Počet slov: 580
---„Neposlouchej ho," řekl Fred Hermioně znechuceně a zavřel dveře kupé, kde ještě před chvílí stál blonďatý chlapec.
„Vážně Hermiono, je to pablb," přidal se George a vytahoval balíček fazolek, „údajně ho má jeho otec s kozou, proto má tak bílé vlasy." Hermiona se nepatrně pousmála a snažila se zakrýt jak moc se ji ta slova dotkla.
„Proč by jeho matka měla být koza? Já myslím, že jeho matka je normální, to jeho otec je řádný vůl," opravil George Freda a svůj projev doplnil o hlasité zabučení, přičemž se rozesmál i Nevill.
„Půjdu se projít, " vyhrkla jsem a vstala. Věděla jsem jak moc podezřelé musí být, že se chci procházet po vlaku, ve kterém jsem poprvé v životě, ale potřebovala jsem zjistit, co má Malfoy zalubem.
„Asi zahlédla vozík s občerstvením" odhadoval Fred, když už jsem stála ve dveřích a George přikývl.
„Kup další balíček lekorek, ale pozor na Percyho!-" křikl za mnou George, ale já ho neposlouchala. Vydala jsem se uličkou a nahlížela do jednotlivých kupé.Netušila jsem jestli jdu správně, když jsem zahlédla starší ženu s vozíčkem.
„Spratek jeden, co si o sobě myslí. Tatínek je na ministerstvu," brblala si žena a tváře jí rudly vztekem, „prej že má čistou krev, a proto má mít slevu! Až se tohle dozví Brumbál."Prošla jsem kolem ni, když žena zaklepala na další dveře kupé a nabízela cukroví. Byla jsem si jistá, že mluvila o Malfoyovi a to znamená, že jdu správně.
Prošla jsem k další části vlaku a chtěla otevřít dveře, když jsem zaslechla hlasy.
„Tys ji to-to rozetřel, Draco! Ta ženská už si nedovolí po nás chtít deset srbců za jeden balíček Gutovy čokolády!" křičel nějaký kluk hlubokým hlasem a já se zamračila.
„Neříká se rozetřel, ale natřel ty tupče!" opravil ho znechuceně chladný hlas, který nemohl patřit nikomu jinému než Malfoyovi.
„Nevšímej si ho, Draco, každý ví, že je Goyl zaostalý," řekl někdo nepřirozeně sladce a já se přitiskla blíž ke dveřím.
„Draco, chtěl jsi nám něco říct o té věci, co ti dal taťka," řekl opět ten chlapec a já se přitiskla blíže.
„Pochybuju, že by to takový tupec pochopil!" prskla dívka, které patřil ten nasládlý hlas.
„Už jsem ti přece říkal, že nic nemám! Chtěl jsem jen vyděsit tu mudlovskou šmejdku!" Při posledním slově s sebou všichni trhli a Draco se zarazil, „copak vy nevíte, kdo je to mudlovský šmejd?"
„V-víme, ale nikdy jsem to n-nikomu neřekla. Myslela jsem, že se to už neříká, lidé si to spojují s vy-víte-kým a jeho přívrženci a to rozhodně není teď dobré, když je on pryč," opáčila dívka a Draco si pohrdavě odfrkl.
„To je jedno. Otec mi dal nějaký starý deník, prej ho mám dát kterékoliv naivní holce. Hlavně si ho prý nemám nechávat,"
„Tenhle?" řekla pohrdavě dívka a v něčem zalistovala, „vždyť je koupený v nějaké mudlovske trafice, ještě je tu štítek. A navíc je prázdný."
„Třeba je Grangerové!" vyhrkl chlapec a dívka zasyčela.
„Grangerová není jediný mudla na světě, ty pitomče! Navíc je tu i jméno, T.M. Riddle, víš co to znamená?" trhla jsem s sebou při posledním slově, to jméno už jsem četla. Na té složce!
„Že je Grangerová kluk?" vyhrkl chlapec a já začala pochybovat, zda má mozek.
„To je hňup," prohlásil Malfoy a vytrhl dívce deník, „otec tvrdí, že je to důležité, byl úplně mimo když mi ten deník dával, mluvil o něm jako o člověku. Úplně ho uctíval," dořekl znechuceně a já slyšela ránu, když deník dopadl někde vedle Draca.
„Řekl ti, alespoň, kdo je ten Riddle?"zeptala se napjatě dívka a já zatajila dech. Přiblížila jsem se ke dveřím, když v tom pode mnou zapraskala podlaha a hlasy utichly.
Má Ginny poslouchat dál nebo raději rychle utéct?
•••
Aloha!:3 máme tu další díl. Psala jsem ho na trampolíně a málem jsem umrzla! :D (podstatná informace)
Takže snad se vám to líbilo a tak dále ♥
ČTEŠ
Another
FanfictionPŘÍBĚH, KTERÝ PÍŠÍ SAMI ČTENÁŘI. Do Bradavic se vrátil Zmijozelův dědic a snaží se získat to, co nikdy předtím neměl. Něco, co je dle Brumbála jeho největší slabinou. Jakou roli v jeho plánu hraje nenápadné zrzavé děvče? Tajemná komnata je znovu ot...