μια καινούργια αρχή .
YOU ARE READING
ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ
RomanceΗ Φαίδρα είναι μια Ελληνίδα που αποφασίζει να μένει μόνιμα στην Τουρκια . Είναι πρόεδρος μιας εταιρείας με εσώρουχα στην Ροδο και αποφασίζει να δημιουργήσει άλλη μια στην Τουρκία . Ένα απόγευμα, γνωρίζει τον Μουράτ, διάσημο και πολύ γοητευτικό σκ...