-BÖLÜM 30-

2.3K 117 31
                                    

Merhaba yoldaşlar fjjcjjd

Beklenen Bölüm Geldi!

O duyurudan sonra hesabı ben aldım. Yani kötü kız kitabının yazarı, duyuruyu yazan kişiyim.

Kötü Kız'a verilen destekler için teşekkür ederim 💞

OKUYUN LÜTFEN 👇

Önceki bölüme 'yb' yorumları gelince yazayım dedim. Bayadır yazmıyorum çünkü biliyorsunuz artık iki kitap yazıyorum ve ne yalan söyleyeyim o kitabı çok daha fazla beğendim. Ama bu kitabı okuyan çok okuyucu var. O yüzden ne kadar geç olsa bile bölümleri yazmak zorundayım. Aranızda diğer yazarla aramdaki meseleyi bilmeyenler var. Anlatma gereği duymadım. Hâlâ da duymuyorum. Yine gerektiği yerde gerektiği açıklamayı yaparım zaten.

Şimdiii gelelim bölüme 🌸

Diğer bölümün sonu bildiğiniz gibi ilginç bitti 🔥

Şu an bile ne yazsam diye düşünmüyor değilim chhcjjkd

İyi Okumalar 🌙

SİMA

Duyduğum doğru muydu? 'Sürtük.' hemen ayağa kalktım ve dolan gözlerimi umursamadan kapıyı açıp Burak'a sağlam bir tokat attım.

"Şerefsiz! Sürtük senin gece içip içip kollarını o kıza attığın kişi oluyor! Bitti Burak! Bitti! Hayatıma karışmaktan vazgeç! Emre'nin dün bana verdiği destekten haberin var mı senin! Senin gibi bir orospu çocuğu yüzünden düştüğüm hallere bak!" ağlıyordum. Güçsüzleşmiştim. Bu sefer üstüme gelerek o da bana bağırmaya başladı.

"Var! Haberim var! Gecenizi çok güzel geçirmişsiniz belli! Benimleyken ki gibi eğlenebildin mi bari!?"

Beni bitiren kelimeler.

Beni yıkan kelimeler.

Beni paramparça eden kelimeler.

"Neden susuyorsun!? Konuşsana hadi!" o konuştukça kendime gelemiyordum.

Emre geldi ve Burak'a yumruk attı. İkisi kavga etmeye başlayınca sadece bir kaç adım geriledim. Dünyam kararmış gibiydi. Çok ağır konuşmuştu. Kendime gelememiştim.

Bara bir anda Deniz ve Gizem girdiğinde yanıma gelmeye başladılar. Yıkılmıştım. Kalbim, kelebek gibiydi. Dün doğmuştu, bugün ölmüştü. Saniyeler önce.

Kötü KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin