-Bölüm:15-

5.1K 239 2
                                    

Merhaba ponçiklerimm...💞

Medyada Deniz ve Ayaz varr...

İyi okumalar ponçiklerim...

Ayaz ÇETİN

Hala Denizi arıyorduk.Ama lanet olsun bulamıyorduk o piç nereye sakladıysa Denizimi bulamıyorduk.
Rüzgâr ve Burak ellerine ne geçerse bakıyoralr Sima ve Gizem ise bazen onlara yardım ediyor bazen boş boş duvara bakıyorlardı.Aklıma tekrar bana gelen mesaj geldiğinde sanki o piçi öldürmek için can atıyordum.

Deniz DOĞAN

Gözlerimi açtığımda bir yatakta buldum kendimi bıçaklanan yerime gerekenler yapılmıştı.Ellerimi oynatmaya çalıştığımdaysa bağlı olduklarını gördüm.Kapı açılma sesiyle oraya baktım.Gene o pezevenkti oha o elindeki yuh lan o kadarda degil kahvaltı tepsisiydi bildiğin.Sen beni kaçır kaçırmakla kalma bıçakla sonra kahvaltı getir bu adam neyin kafasını yaşıyo lan?

"Bak sen sert kızımız uyanmış.A lda şunları ye seninle daha çok işimiz var." deyip göz kırptı.O kırptığın gözünü oyacağım senin bekle sen.

"Hem beni kaçırıyorsun hem bıçaklıyorsun birde kahvaltımı getiriyorsun.Allah aşkına neyin kafası bu?" diyerek içimden geçenleri söylemiş oldum.Birden saçımdan tutup çekince çığlığımı bastırdım.

"Bana bak küçük hanım şansını zorlayacak şeyler yapma.Şuan sevgilin seni arıyodur ha.Acaba videomuzu gördüğünde ne yapacak?"dedi ve piç smile yaptı.

Dünki videodan bahsediyordu.Ama Ayaz'ın onu yaşatacağını mı sanıyordu bu.Odadan çıktı hayır yani ellerimi çözmedin nasıl yememi düşünüyorki?Kapı tekrar açıldı ve içeri tanımadığım bi adam girdi.Konuşmadan direk ellerime ilerleyince amacını anladım.Ve bende sessiz kaldım.Sonra hafifçe sırıtarak konuşmaya başladı:
"Onu sinirlendirecek bişey yapmamaya çalış ve ondan korkma bu onu dahada eğlendirir.Sadece sana bişey yapabileceğini sanmıyorum."
Başımı salladım.

"Hadi yemeğini ye bende burda bekliyorum."

"Yemeyeceğim"

"Israr etmeyeceğim sen bilirsin.Bu arada ben Ediz."

"Deniz." dedim kısaca.

"Burda fazla kalacağını sanmıyorum.Eminim seni arıyorlardır."

"Bu kadar iyiysen niye bu pezevenge çalışıyorsunki?"
diye sordum.Ne var soramazmıyım? Alla Alla.

"Babam yüzünden.Neyse o zaman senin ellerini bağlıyorum.Bu kadar sohbet yeter."dedi ve ellerimi tekrar bağladı.

Ayaz ÇETİN

Telefonuma gelen videoyla Burakları yanıma çağırdım.Ve hemen açıp izlemeye başladık. "Ayaz"cığım bakalım sevgilinin canı kıymetli mi ? Öteki işimi sonraya erteledim. Önce acıyı tatmasını istiyorum."
diye başlıyordu.Arkasındaysa ise sandalyeye bağlı Deniz vardı.

Deniz'in yanına gidip sert bi tokat attı.Ben ise ellerimi yumruk yapmış sıkıyordum.Deniz ise sırıtıp kafasını çevirdi ve konuşmaya başladı:
"Biliyomusun senin gibi piçler bana vurduğunda o kadar canım acımıyo. Sadece bana piçliklerini kanıtlamış oluyorlar"dedi.Sonra o piç gelip Denize yumruk attı.Seni bir bulayım o ellerini kıracağım.

"Seni küçük sürtük"
Denizin sinirlendiği yüz hatlarından belliydi.Sonra konuşmaya başladı.

