„Byl trošku živější dítě," prohlásila Anne mezi záchvaty našeho smíchu.
„Živější? Mami, pamatuješ si vůbec co všechno dělal? Vždyť to s ním bylo k nevydržení," smála se Gemma a já si mezitím prohlížela Harryho fotky z dětství. Musím uznat že byl vážně roztomilý. Zvedla jsem hlavu a koukla se na Harryho který seděl v rohu a házel na nás vražedné pohledy. Usmála jsem se na něj a poslala mu vzdušnou pusu. On se jen zamračil a otočil se v křesle ke mně zády. Ani se nedivím, že byl naštvaný, taky bych byla kdyby moji rodiče ukazovali moje fotky z dětství Harrymu. Ale když já si nemohla pomoct.
„No nic já budu muset jít," začala se Gemma zvedat, „tak ahoj bráško," shýbla se k Harrymu, obejmula ho a dala mu pusu na čelo, „moc ráda jsem tě poznala," došla ke mně a obejmula mě.
„Já tebe taky," usmála jsem se.
„Gemmo, půjdu s tebou musím ještě do krámu," řekla Anne a začala se oblékat. Hned co se za ními zabouchli dveře jsem se otočila na Harryho.
„Co budeme dělat teď?" řekla jsem směrem k Harrymu a on jen něco nesrozumitelného zamumlal. Šla jsem k němu, sedla si na něj a otočila jsem si jeho hlavu k sobě. Sklonila jsem se a věnovala mu polibek na jeho plné rty. Harry si mě přitáhl k sobě a polibek prohluboval.
„Proč máš na mě takový vliv," odtrhl se Harry a zakroutil hlavou, „kvůli tvým dokonalým rtům bych ti odpustil všechno na světě," prstem mi přejel po spodním rtu a následně ho zkousl. Celá jsem se napnula a vzdychla. Harry na nic nečekal a zvedl mě do náručí. Naše rty se od sebe ani jednou neodtrhli. Harry mě odnesl až k němu do pokoje kde mě hodil na postel. Sedla jsem si, chytla ho za lem trika a přitáhla si ho k sobě. To triko jsem mu nakonec sundala a užívala si pohled na jeho nahé tělo. Byl tak dokonalý. Sedla jsem si na něj a spojila naše rty. Začala jsem nenápadně pohybovat zadkem na jeho klíně. Cítila jsem jak se všemožně napíná. Musela jsem se nad tím začít smát. Harry mě rychle shodil pod sebe a začal mě svlíkat. Mé tělo obdařoval svými polibky a přecházel pomalu níž a níž. Chytl zuby lem mích krajkových kalhotek a stáhl je dolů. Pak se vrátil nahoru, nejdřív mi dal pusu kousek pod pupík a pak přímo do středu mého citlivého místa. Celá jsem se prohnula v zádech a hlasitě vzdychla. Harry nepřestal naopak ještě přidal prsty. Ruce jsem zaryla do prostěradla a snažila se moc nekřičet. Když jsem cítila že se pomalu dostávám k tomu úžasnému pocitu tak Harry přestal. Podívala jsem se na něj alá „děláš si ze mě prdel", Harry ovšem na nic nečekal, svlékl si trenky a tvrdě ho do mě zasunul.
„Harry," vykřikla jsem jak nejvíc jsem mohla. Milovala jsem ten pocit. Ten pocit našich spojených těl. To že on patří pouze mě a já jemu, tomu se nic nemůže vyrovnat. Harry nás oba dovedl k vrcholu a společně jsme vydýchávali ten úžasný pocit. Přitáhl si mě na svoji hruď a hladil mě po vlasech.
„Co budeme dělat teď?" řekla jsem ještě zastřeným hlasem a podívala se na Harryho.
„Co bys chtěla dělat?" pohladil mě po tváři a dal mi pusu na čelo. Zamyslela jsem se.
„Nooo... chtěl si mi to tu ukázat," obkreslovala jsem mu prsty jeho tetování.
„Dobře," začal se zvedat a hledat svoje oblečení.
„Harry skočím se osprchovat a pak můžeme jít," řekla jsem Harrymu a vběhla do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu a šla zpátky do pokoje. Harry tu nebyl tak jsem se mohla v klidu obléknout. Vzala jsem si čisté prádlo, černé džíny a béžový svetr. Došla jsem dolů kde už byl připravený Harry.
„Můžeme?" zeptala jsem se a obmotávala jsem si okolo krku šálu.
„Samozřejmě," usmál se a šel si obouvat boty. Já si vzala svůj kabát a kozačky. Harry mě chytl za ruku a společně jsme vyšli. Procházeli jsme se ulicemi a skoro nikoho jsme nepotkali. Všechno tu bylo tak krásné už se nedivím, že to tu má Harry tak rád. Prošli jsme snad celé Holmes Chapel, povídali si a já se cítila naprosto skvěle.
„Ještě je tu jedno místo které ti chci ukázat, ale musíme rychle protože už bude za chvíli tma," mrkl na mě Harry a někam mě táhnul. Došli jsme až na konec města a tam zabočili na malou cestičku, která vedla do lesa. Asi po deseti minutách jsme konečně vyšli z lese a před námi byl nádherný výhled na celé Holmes Chapel.
„Harry, to je nádhera," přitiskla jsem se k němu ještě víc a koukala na tu nádheru.
„Vždycky jsem sem chodil přemýšlet. Mám to tu rád. A víš, že jsi první člověk, kterého jsem sem vzal," chytl mě za pas a přitáhl si mě blíž k sobě.
„Opravdu, tak to je pocta," stoupla jsem na špičky a políbila ho.
„Asi bychom měli jít. Za chvíli bude tma," odtáhl se Harry a chytl mě za ruku. Naposledy jsem se podívala na ten výhled a vydali jsme se s Harrym zpátky domů.
ČTEŠ
Endless love
FanfictionCo se stane když se potkají dva lidé, dva naprosto odlišní lidé... dva lidé, kterým ani možná není souzeno aby byli spolu... dva lidé, kteří se i přes to dokáží milovat... Elizabeth Evans a Harry Styles... Ona naprosto obyčejná holka, která nemá...