Φαιδρά
Το πρωί κατέβηκα στην ρεσεψιόν πλήρωσα και έφυγα . Ευτυχώς είχε τελειώσει η βροχή .Μετα απο λίγο έφτασα στο σπιτι μου. Μου λείπει παραπάνω απο σο περίμενα δεν περίμενα να ερωτευτώ κεραυνοβολα κάποιον που πραγματικά δεν άξιζε.
Παίρνω την βαλίτσα μου και αποχαιρετω το σπίτι που με πόνεσε τόσο πολυ . Εστειλα ενα μηνυμα στον Μουρατ οτι αν μετάνιωσε μπορει να ερθει στο αεροδρομιο και να φυγουμε μαζι και οτι κανει λαθος οτι γνωριζα γι'αυτό που με κατηγόρησε και ότι τον αγαπώ πολυ . Κάλεσα ενα ταξι και μετα απο λίγο ήρθε ο ταξιτζής βγήκε απο το ταξι και πήρε την βαλίτσα και την έβαλε στο πορτ-μπαγκάζ . Του είπα να πάει στο αεροδρόμιο και κάλεσα την μητέρα μου η οποία μου είπε ότι είναι καλά και ότι πήγε στο σπίτι της. Τελικα δεν ηρθε και μετανιωνω που του εστειλα το μηνυμα . Μετα απο λίγες ώρες ήταν στην Ιταλία .Στο αεροδρόμιο με περίμεναν η Έλλη και ο Κώστας . Το σπίτι που μου αγόρασαν ήταν σε κοντινή απόσταση με το αεροδρόμιο . Το σπίτι έχει δυο υπνοδωμάτια , ενα μεγαλο σαλονι ,κουζίνα ,Βιβλιοθήκη και μια τουαλέτα . Μου άρεσε παρα πολυ .Δυο μηνες μετα δουλεύω ως σερβιτόρα σε μια καφετέρια . Με βοήθησε να ξεχάσω το πόνο που μου προκάλεσε ο Μουράτ . Πριν ενα μήνα έμαθα ότι είμαι έγκυος . Έτσι ξεκίνησα να γράφω ενα ημερολόγιο και να γράφω κάθε μέρα πως νιώθω.Ένα μικρό θαύμα γεννιέται μέσα μου και αναπτύσσεται μέρα με τη μέρα. Είναι εντυπωσιακό να παρακολουθώ την εξέλιξη του που κάθε βδομάδα είναι ραγδαία . Μια φορά το μήνα κολλάω το υπερηχογράφημα στο ημερολόγιο .
Σήμερα είχα ρεπό απο την καφετέρια και αποφάσισα να παω μια βόλτα με την Αλεξία πήγαμε σε ενα κατάστημα με ρούχα εγώ αγόρασα ενα μαυρο δαντελενιο φόρεμα.Η Αλεξία αγόρασε ενα φορέμα που της ήταν τέλειο .
Μετα αποφασίσαμε να φύγουμε δώσαμε ραντεβού για το βράδυ να πάμε σινεμά . Όταν γύρισα στο σπίτι βρήκα στο πάτωμα δυο προσκλήσεις .Το πρωτο που άνοιξα ήταν απο την φιλη μου την Εύα και με προσκαλεσε στο γάμο της.
Το δεύτερο φάκελο ήταν και αυτο προσκλητήριο αλλά αυτο το προσκλητήριο με πλήγωσε . Είναι προσκλητήριο για το γάμο του Μουράτ και της Μέλεκ . Ετοίμασα την βαλίτσα μου και έφυγα για το αεροδρόμιο. Εστειλα ενα μήνυμα στην Αλεξια οτι θα φυγω απο την Ιταλια για λιγες μερες και θα την πάρω τηλεφωνο την αλλη μερα .Ήρθε η ώρα να του αποκαλύψω όλη την αληθεια .Αυτούς τους μήνες έμαθα όλη την αλήθεια.Ο Μουράτ δεν είναι αδερφός μου αλλά η Μελεκ είναι η αδερφή μου . Μετα απο δυο ώρες ήμουν στην Κωνσταντινούπολη και έφτασα στο σπίτι μου με ενα ταξι . Άνοιξα την πορτα για να μπω και έμεινα έκπληκτη. Η Μέλεκ καθόταν στον καναπέ μου και με περίμενε .
Μελεκ :Επιτέλους ήρθες βαρέθηκα να σε περιμένω. Το ήξερα πως θα έρθεις. Βλέπω είσαι έγκυος αλλά δεν θα μου πάρεις τον Μουράτ . Ο ηλίθιος κατάλαβε πως δεν ειμαι έγκυος και ότι εγώ έκανα το σαμποτάζ με το ατύχημα σας . Ενα ολόκληρο μήνα σε ψάχνει . Βέβαια είχα βοήθεια τον ηλίθιο Ανδρέα που πήγε και τα είπε όλα στην αστυνομία και τώρα με ψάχνουν.Αλλά σήμερα εσυ θα πεθάνεις .
Παίρνει απο τον καναπέ ενα πιστόλι και ουρλιάζοντας λέει "δεν εχω εγώ τον Μουράτ δεν θα το έχεις ούτε εσυ .
Νιώθω μια σφαίρα και τα βλέπω όλα μαύρα . Ελπίζω να μην πάθει τίποτα το παιδι μου .
YOU ARE READING
ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ
RomanceΗ Φαίδρα είναι μια Ελληνίδα που αποφασίζει να μένει μόνιμα στην Τουρκια . Είναι πρόεδρος μιας εταιρείας με εσώρουχα στην Ροδο και αποφασίζει να δημιουργήσει άλλη μια στην Τουρκία . Ένα απόγευμα, γνωρίζει τον Μουράτ, διάσημο και πολύ γοητευτικό σκ...