Merhaba ponçiklerim...💝💝
Medyada yakışıklımız Burak var...😂
İyi okumalar ponçiklerim...
Burak KESKİN
Sima'nın elinden uyuşturucu paketini almamla ilk önce bana anlamaz bakışlar attı ve aniden bana sarıldı. Derin bir nefes alarak ayrıldı :
"Deniz uyuşturucuyu asla bırakmaz. Ben bi kardeşimi daha kaybedemem. Gözlerimin önünde ölümünü izleyemem Burak." dedi.
"Merak etme ona bişey olmayacak."
Dedim. Ve tam cevap verecekken içeri telaşlı ve soluk soluğa olan Ayaz girdi.
Hepimiz ona anlamaz bakışlar atınca konuşmaya başladı."D.Deniz yok bir dakikalığına doktorun yanına gittim ama geldiğimde yoktu."
Sima AKSOY
Ayaz'ın söyledikleri ile şaşkına döndüm.Deniz'in hastaneden kaçma gibi bir huyu yoktu.Burak beklemeden konuştu:
"Biz kamera kayıtlarına bakmaya gidiyoruz Sima siz burda kalın"
dedi ve cevabımı beklemeden evden çıktılar. Bende oturup duvara bakmaya başladım Gizem'in sorusuyla ne diyeceğimi şaşırdım."Sima Deniz ya kaçırıldıysa ona bişey olduysa?"
"Merak etme kimse Deniz'e bişey yapamaz" dedim boğazımdaki yumruyu aldırmadan.
Birkaç dakika sonra telefonum çalınca Gizemle bakıştık.Ekrana baktığımda 'Psikopat Playboy' yazısını görmemle telefonu açtım."Alo Burak!Buldunuzmu?"
"Bişeyler bulduk geliyoruz bekleyin."
"Tamam"
Deyip telefonu kapattım. 5 dakika sonra eve geldiler ve hemen kamera kayıtlarını açtılar. Ve izlemeye başladık...
Ayaz ÇETİN
Kamera kayıtlarını izlemeye devak ettik. Deniz'in odasına giren maskeli adam görmemle ellerimi yumruk yaptım. Odadan çıktığında kucağında baygın Deniz'i görmemle vazoyu duvara fırlattım. Kalkıp herşeyi etrafa fırlattım. Rüzgâr ve Burak telefonla konuşuyorlardı...
Sima AKSOY
Ayaz'ın telefonuna mesaj gelince telefonu Ayaz'a götürdüm. Ayaz ise mesajı okuyunca elindeki damarlar belli olmus ve gözleri kızarmıştı.Telefon elinden kayınca duvarı yumruklamaya başladı.Burak ve Rüzgâr ise mesajı okumaya çalışıyordu.Ben ise Ayaz'a:
"Sakin ol Ayaz Sakin Ol !!"
dedim.Yanındaki şişeyi yere fırlattı ve başını olumsuz olarak salladı."Sakin olamam. SAKİN OLAMAM!!"
Deyip hızla evden çıktı.Ayaz ÇETİN
Hızlıca evden çıkıp peşimden gelen Burağı aldırmadım.Ve hemen arabama bindim nereye gittiğimi bilmeden sürüyordum.
Kim bilir nereye götürmüşlerdi. Kim bilir neler yapacaklardı. Bana gelen mesaj tekrar aklıma gelince delirecek gibi oldum.Ve mesaj tekrar tekrar beynimde yankılanmaya başladı.
'Sevgilin çok güzelmiş birazdan tadına bakacağım...'
Bu mesajı atan pezevengi bulduğum an gebertecektim. Sahile geldiğimde arabadan inip bağırmaya başladım. Diz çöktüm ve tekrar bağırmaya başladım.
'SANA BİŞEY OLMASINA İZİN VERMEYECEĞİN PSİKOPAT KIZ VERMEYECEĞİM!"
Deyip tekrar arabaya bindim.Ve son hız sürmeye başladım. Şu an sadece onu bulmak doyasıya öpmek istiyordum...
Deniz DOĞAN
Şu an bir sandalyeye oturtulmuş ellerim ve ayaklarım bağlı, ağzımda bir bant ile oturuyordum. Karşımdaki adam bana sırıtarak bakıyordu. Sonra cebinden telefonu çıkarttı ve bir kaç tuşa bastıktan sonra hopörlere alıp konuşmaya başladı :
"Ayaz'cık, sevgilin bana çok kötü bakışlar atıyo. Ama olsun birazdan o bakışlar yok olucak. Ve zevke dönüşücek. Boşuna uğraşmana gerek yok beni zaten bulamazsın. Neyse sevgilinle bir işim var görüşürüz Ayaz'cığım." dedikten sonra Ayaz'ın son sözleri :
"Seni kurtarıcam Psikopat Kız !" oldu.
Gözlerim dolmuştu ama onları hemen kovuyordum. Bu piçin karşısında ağlayamazdım.Beni kaldırdı ve boş bir odaya götürüp tekrar sandalyeye oturtturdu. Karşıma yine o adam geldi ve bir kamera koyup konuşmaya başladı :
"Ayaz"cığım bakalım sevgilinin canı kıymetli mi ? Öteki işimi sonraya erteledim. Önce acıyı tatmasını istiyorum." dedi ve yanıma gelip sert bir tokat attı.
Yüzüm sağ tarafa kayarken sırıttım ve kafamı çevirip konuşmaya başladım :
"Biliyomusun senin gibi piçler bana vurduğunda o kadar canım acımıyo. Sadece bana piçliklerini kanıtlamış oluyorlar" dedim ve suratına bakmaya başladım.
Tekrar yanıma geldi ve bu sefer yumruk atıp konuşmaya başladı :
"Seni küçük sürtük" 1 dakika bana Sürtük mü dedi o ?
"Sence ben senin her gün altına aldığın ve ya sana her gün götümü kapatmayan etek giyinip sürtünen kızlara benziyormuyum playboy bozuntusu. Laflarına dikkat et yavşak ağızlı !"dedim ve ters bir şekilde ona bakmaya başladım.
Kameraya bakıp konuşmaya başladı:
" Ne kadar hırçın bir sevgilin var Ayaz ? Her konuda böyle mi acaba ?" dedi ve saçımdan tutup kafamı kaldırdı.
Biraz suratıma baktıktan sonra tekrar konuşmaya başladı :
"Bence sert yüz hatları onu oldukça çekici gösteriyor. Ha Ayaz sen ne dersin ?" dedi ama ben bu sefer arka cebimden çaktırmadan çakımı çıkarttım ve ipleri kesmeye başladım.
Bi an yüzüme yaklaştı ve gözlerime bakmaya başladı. Elimden bi an Çakım gidince yüzümden ayrıldı. Elinde benim Çakım vardı. Lanet olsun ! Nasıl fark etti ya !
Çakı bi an karnıma girince bağırmaya başladım. Ağzıma sıvı bir şey gelince yere tükürdüm. Adam bana sırıtarak bakıyordu.
Ben halâ ara ara inleyip bağırıyordum. Ağzıma halâ kan geldikçe tükürüyordum. Adam kameraya bakıp konuşuyordu :
"Bak Ayaz. Sevgilinin canı tatlıymış. Yinede iyi dayandı. Neyse bir daha ki sefer canı bu kadar yanmaz ne dersin ? Belki zevktir." dedi ve piç smile yaptı.
Tekrar önüme geldi ve son bir kez yumruk attı. Artık karnımın acısıyla olduğum yerde bayıldım. Ve karanlık...
Bölümü nasıl buldunuz ponçiklerim... 💞
Deniz'in beyaz atlı prensi gelecek mi sizce ?
Vote ve Yorum atmayı unutmayın...
Öpüdünüz 👀💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionGemiler batınca denizin canı acır ya, benim acım da öyle işte. İçimde her gün batan bir gemi ile yaşıyorum. Ama her şey bitmek için başlıyor, anladım. Hiç kimsenin haberi yok, ölüyorum. Ve da ayrı yazılır bazen, unutmayın. Onun içtiği sigaranın duma...