Imi cer scuze ca nu tot capitolul are diacritice, dar am scris de pe telefon inceputul si restul de pe laptop si momentan nu m-am acomodat cu tastatura in romana...
După o jumatate de oră am ieşit din baie şi eram gata de concert. M-am îmbrăcat într-o rochiţă neagră cu tot felul de floricele, mi-am prins părul într-un coc lejer şi m-am încălţat în balerini
Frăţiorul meu a ales să poarte o pereche de blugi cu tricou şi sacou. Era destul de elegant. Şi era atât de frumos
Când am ajuns acolo, eram din altă poveste decât cei prezenţi, dar am făcut impresie bună domnului Varga
-Fiul meu nu poate veni, dar o să vină nepotul meu, ne-a zis când s-au oprit din discutatul despre bursă.
N-aveam nicio problemă până nu l-am văzut venind spre noi.
-El este...
-Louis?! m-am mirat eu şi Adi în acelaşi timp.
Şi el era suprins de tot ce se petrecea.
-Dar văd că vă cunoşteţi, a zis domnul Varga fericit.
-Da, a luat cuvântul fratele meu. Eu şi nepotul dumneavoastră am fost colegi de clasă în liceu şi tot Louis este cel care a salvat-o pe sora mea.
-Mi-a zis cumnatul meu ceva, dar am fost ocupat cu altele...
M-am uitat urât la Louis, apoi mi-am văzut de concert. Până la urmă, Nane e cântăreţul meu preferat şi nu merita să-mi stric starea de spirit gândindu-mă la altceva. Bine, Louis mi-a tot dar tarcoale si a stat in preajma mea, dar l-am ignorat complet.Cand am ajuns acasa, fratele meu injura de mama focului. De cand s-a angajat si pana acum nu a avut habar ca cumnatul sefului lui era tatalul lui Louis. De aici in colo, pentru el lucrurile pareau complicate. Se pare ca viata ne nu chinuise destul. De acum in colo, credea ca daca-l supara pe Louis, poate sa-si puna unchiul sa-l concedieze si intr-un fel avea dreptate, dar nu intelegeam unde voia sa ajunga, pana mi s-a apins. LOUIS era interesat de mie. La naiba!
Louis Ivanov ma placea, iar un posibil refuz din partea mea ii putea cauza probleme fratelui meu la munca si implicit mie si noua in calitate de familie!
Dupa cateva zile de odihna,cand m-am prezentat la scoala de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Piciorul meu era inca umflat si mergeam schipatat, dar ma descurcam. Si de parca scandalul nu ar fi fost de ajuns de ajuns sa ma propulseze in centrul atentiei, acum era si vina lui Louis.
Apropo, Lavinia fusese exatriculata disciplinar si certata penal, iar celelalte fete n-au mai venit la liceu de rusine.
Dimineata incepuse bine, Adi m-a adus la liceu si m-a condus pana la sala de curs, unde a vorbit cu un coleg pe care-l considera cam gay sa aiba grija de mine daca am nevoie de ajutor si sa nu fma fortez. Nu are nimic cu colegii mei sau cu perosanele homo; el doar voia sa se asigure ca aproprierea asta n-ar inseamna nimic... Ii ajungea ca marele Louis ii dadea tarcoale sora-sii...
In fine, cand Adi a plecat la cancelarie sa discute cu diriga si ceilati profesori, toata clasa se uita cu subinteles la mine si nu stiam de ce, pana mi-a explicat o colega. Louis venise la mine in clasa si intrebase de mine, " iubita lui". Sangele clocotea de furie in mine, dar n-am reactonat in vreun fel, caci imi venise profesoara de biologie, care ce sa vezi? voia sa ma asculte! Pana n-a venit diriga sa discute ca ea ca mai poate amana nota pana ora urmatoare nu s-a potolit. Numai de invatat nu-mi ardea mie cand puteam fi luata de langa fratele meu...
In pauza am plecat cat de repede am putut si m-am dus lapostul meu... Aprerent clasa mea era de serviciu. La cati nervi aveam, cuml-am zarit pe Louis, l-am si luat la rost.
-Cum iti permiti sa vii la mine in clasa si sa...?
Louis m-a sarut, iar eu am ramas la fel de suprinsa ca prima data cand a facut-o.
CITEȘTI
Prima dragoste
RomanceLexy este o fată de 16 ani, care locuiește cu frate ei mai mare, deoarece părinții lor au murit într-un tragic accident de masină în urmă cu un an. Obisnuită doar cu dragostea fratele ei, adolescenta nu ştie prea bine cum să reacționeze când un tip...