Merhaba 😻
Medyada kıskanılanacak kitap kızlarımız var 😈
İyi okumalar çikolata hücrelerim umarım beğenirsiniz 😍
Gizem ULUSOY
Valizimle beraber odaya çıktığımda önce odayı süzdüm. Çift kişilik bir yatak, bir gardırop, küçük komidin ve geniş bir pencere vardı. Oda fena sayılmazdı, güzeldi. Bir kaç adım atarak odanın ortasına geldim. Belime dolanan kollarla yerimde sıçradım. Rüzgar bana gülerek bakıyordu. "Korkuttun beni." dedim yalandan sinirle. "Üzgünüm." dedi gülümserken.
Rüzgar'ın yanağına bir öpücük bırakarak kolarından ayrıldım ve dolabın karşısına geçtim. Valizi yatağın üstüne koydum ve hızlıca açarak kıyafetleri dolaba dizmeye başladım. Rüzgar kendini yatağa attığında valiz yere düştü. Rüzgar'a sadece göz devirdim. Valizi düz çevirerek kıyafetleri dizmeye devam ettim.
İşim bittiğinde bende kendimi Rüzgar'ın yanına attım. Beni yanına çekerken gülümsedim. "Canım pizza çekti." dediğinde kıkırdadım. Biraz dikleşti ve dudaklarıma uzun bir öpücük bıraktı. Gözlerimi kaçırarak konuşmaya başladım. "Bu ne içindi?" dediğimde güldü. "İçimden geldi." Bende yanağına bir öpücük bırakarak kollarımı ona doladım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
++++++++++++++
Uyandığımda yanımda Rüzgar'ı göremeyince kaşlarımı çattım ve hemen yataktan kalkarak gözlerimi ovuşturdum. Odadaki saate baktığımda 16:23 olduğunu gördüm. Yaklaşık iki saattir uyuyordum. Hemen odadan çıktım ve esnerken aşağı indim. Herkesi salonda görünce rahatlamış bir şekilde derin nefes aldım. Rüzgar beni görünce gülümsedi. Hemen yanına gittim ve koltuktaki boş yere çöktüm. Rüzgar elini omzuma atıp beni kendine çekti ve saçlarıma ufak bir buse kondurdu. Sima, Deniz ve Selin ayaklandığında bende kalktım. Sima, kendi kaldığı odaya girdiğinde bizde peşinden girdik.
Aramızda boş sohbetler ederken telefonuma bir mesaj geldiğinde elime aldım ve mesajı okumaya başladım. "Burada çok iyi süprizler seni bekliyor ULUSOY..." Mesajı okuduğumda kaşlarımı çattım. Kızları susturarak mesaj atan numarayı aradım. Bir çalışta telefonu açtığında bağırarak konuşmaya başladım. "Bana bak gerizekalı, her kimsen bana yalan yanlış şeyler yazıp korkutacağını sanma!" o ise gayet rahat ve sakin bir şekilde cevap verdi. "Ah Gizem... beni tanıyorsun. Adamlarım tadına bakmak için can atıyorlar. En kısa sürede psikolojin yerle bir olabilir. Dikkat et derim. Ben istediğimi her türlü alırım... En kısa sürede görüşmek üzere. En kısa..." dedi kapattı.
Herkes bana merakla bakarken odadan hemen çıktım ve kendi kaldığım odaya girip ardından kapıyı kilitledim. Bu adam şu an tecavüzden bahsediyordu. Yani Ulaş. Eskiden bana yaptığı türlü işkenceler gibi. Dediği gibiydi, doğru. İstediğini alırdı. Sırtımı kapıya dayadım ve sık nefeslerim ardından yavaşça yere çöktüm. Bunu kaldıramazdım. İntihara bile kalkışabilirdim. Haklı olarak. Ölüm nedeni: Tecavüz. Bana yakışmazdı. Kimseye yakışmazdı.
Rüzgar kapıyı yumrukladığında ağladığımı yeni fark ediyordum. "Gizem aç kapıyı! İyi misin?" Dediğimde bağırdım. "Rahat bırakın beni! İyiyim!" dediğimde ağzımdan bir hıçkırık kaçtı. "Gizem kapıyı açmazsan kıracağım! Aç şu kapıyı!" dediğinde titrekçe bir nefes aldım ve ayaklanarak yavaşça kapının kilidini çevirdim. Kapıyı açtığım an Rüzgar bana aniden sarıldı. "İyimisin? Az önce gayet iyiydin. Birşey mi oldu? Biri mi birşey yaptı?"
Rüzgar'ın telaşla söylediklerine titrek bir sesle konuştum. "Tecavüze uğrayacağım Rüzgar." Dedim ağlamaktan kırmızılaşmış gözlerimi ona çevirirken. "Ne diyorsun Gizem? İyi olduğuna emin misin?" dedi elini saçlarıma uzatırken. "Sana tecavüze uğrayacağım dedim Rüzgar! Ulaş... O istediği her şeyi yapar tamam mı? Ah... Anlamıyorsun!" Sesim her defasında titrek çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Roman pour AdolescentsGemiler batınca denizin canı acır ya, benim acım da öyle işte. İçimde her gün batan bir gemi ile yaşıyorum. Ama her şey bitmek için başlıyor, anladım. Hiç kimsenin haberi yok, ölüyorum. Ve da ayrı yazılır bazen, unutmayın. Onun içtiği sigaranın duma...