014

827 114 46
                                    

počet slov: 631

---

„Frede, Georgi, jděte první!" křikla mamka na dvojčata, když jsme stáli před přepážkou na nástupišti. Všude byl slyšet křik, vlak za pár minut odjížděl a my nebyli ani na nástupišti. Tlačila jsem před sebou velký vozík a cítila mamčinu ruku, která vozík neskrotně poháněla kupředu.

"Já půjdu první!" křičel Percy a všude kolem sebe mával prefektským odznakem, ,,jsem prefekt, ustupte prosím!" pronášel ke všem a ignoroval znechucené pohledy studentů vyšších ročníků

,,Ginny, Arture, pojďte, vlak za chvíli odjíždí!" křičela mamka a taťka zrychlil. Přitiskla jsem víčka a rozeběhla se proti kamenné stěně. Cítila jsem něco zvláštní a když jsem otevřela oči, vše okolo se mi ztratilo v oblaku husté páry.

,,Honem, Ginny, musíme si najít místo!" křikl na mě Fred, který už stál u vlaku a já se rozeběhla k nim. Slyšela jsem něco pokřikovat mamku a zahlédla taťkův ztrápený obličej, než se znovu ztratili v oblaku páry a můj kufr vzal George.

,,Páni, to bylo těsné," zamumlal Fred a utíral si spocené čelo.

,,Nechápu, proč pokaždé chodíme tak pozdě, jestli to takhle půjde dál, příště nám ten vlak ujede," doplnil ho George a táhl za sebou můj i jeho kufr.

,,Je tu zase narváno, můžeme zkusit najít Leeho a-"

,,Tady jste!" křikla dívka s divokými vlasy, která na nás zběsile mávala.

,,Měli bychom ji říct, že nejsme slepí," pronesl ironicky George a cpal se uličkou plnou prvňáků ke kupé, kde stála ona dívka.

,,Jsem Hermiona-"

,,Nemusíš se představovat, Ginny, o tobě hodně uslyší od učitelů," zarazil ji škodolibě Fred a sedl si vedlí ní na sedačku. Nervózně jsem se dívala po kupé, kde byla pouze ta dívka a chlapec s nějakou divnou žábou a stejně vyděšeným obličejem. Díval se do knihy, která byla polepata štítky s jeho jménem a nepatrně rudnul.

,,Tohle je Hermiona, Ginny," představil dívku George, když si všiml, že si stále nesedám, ,,je to neuvěřitelný šprt, ale musíme uznat, že díky ní má Nebelvír vždy nějaké ty body, které nám můžou učitele strhnout, když něco provedeme, chápeš, abychom Nebelvíru napravili reputaci, potom co Hermiona odrecituje další kus knihy nazpamět," vysvětlil George, ale Hermiona mu skočila do řeči.

,,Kde je Harry a Ron?" zeptala se Hermiona a okázale ignorovala Georgovou poznámku.

,,Třeba se učí Dějiny Bradavické školy," nadhodil George a Hermiona ho spražila ledovým pohledem.

,,Už jste slyšeli o té nové profesorce?" promluvil kluk sedící u okna a přikrčil se, když se na něj všichni otočili.

,,Prý je z ministerstva, dosadil ji na školu Popletal, protože se domnívá, že se v Bradavicích něco připravuje a já si myslím, že mám tušení-"

"Páni, jako bych slyšel toho nudného profesora Binse, nezdá se ti Fredí?" protáhl George a předstíral, že se mu chce spát.

,,Kde jste, pane profesore? Už se těším až nám budete vyprávět o válce s troly!" přidal se hbitě Fred a já se na něj ledově podívala.

,,Prý budeme spojení s prvním ročníkem na Jasnovidectví, má nás nějaký nový učitel," promluvil znovu chlapec a pevně svíral svou žábu, knihu konečně sklopil tak, aby mi šel vidět alespoň kousek obličeje a já si mohla přečíst štítek s jeho jménem. Nevill Longbotton.

,,Prý kvůli tomu, že si málo studentů volí Jasnovidectví ve třetím ročníku a tak budeme mít hodiny už teď, ale jenom jeden rok," posteskla si Hermiona a Fred se zabořil hlouběji do sedačky.

,,Není se čemu divit, ten předmět je stejně pošahaný, jako ten učitel, co ho bude vyučovat. Původně měl Lockhart učit obranu proti černé magii, ale tu bude učit ta ministerská ropucha," nakousl Fred a dloubl do George.

,,Brumbál sází na jistotu nemyslíte? Za rok je po ní jako po každém učiteli obrany," řekl rádoby neutrálně George a očividně se bavil nad tou představou, ,,myslíte, že by mohl jednou učit i Filch? Bylo by fajn se ho zbavit."

,,Nebo Grangerová," řekl někdo chladně a já sebou trhla, ve dveřích stál blonďatý chlapec a jeho šedé oči zlostně zahlížely na Hermionu, ,,i když to snad nebude ani potřeba, otec mi dal něco, díky čemu už brzy takoví jako jsi ty zmizí ze školy. Sice mi dal jiné pokyny, ale co otec nevidí, to ho nebolí, no ne? Tak se to říká u vás mudlů, co Grangerová?" dořekl a doprovázen smíchem odcházel.

Má se Ginny pokusit zjistit,o čem to Malfoy mluvil?

A)Ano

B)ne

- i když vy asi víte, co by tak mohl mít ^•^

AnotherKde žijí příběhy. Začni objevovat