013

982 121 48
                                    


počet slov: 558 slov

---

„Co to mělo znamenat?" zeptala jsem se polohlasně, ale Fred se stále díval před sebe.

„To nemůže být pravda," utrousil George chladně a zvedl zbytek z věci, kterou předtím položil na chodník. Tu samou, díky které má ta podivná žena zničený plášť, ,,a jestli jo, hezky jsme se představili, nemyslíš?" utrousil směrem k Fredovi a ten se rozesmál.


,,Na tohle jen tak nezapomene," pronesl Fred s úsměvem a zamířil dlouhou ulicí.


,,Co to bylo za ženskou?" Až teď jsem si vzpomněla, že tu stojí taky Harry. Trhla jsem s sebou, když jsem zjistila, že mluví ke mně. Zastavila jsem se a on taky. Byla jsem menší než on. Fred a George se vzdalovali a věnovali se hlasitému hovoru, nevšimli si, že s nimi už nejdeme.


,,To-no-nejspíš," mumlala jsem nezřetelně a cítila, jak mi tváře hoří. Červenala jsem se a rudé vlasy mi náhle splývaly s tváři.


,,Nejspíš to byla náměstkyně pana ministra," dořekl za mě George a dal mi ruku na rameno. Cítila jsem jak rudnu ještě víc a chtěla utéct.


,,Proč by ta šla učit do Bradavic?" zeptal se obratně Harry a taky se nepatrně červenal. Při pohledu na mě vypadal rozpačitě.


,,Myslím, že se Popletalovi zrovna nelíbí, co se právě děje. Musíš pochopit, Harry, Popletal si Brumbála nesmírně váží asi jako celý kouzelnický svět. Jediné v čem mu nedával za pravdu, byl návrat ty-víš-koho, Popletal všem tvrdil, že se nikdy nevrátí, zatímco co Brumbál tvrdil pravý opak. Lidé chtěli samozřejmě věřit Popletalovi, ovšem minulý rok, jsi s ním Harry měl tu čest,"


"Tehdy jak chtěl šlohnout ten kámen, však víš," přidal se Fred a George se na něj zašklebil, ,,a ať už vypadal všelijak, rozhodně nebyl mrtvý. A to potvrzuje, že měl Brumbál zase pravdu, což se samozřejmě Popletalovi zrovna moc nelíbí, přece jen málokdo má rád takové ty bezchybné chytráky,"


,,Ale co ovlivní ta-ta růžová nádhera?" zeptal se netrpělivě Harry. Zelenýma očima tikal mezi dvojčaty a dychtivě naslouchal. Fred se rozhlédl kolem sebe a zatlačil nás na kraj ulice. Teď mluvil potichu a rychle.


,,Popletal se domnívá, že je s ty-víš-kým konec po minulém roku, ovšem Brumbál opět tvrdí, že není. Dokonce řekl, že se již brzy vrátí a bude chtít něco, co předtím neměl, něco co Brumbál nazývá jeho největší slabinou," mezitím co Fred mluvil George se rozhlížel kolem sebe a netrpělivě na své dvojče zahlížel.


,Ale co nikdy neměl?" vydechl Harry a George protočil očima.


,,Údajně to souvisí s tebou. Něco co by proti tobě mohl použít nebo přesněji, Brumbál se domnívá, že chce získat něco, co budeš chtít získat ty. Něco na čem ti bude záviset a-,"


"Jak, ale může Vol-" přerušil Harry Freda nedočkavě.


"pst!"


"Pardon. Jak ale může vědět, na čem mi bude záviset?" ptal se dychtivě Harry a já zatajila dech, jen abych nepřeslechla byť jen jedno Fredovo slovo.


"Propána Harry! Ty-víš-kdo není žádný hlupák, ví toho mnohem víc než normální kouzelníci, ty se vážně divíš, že toho ví o tobě hodně? On tě nechce zabít, smrt udílí jako smilování až potom, co svou oběť zničí! Zamysli se, co by to mohlo být-"


"Frede!" křikl George a nasadil nevinný výraz. Vzhlédla jsem od Freda, který se teď tvářil klidně, jako by se snad bavil o výsledku famfrpálového zápasu. Na konci uličky jsem zahlédla nezkrotné vlasy mé mamky, která se k nám hnala v doprovodu přísně vypadajícího Percyho. Harry s sebou trhl a v očích mu uhasínalo nadšení.


Polkla jsem a zařekla se, že za každou cenu zjistím další věci, co Fred s Georgem vědí.



---

Ted vyjímečně nebude anketa, jelikož bych se chtěla zeptat, jak se vám příběh líbí? Obvykle jsou v komentářích pouze vaše "hlasy" do ankety a já netuším, jestli se vám příběh libí nebo vám přijde alespoň trochu zajímavý.

Rozhodli jste že Umbridgová i Zlatoslav do školy nastoupí a já jsem nesmírně ráda, protože myslím, že to tomu dodá tu správnou atmosféru:3 Nebojte se, chápu, že někteří nemají tyhle postavy zrovna rádi, ale já se s nimi pokusím pracovat, co nejlépe a při nejhorším můžete do příběhu zasáhnout a kdykoliv se jim může stát smrtelný uraz a oni zmizí do nemocnice sv Munga odkud už se nevrátí. :D

A nakonec, moc děkuju za 40 komentářů, protože jakmile nebudou komentáře, nemůže být ani tahle povídka, bylo by fajn ,kdyby jste psali i vaše názory a tak dále:D


A co si myslíte o Fredově historce? Co chce Voldemort získat? Myslíte si, že se opravdu pokusí chopit moci, jak předpovídá Brumbál? A jak vše ovlivní Ginny?:O


-jinak děj se bude odehrávat jakoby ve druhém ročníku, pouze tam budu přidaná Dolores:3


AnotherKde žijí příběhy. Začni objevovat