"Sence ben senin her gün altına aldığın ve ya sana her gün götümü kapatmayan etek giyinip sürtünen kızlara benziyormuyum playboy bozuntusu. Laflarına dikkat et yavşak ağızlı !"dedi.

" Ne kadar hırçın bir sevgilin var Ayaz ? Her konuda böyle mi acaba ?"

Öyle lan öyle napacaksın?
Denizin saçını tuttuğunda sanki benim canım acıdı.Biraz Denizin suratına baktı ve tekrar konuştu.
"Bence sert yüz hatları onu oldukça çekici gösteriyor. Ha Ayaz sen ne dersin ?" dedi.Deniz ise onu aldırmadan bişeyle uğraşıyordu.Bir anda elinden alındığında oldukça şaşırdı o neydi Denizin çakısı.Bir anda Denizin karnına geçirdi çakıyı ve çevirmeye başladı.Deniz ise çıglık atmıştı.Sonrasıysa sadece Denizin sandalyeyle yere düşüşü vardı.Video bittiğinde önüme geleni dövmek istiyordum.

Rüzgâr heyecanlı bir şekilde yanımıza geldi ve konuşmaya başladı.
"Gençler adamın adresini buldum.Hemen çıkalım" dedi.
Hemen evden çıktık ve adrese sürmeye başladık.

Deniz DOĞAN

O pezevenk tekrar içeri girdiğinde sırıtıyordu. Hadi ama ben bu kadarını kaldıramam. Beni kaldırdı.
Tekrar geçen sefer geldiğimiz yere geldik. Yerde halâ kan izleri vardı.

Beni sandalyeye oturttu ve yine ağzım dışında ellerimi ve ayaklarımı bağladı. Konuşmaya başladı :

"Benden o kadar nefret etmene yok. O kadar kötü biri değilimdir. Ya da öyleyimdir. Seni halâ bulamadılar. Belki sevgilin seni unuttu bile ha ne dersin ? Olsun bu benim işime gelir." dedi ve Piç smile yapıp göz kırptı.

"Bence seni buldukları yerde sikicekler. Buna ne dersin ?" dedim ve ben bu sefer göz kırptım.

"Demek erken başlamak istiyosun" dedi ve yanıma yaklaştı.

Sonra bir anda cebinden telefonu çaldı.Ve küfür mırıldanıp cebinden telefonu çıkarttı. Ekrana bakıp hemen odadan çıktı.

Bende o sırada ne yapabileceğimi düşüyordum. Ah lanet olsun niye bu odada hiç bişey yok ! Sadece bir pencere vardı ama sanırım sadece bir karış uzunluğunda.

O sırada içeri tekrar o yavşak girdi. Onun niye üstü yok. Fesat anlamayın pantolonu var ama üstü yok ! Hayır yani ne düşünüyo ? Benim tahrik olabileceğimi filan mı ? Komik olmasın lütfen.
Lan gerizekalı senin bekaretin gidiyor ne düşünüyosun !

Adam haklı beyler dağılın ! Tamam Deniz sakin ol kızım. Ayaz gelicek ve seni kurtaracak. Ah niye beni kurtarsın ki ? Sevgilim sanki.

Yanıma yaklaştı- pardon dibime girdi. Nefesini tenimde hissedebiliyordum.
Bi an dudaklarıma yapıştı. Ama kesinlikle karşılık vermiyordum. Bu Piç ve ben ? Güldürmeyin.

Bi an tişörtümü çıkarınca neye uğradığımı şaşırdım. Şu an sadece iç çamaşırım vardı. Gözlerim tekrar doldu ve bu sefer onları serbest bıraktım. Ona sinirli bir şekilde bakıyordum. Aynı zamanda gözümden yaşlar akıyordu.

Boynuma öpücükler bırakmaya başladı. Şu an sadece bu playboy bozuntusundan kurtulmak istiyordum.

Bi an kapı açılınca gözüm oraya kaydı. Şu an sevinçten ölebilirdim sanırım...

Bölümü nasıl buldunuz ponçiklerim... 💞

Yine en son noktada bıraktım. Bu huyumu sevmiyorsunuz ama ben seviyorum 👅

Sizce kim geldi de Deniz bu kadar sevindi ?

Vote ve Yorum atmayı unutmayın...👑

Ölüdünüz ponçiks 💋

Kötü KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin