16.

288 9 0
                                    


Eliz:
Dneska mají kluci rozhovor a Harry se tam chystá promluvit k fanynkám. Dohodly jsme se s holkami, že počkáme na kluky u nich ve vile. Já jsem tu dneska přespávala takže jsem čekala až přijdou Kate s Carol. Kluci odjeli asi před hodinou a za chvíli by tu měli být holky. Došla jsem do kuchyně a vzala jsem si jogurt a s chutí jsem se do něj pustila. Potom co jsem dojedla jsem hodila kelímek do koše a v tu chvíli zazvonil zvonek. Doběhla jsem holkám otevřít.
„Ahojky," pozdravila jsem je a obě jsem obejmula. Obětí mi opětovali.
„Ahoj Eliz," pozdravili obě. Zatím co se holky zouvaly, jsem doběhla do obýváku a zapnula televizi. Skočila jsem na pohovku a holky si sedly vedle mě. Právě začala Jonathan Ross Show. Zhlasila jsem hlasitost a pohodlně se usadila.
„Dámy a pánové, přivítejte One direction," zakřičel Jonathan a kluci vyběhli ze zákulisí. Fanynky v publik začaly ječet a kluci se mezi tím usadili na červené pohovce.
„Takže kluci, hned na začátek bych dal otázku, jejíž odpověď zajímá snad všechny slečny na světě. Jak to teď máte s dívkami? Kdo je sám?" zeptal se Jonathan. Louis zvedl ruku a v publiku to zašumělo.
„Louisi, jak to?" zeptal se Jonathan.
„Pořád čekám na tu pravou," odvětil Louis a mrkl do publika, takže se opět ozval křik.
„A co vy ostatní? Co by jste mi řekli o vašich dívkách? Začneme od Nialla," ukázal Jonathan.
„Je to zatím hodně čerstvé, jsme spolu dva týdny. Jmenuje se Carol, a je naprosto úžasná," zasnil se Niall, bylo na něm vypadat, že je opravdu šťastný. Drkla jsem do Carol a ta byla červená jen rajče.
„Přejeme ti, ať ti to s Carol vyjde, a teď Liam. Co ty a tvůj objev? Jmenuje se Kate, že?" pozornost se přesunula na Liama.
„Ano, jmenuje se Kate. Jsme spolu něco přes měsíc, a je to naprosto dokonalé. Jsem rád, že jsem jí poznal a jsem šťastný nejvíc jak můžu být," podívala jsem se na Kate a bylo vidět že se jí chtělo skoro plakat dojetím.
„Doufám, že vám to taky vydrží co nejdéle. A teď přejdeme k Harrymu. Harry u tebe to bude trošku delší, protože jsi měl z kluků nejvíc aférek, takže je tu otázka jestli je tvoje přítelkyně jen další úlet nebo už jsi konečně našel životní lásku?" drkl do Harryho Jonathan, protože Harry seděl nejblíže k němu.
„Na začátek bych jenom chtěl říct, že tohle žádný úlet není. Beru to opravdu vážně, jsem tak strašně rád, že jsem mohl Eliz poznat," byla jsem tak strašně ráda za to co tam řekl.
„Takže všechno je v pohodě?" ujišťoval se Jonathan.
„Ne tak úplně, jeden problém by tu byl," řekl Harry a zatvářil se vážně.
„Jaký Harry, snad není Eliz těhotná?" holky se na mě zděšeně podívaly a já jen zakroutila hlavou.
„Ne to ne," vyhrkl Harry a usmál se, „jenom se stala taková věc, že fanynky tak trošku odsoudily Eliz a nemají jí rády. Nejdřív jí psaly výhružné zprávy a pak jí dokonce tělesně ublížily. Jen jsem chtěl fanynkám vzkázat, že bych nikdy nechodil s někým, komu by šlo jenom o peníze a slávu. Eliz taková není, a proto bych byl rád kdyby jste jí daly ještě jednu šanci," usmál se Harry do kamery. Byla jsem strašně moc ráda, že to řekl. Budu doufat, že se to aspoň trošku zlepší. Kluci se pak bavili o album a koncertech a my s holkami jsme se bavily o různých hloupostech a čekaly až kluci přijdou. Kluci přijeli asi za hodinu ale bez Harryho.
„Kde je Harry?" zeptala jsem se Niall který objímal Carol.
„Jel jenom něco vyřešit, hned tu bude. Ale měli jsme ti dát tohle," přišel Liam a podal mi docela velkou krabici. Položila jsem jí na stůl a otevřela jí. To co jsem viděla jsem vážně nečekala. Byly tam šaty. Oprava byly tam nádherné šaty. Vytáhla jsem je z krabice. Byly hodně dlouhé až na zem, vpředu krajkované a v zádu byl velký výstřih.
Na dně krabice byl složený papírek vzala jsem ho do ruky a přečetla si to.

Má lásko,
chtěl bych abys se dnešní večer cítila jako opravdová princezna. Miluju tě.
Harry xxx

Na tváři se mi okamžitě rozlil ten debilní zamilovaný úsměv. A pak mě napadlo, že vlastně jediný co vím tak že se mám obléct do těch šatů ale nevím co mám dělat potom. Koukla jsem se nechápavě na kluky.
„Já tě pak odvezu," mrkl na mě Louis. Holky ke mně došli a vedli mě nahoru do Harryho pokoje. Budeš nádherná Eliz, mrkla na mě Carol. Posadila jsem se na židli, Kate mi začal dělat make-up a Carol mi vlasy česala do účesu. Jak jsem se dozvěděla, Carol studovala na kadeřnici a byla fakt dobrá. Když se mou holky konečně skončili v rekordním čase dvaceti šesti minut, tak jsem se v zrcadle opět nemohla poznat. Navlékla jsem se do těch nádherných šatů. Byli tam i jednoduché bílé balerínky, které jsem si obula.
„Doufám, že mě nebude žádat o ruku," zasmála jsem se, protože jsem trošku vypadala jako když se jdu vdávat. Holky se tajemně zaculily a šli jsme pomalu dolů. Kluci seděli v obýváku a něco řešili. Niall si mě všimnul jako první.
„Moc ti to sluší," díky jeho slovům se otočili i kluci. Louis ke mně došel nastavil mi rámě.
„Kdyby nebyl Harry můj kamarád," potřásl hlavou a zasmál se. Dala jsem mu pěstí do ramene.
„Tak ahoj lidi," zamávala jsem jim. Všichni mi odpověděli a my s Louisem jsme šli k autu.
„Kam to vůbec jedeme Louisi?" zeptala jsem se když mi pomáhal do auta. Louis zabouchl auto, oběhl ho a vlezl si na sedadlo řidiče.
„To ti nesmím říct," mrkl na mě a nastartoval. Snažila jsem se z okolní krajiny dozvědět kam jedeme, ale vůbec nic mě nenapadalo. Asi po půl hodině jsem zahlédla moře. Jeli jsme ještě asi deset minut a pak Louis zastavil. Vystoupila jsem z auta a myslela že Louis vystoupí také a někam mě dovede, ale on se rozjel a odjel pryč. Sakra co tu mám jako dělat!!! Vyzula jsem si boty a šla směrem k moři. Písek příjemně chladil do nohou a na nebi svítilo asi milion hvězd. Došla jsem skoro až k moři a dívala se do dálky.
„Jsi tak nádherná, nemůžu uvěřit že jsi opravdu moje," ten hlas bych poznala snad všude. Pomalu jsem se otočila. To co jsem uviděla, mě vyrazilo dech. Harry stál asi dva metry ode mě a byl v černém obleku s bílou košilí. Byl tak sexy a v rukou držel dvě skleničky bílého vína. Za ním byly rozprostřené tři deky a okolo byly zapálené svíčky, které byly zdrojem světla. Na dekách bylo spoustu jídla různých polštářků. Když jsem konečně nabral dech tak jsem se vydala k Harrymu, od kterého jsem si vzala jednu ze skleniček.
„Čím jsem si tohle zasloužila?" mrkla jsem na Harryho a upila vína které bylo velmi dobré.
„Dneska ráno jsem si uvědomil, že tě tak strašně miluju a nechci aby náš vztah byl jeden velký stereotyp," sklonil se ke mně, lehce mě políbil a vedl mě k rozprostřeným dekám.
„Chvilku jsem měla pocit že mě chceš požádat o ruku," zasmála jsem mu když jsme si sedli na deky.
„Eliz, teď jsi mi to celé zkazila," koukl se na mě vyčítavým pohledem. Zastavila jsem se v půlce pohybu. Harry se začal nekontrolovaně smát.
„Haha, moc vtipné," bouchla jsem do něho, vzala si jahodu a namočila jí do čokolády. Hmm, bylo to výborné.
„Chtěla jsem ti poděkovat za to co jsi řekl v tom rozhovoru v televizi," teď mě konečně napadlo za co jsem mu chtěla poděkovat.
„Za to děkovat nemusíš, to bylo samozřejmost," pohladil mě Harry po vlasech. Ten večer byl celý úžasný. S Harrym jsme si dobře povídali a Harry mě krmil jahodami a kousky banánů v čokoládě. Pak už jsme jenom leželi vedle sebe a koukali na hvězdy. Harry si najednou sednul a koukal se na mě.
„Potřebuju ti něco říct," řekl vážným hlasem Harry. Pomalu jsem si také sedla a dívala se mu se strachem do očí. Měla jsem strach co z něj vyleze.
„Víš, vlastně jsme tu dneska kvůli jedné takové věci. Chtěl jsem ti říct, že od první chvíle co jsem tě viděl tak tě miluji. Nechci nikdy dopustit aby ti ještě někdo někdy ublížil a chci, abys už na celý život patřila jenom mě, a proto jsem se rozhodl," Harry se zvedl a pomohl mi také na nohy, takže jsme stály naproti sobě. Šáhl si do kapsy a vyndal malou krabičku. Koukala jsem na něj vytřeštěnýma očima.
„Harry, neříkal jsi, že mě žádat o ruku nebudeš. A vždyť je strašně brzo, známe se..." začala jsem koktat.
„Eliz, nepřerušuj mě," usmál se Harry, „rozhodl jsem se, že se tě zeptat, jestli bys se mnou nechtěla bydlet?" Harry otevřel krabičku a tam byl klíč. Chvíli mi trvalo, než jsem si uvědomila, co to řekl.
„Harry, moc ráda s tebou budu bydlet," Harryho úsměv se ještě více roztáhl. Chytl mě za pas a točil se mnou dokolečka. Musela jsem se smát. Položil mě na zem a já si vzala klíč.
„Děkuju Harry," stoupla jsem si na špičky a políbila ho. Harry si mě přitáhl a prohloubil náš nekončící polibek. 

Endless loveKde žijí příběhy. Začni objevovat