Herşey Yeni Başlıyor.

56 5 0
                                    

Uyandığımda saat 12 ye geliyordu sanki akşama kadar içki içmiş gibiydim ilk önce bir affalladım sonra ayağa kalkıp son gelişmeleri öğrenmek için salona geçtim
-neden uyandın?
+yeterince uyudum anne.
-hadi git birazdaha dinlen.
+hayır uykum yok. Bir gelişme varmı?
-malesef.
+peki ya polislerden?
-aramaya devam ediyorlar.
Geçip salona koltuğa oturdum acıkmıştım mutfağa birşeyler atıştırmaya gitmiştim. Ekmek arası birşeyler alıp yemeye karar verdim tam ilk lokmayı alacakken aklımdan acaba şuan tokmu ablam yemek yemişmiydi diye geçi verdi ve iştahım tamamen kapandı ekmeği bırakıp salona yerime geçtim aile büyükleri konuşurken bense başımı öne eğip düşünmeye başlamıştım aklımda 40tilki takla atıyordu ve birden babmın telofanı çaldı arayan halamdı halam yurt dışındaydı nasıl olduysa duymuştu son haberleri öğrenmek istdi ve kapattı. Herkes uyumak için odalara çekilmişti bende odama geçiyordum ki aklıma küçük kardeşim geldi yanına gidip bir süre onu uyurken seyrettim huzur dolu uyuyordu ayın ışığı hafiften odanın içine vuruyordu bense bi mucize olmasını bekliyordum ve sürekli dua ediyordum bi süre sonra odama geçtim. Yine karanlıktı ışığı açtım hemen ve gece lambasını açıp yatağa geçtim sabaha kadar düşündükten sonra güneşin doğuşunu gördüm ve nefretle bakarcasına hızlıca perdeyi kapatıp yatağıma uzandım ve uyuya kalmıştım. Uyandığımda ise saat öğleni geçiyordu ilk aklıma gelen karnımın aç olduğu bişeler yemek zorundaydım kalkıp iki üç lokma atıştırıp salona geçtim tam oturacakken halam babamı aradı ablamın telefon numarası ve tc kimlik numarasını istedi ardından birşey söylemeden kapattı aradan 1 saat geçtikten sonra tekrar arayıp bir adres verdi oraya bakmamız gerektiğini söyledi ve hızlıca kalkıp o adrese gittik bizden sadece iki üç kilometre uzaklıktaydı adrese vardığımızda babam gil plan yapmaya başlamıştı eğer erkek ise içerideki ve içeride ablam varsa polisi araya sokmadan işlerini kendileri halledecekti ve babam sonunda arabadan indi evin kapısına doğru yürümeye başladı hiç böyle görmemiştim onu karşısına çıkacak olan kim olursa olsun kapı açıldığında karşısındakini öldürecekti gözlerinden okunuyordu bu sonunda kapıyı çalmıştı biraz bekledikten sonra kapı yavaşça açıldı ve birden kapıyı tekmeledi arabalardaki herkes eve doğru koşmaya başladı. durun bir dakika belkide düzenli bir plan yapıp sesiz bir şekilde herşeyi hallede bilirdik ama biz zorluk çıkarmayı seçmiştik. Herkes bir anda adamın evine doluşmuştu mahhaledekiler ise meraklı gözlerle bizimkileri izliyordu. Bizimkiler adamın vücudunda kırılacak kemik kalmayana dek darp etti ve aradan kuzenim ablamı kucaklamış bir halde bana getiriyordu donmuştum bi an ve o arada bağırdığını duydum kuzenimin - osman kapıyı aç çabuk.
ablam baygın bir şekilde kuzenimin kolları arasındaydı ve yavaşça arabaya bindirmişti. Bense adamı boğazlayıp öldürmek istiyordum polisler gelemden herkes arabalara toplanıp adamıda alıp yola koyulduk evet polisin dört beş günde yapamadığını ve yurt dışında olmasına rağmen 1 saat içerisinde halamın onu bulması çok tuhaftı olay şu şekildeydi halamın çok yakın arkadaşının sevgilisi FBI da üst rütbeli bir görevliydi bu şekilde tespit etmişti. O kargaşada babamla aynı arabaya binmiştim dört araç vardı ablamın olduğu araç ve bi başka araç yol üzerinde biz ve adamın olduğu araçtan ayrılmıştı korkmaya başlamıştım herkes sinirli ve sinsi bir şekilde bakışlar atıyordu.

UYKUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin