DUVARLARIM

38 4 0
                                    

Tam tamına bir ay olmuştu ve ben hergun hergece düşünmekten yorulmamıştım.her akşam herkes kendi odasına çekildikten sonra diş fırçalama bahanesiyle lavaboya girip ağlıyordum.gözümü açtığımda dalgınlıkla saatime baktim saat tam 2.30 du ve lavabonun kapısı çalıyordu.
+doluuu.
-sabahtan belli napiyosun orda?
+anne böyle egzotik bi ortamda napılır?
-pislikleşme çık hadi.
Elimi yıkar gibi yapip çıktim lavabodan rahat yok diyerek söylene söylene odama girdim.küçük bir çocuk gibi lavaboda ağlamayı bırakmalıydim.aslında her gece her geçen sniyede duvarlarımı örüyordum kendi icimde herkese karşı.
Alarayı soracak olursanız ona en yakın insanlardan biri olmustum.zilin calmasina az kaldi hadi okula suratiyla uyandim annem sağolsun.sabahları erken kalkmayi hayatta sevmem ölüm gibi. uyuşuk bir şekilde giyindim ayakkabımı giyip çıktım ve yine okula son giren bendim eyer her geç kaldığmda para ödeseydim şimdiye çoktan babam batmıştı.ve evet pencereden kafasını sarkıtıp yine bekliyordu kimmi?
Alara tabiki elini havaya kaldırıp hızlı diye bağırdı duyar duymaz koşmaya başladım şansıma sınıf en üst kattaydı nefes nefese kalmıştım tam merdiveni çıkıyordum ki çocukların konustuğunu duydum yavaşladım
+Alaramı?
-saçmalama seninle çıkmaz.
+bahse varmısın.
-tamam neyine.
Duymamazlıktan gelip devam ettim sınıfa geldiğimde sıramda beni bekliyordu okana selam verip yanına gittim.
+günaydın uykucu.geç kalmayı ne zaman bırakacaksın?
-okula taşındığımız zaman
+bahse varım yine geç kalırsın.
Hakliydi ama elimi çabuk tutmalıydım ki yoksa başka biri alarayla çıkacaktı bir an önce konuya girmeliydim
+Alara bise konusalımmı?
-ne gibi?
Hoca: günaydın çocuklar
+konuşuruz sonra.
Her zaman olduğu gibi ilk iki ders benim uyuma vaktim kafamı koydum ve uyumaya başladım Alara gıcıklık olsun diye arada uyandırıp horlamasana diyip gülüyordu zilin sesini duyarak uyandım çoktan ilk iki ders bitmişti ve sınıfın kapısına baktığımda ise aşağı katta Alara hakkında konuşan çocuklar vardı.hemen etrafıma baktım.
-Alara!
+efendim.
-yanıma gel hemen.
+sakin olurmusun ne oldu?
-bisey konuşalım demiştim ya hani ?
+evet.
-(ellerini tutarak) benimle çıkarmısın?
+sen ciddimisin?
-cevap?
+tabi ki de evet.
İste bu kadardı günler geçti tabikide ben lavaboda ağlamaya devam ediyordum.
İlk defa okula erken gitmistim ve ilk defa sırada bekliyordum müdür konuşma yaptı arkadan biri yanima gelerek omuzumu dürttü
+pardon?
Benden önce Alara
-evet?
+8\A nerdeydi
-bizim sınıf.
Kız çok güzeldi ben okana dönerek okan bu benim diyerek güldüm okan ise salakça bir bakış atıp alarayı gösterdi omuzumu sirkerek sorun yok dedim müdür konuşmayı bitirmişti herkes sınıfa cıkıyordu.

UYKUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin