8

107 8 10
                                    

Dimineața următoare m-am trezit cu zâmbetul pe buze, fiind sâmbătă, dar mi-a dispărut repede când am dat pătura la o parte şi mi-a văzut picioarele. Aveam vânătai de diferite mărimi şi culori şi în plus îmi venise şi menstruația.

Fiecare weekend îl încep veselă căci stau mai mult cu fratele meu, dar azi mi se tăiase filmul. Adi stătuse aproape toată săptămâna acasă şi în loc să mă bucur, mă cuprindea tristețea. Nu era în concediu... Era vina mea. Mă bag în tot felul de necazuri şi-mi creez multe probleme.

M-am ridicat din pat şi după am căutat prin sertarul de lenjerie şi mi-am luat o pereche drăguță de boxeri şi pijamalele verzi cu Tweety, iar după am plecat direct în baie.

Looney Tunes era serialul meu preferat de desene animate când eram mai mică şi dintre toți, canarulul era preferat meu.

Țin minte că intr-o dimineață de Crăciun, m-am trezit cu o cutie frumos aranjată pe pat. După ce am desfăcut funda, m-am îndrăgostit pe loc. Setul de pijamale era compus dintr-un tricou verde pal cu manecile galbene şi cu Tweety sub o umbreluță şi pantaloni treisferturi tot verde pal cu buzunare laterale.

După ce am ieșit din baie şi am băgat hainele la spălat, m-am dus în bucătărie.

Fratele meu se trezise de dimineață şi terminase de gătit pentru tot weekend-ul. Făcuse de toate de la supă de pui cu găluşte până la ciocolata făcută în casă, dupa reteta mamei, care e preferata mea.

-Bună dimineața! i-am zis când am intrat în încăpere. Miroase aşa bine...

-Tu de ce nu ești în pat?

-Nu mai pot sta acolo. Mi se artofiază mușchii dacă mai stau mult şi lenevesc.

-Ok. Ok. Poate sunt prea grijuliu, mi-a zis întorcându-se la ştersul mesei.

-Ești, dar te iubesc! am zis şi m-am dus să-l îmbrățișez şi să-l pup.

L-am luat prin surprindere, însă s-a întors şi a făcut la fel.

-Of! Ce mă fac eu cu tine, surioara mea?

Cum Adi e cu mult mai înalt decât mine, acesta mi-a ciufulit părul.

-Hei! am protestat, apoi m-am apucat să-l ciupesc şi să-l gâdil.

-D-astea-mi faci? Bine!

Fratele meu a ripoşat şi a făcut şi el la fel.

În toată bucătăria răsuna râsetele noastre, iar eu mă simțeam din nou copil.

Când eram mici veneam rar în București, dar şi când veneam... ai nostri nu puteau să doarmă şi vecinii auzeau numai tropăituri.
Dimineața ne întreceam până în bucătărie şi cel care câstiga păstra ultimul biscuit.

Mami şi tati nu ne dădeau voie dulciuri de dimineață, dar noi tot găseam borcanul cu bomboane sau pachetele de biscuiți cu ciocolată.

Adi, cavaler încă de mic, mă ridica pe umerii lui şi eu luam lucrurile de pe ultimul raft.
Nu de multe ori am căzut unul peste celălat, iar râsetele sau plânsetele noastre îi trezeau pe cei din casă. Şi atunci când nu pățea niciunul nimic şi ultimul biscuit îi revenea lui, el îi împărțea cu mine.


Punctul culminant, in aceasta dimineata, a fost acela când Adi m-a luat pe sus şi m-a dus în sufragerie unde m-a întins pe canapea şi a început să mă gadile în continuu. Nu mai puteam de la atâta râs şi băteam cu picioarele în canapea.

Când am văzut că nu se potolește am luat o pernă şi am început să dau în el şi s-a oprit din gadilat doar când pernuța aia s-a desfăcut şi a căzut mult puf din ea.

Prima dragosteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum