Probudily mě paprsky slunce, které svítily přesně na můj obličej. Promnula jsem si oči a protáhla se. Až pak jsem si uvědomila, že nejsem ve svém pokoji. Otočila jsem se na druhou stranu postele. Ležel tam Harry a byl nádherný. Jeho vlasy byly rozcuchané, a na tváři mu hrál úsměv. Asi se mu zdálo něco krásného. Položila jsem si hlavu zpátky na polštář a koukala jsem se na něj jak na svatý obrázek.
„Když už se na mě musíš koukat, tak aspoň neslintej," řekl najednou Harry a zasmál se.
„Jeden z nás by měl přestat slintat a já to rozhodně nejsem," vrátila jsem mu to, „a mimochodem, chrápeš!" odkryla jsem peřinu a rychle vyskočila z postele.
„No počkej," řekl Harry, vyskočil z postele a běžel za mnou. Začala jsem křičet a běžela do koupelny, snažila jsem se zamknout aby za mnou nemohl. Jenže je co zmůžu proti klukovi, který je o dvě hlavy vyšší. Chvíli jsme se přetahovali o dveře, samozřejmě vyhrál. Rychle jsem běžela na druhou stranu koupelny. Celou dobu jsem se smála.
„Teď už mi neutečeš," Harry ke mně přiskočil a vzal mě do náručí.
„Harry, pust mě," pořád jsem se smála.
„Pustím, jenom tě před tím trošku zchladím," řekl a šel k vaně. Nechce udělat to co si myslím. Začala jsem se bránit a křičet.
„Né, Harry. Na to zapomeň. To uděláš jenom jednou," kopala jsem doma a snažila jsem se vykroutit. Harry se jenom smál a když došel k vaně tak mě do ní hodil, ale pořád mě držel, takže jsem se nemohla dostat ven. Vzal sprchu a najednou jsem cítila jak na mě dopadá šíleně studená voda.
„Aaaa," ječela jsem, že si všichni museli myslet, že se mě tu snaží zabít. Snažila jsem se proud vody otočit proti němu, ale měl fakt strašnou sílu. Tak jsem se ho snažila aspoň stáhnout ke mně. Kupodivu se mi to povedlo. Harry spadnul vedle mě a já se konečně zmocnila sprchy a začala jsem Harryho sprchovat ledovou vodou. Začal ječet jako holka. Oba jsme byli naprosto mokrý. Snažila jsem se zvednout ale v tom mi podklouzla noha a já se ocitla pod Harrym, který ležel na mě. Oba jsem se přestali smát a koukali se zblízka do očí. Harry se začal pomalu přibližovat. A pak se to stalo. V břiše mi vybuchl ohňostroj a létalo mi tam snad milión motýlků. Harry mi jemně skousl spodní ret a mě naběhla husí kůže po celém těle. Jeho polibky byly tak jemné a něžné a přitom tak dravé a plné vášně a citu. Harry se pomalu odtáhl abychom mohli nabrat dech.
„Tohle jsem měl udělat už včera na tom balkóně," usmál se Harry a strčil mi vlasy za ucho. Jeho hlas byl chraplavější než kdy dřív. Chytla jsem ho za krk a přitáhla si ho zase k sobě. Nemohla jsem se nabažit jeho rtů.
„Harry? Eliz? Jste tu někde?" slyšeli jsme jak Niall jak právě vběhl do Harryho pokoje. Harry ze mě rychle slezl a já vylezla z vany. Niall se objevil ve dveřích.
„Panebože, co jste to tu prováděli? Vždyť je tu všude mokro?" začal se smát Niall.
„Jenom jsme hráli takovou hru," začal se smát Harry, já musela být červená až na zadku.
„Dobře. Tak až s tou hrou skončíte, tak přijďte dolů, Kate s Liamem udělali snídani."
„Jo hned jsme tam," zakřičel za ním Harry. Koukli jsme se na sebe a začali jsme se oba smát. Harry ke mně přistoupil a dal mi rychlou pusu.
„Tak jdeme," Harry mě vzal za ruku a společně jsme šli do kuchyně. Před kuchyní jsem vykroutila svojí ruku z té jeho. Harry se na mě nechápavě koukl ale já jen zakroutila hlavou. Nechtěl jsem aby to ostatní věděli. A vždyť spolu ani nechodíme. Vešli jsme do kuchyně kde už byli všichni u stolu a cplali se jídlem, které bylo všude. Strašně krásně to tam vonělo.
„Ahoj," řekli všichni sborově.
„Ahoj," usmála jsem se a sedla si k volné židli u stolu. Na stole bylo snad všechno. Vajíčka, tousty, lívance, ovoce, corflejky a spoustu dalších dobrot. Vzala jsem si mističku a dala si do ní corflejky a zalila mlékem.
„Co budeme dělat dneska?" zeptal se Niall, který se ládoval vajíčky.
„No mi jdeme s Kate do kina," řekl Liam a napil se kafe. Koukla jsem se na Kate, která seděla na kuchyňské lince a mrkla na mě. Vypadala šťastně.
„No, každopádně já musím domů abych se aspoň převlékla," zvedla jsem se za židle a misku uklidila do myčky.
„Pojedu s tebou," Kate seskočila z linky a šla za mnou.
„Tak co?" zeptala jsem se a drkla jsem do Kate.
„Nooo," protáhla slovo. Drkla jsem do ní znovu aby pokračovala.
„Je super. Hrozně milý a celkově se mi hodně líbí," máchala kolem sebe rukama a na tváři měla takový ten břiblblý zamilovaný úsměv.
„Ty ses zamilovala," začala jsem jí provokovat.
„ Asi jo."
„Tak to je super, doufám, že vám to vyjde," objala jsem jí a každá jsme se vydaly do pokojů pro naše oblečení.Harry:
Louis odešel zavolat Eleanor a Niall potom co sežral všechno co bylo na stole tak šel do pokoje, prý se dospat. Zůstal jsem tam s Liamem.
„Tak co bro?" sedl jsem si naproti němu ke stolu.
„Já nevím co se to děje. Nikdy jsem si nemyslel, že se dá zamilovat na první pohled, ale ona je tak... Prostě je nádherná, chytrá, milá, zábavná, upřímá..."
„Dobře, dobře," začal jsem se mát, „ty jsi se do ní fakt zabouchnul," dal jsem mu pěstí do ramene. Liam se na mě podíval a usmál se.
ČTEŠ
Endless love
FanfictionCo se stane když se potkají dva lidé, dva naprosto odlišní lidé... dva lidé, kterým ani možná není souzeno aby byli spolu... dva lidé, kteří se i přes to dokáží milovat... Elizabeth Evans a Harry Styles... Ona naprosto obyčejná holka, která nemá...