„Už tam budeme?" zeptala jsem se netrpělivě, zatím co jsem hlav opírala o okýnko auta a snažila se uklidnit.
„Ještě tak deset minut," řekl Harry a mrkl na mě, „chtěl jsem ti poděkovat, že jsi se mnou jela," chytl mě za ruku a stiskl mi jí.
„To je v pohodě Harry, stejně bych je musela jednou poznat, tak proč to odkládat," přitiskl jsem se k němu a dala mu polibek na tvář.
„Vítej v Holmes Chapel," zakřičel Harry a na rtech se mu vytvořil ten nádherný úsměv. Ještě víc jsem se k němu přitiskla a usmívala se jako sluníčko. To město bylo opravu krásné. Ani jsem se nestihla rozkoukat a už jsem zastavovali vedle malého baráčku který vypadal hodně útulně. Harry vypl mobil a já se zhluboka nadechla. Otočil se na mě a chytl mě za ramena.
„Klid, bude to v pohodě, miluju tě," přitáhl si mě k sobě a políbil mě na čelo.
„Já tebe taky," opětovala jsem mu polibek, tentokrát na rty. Harry vylezl s auta a odešel mi otevřít dveře. Vystoupila jsem s okna a ruku v ruce jsme se vydali s Harrym ke dveřím domu. U dveří Harry zazvonil a pevně mi stiskl ruku. Snažila jsem se zhluboka dýchat abych tu sebou ještě nesekla. V tom se otevřeli dveře a za nimi stála hezká žena s tmavými vlasy a přívětivým úsměvem.
„Ahoj mami," řekl Harry a hned jí tiskl v objetí, které mu opětovala.
„Harry tak ráda tě vidím. Taky by jsi mohl jezdit častěji!" řekla lehce káravým tónem.
„Budu se snažit," dal jí pusu na čelo a jeho pohled se zaměřil na mě, „mami, dovol abych ti představil svoji přítelkyni Elizabeth," ukázal na mě Harry a já v tu chvíli musela být červená až na zadku.
„Dobrý den," to bylo asi to jediné na co jsem se zmohla.
„Ráda tě poznávám, říkej mi Anne," povzbudivě se na mě usmála a já se hned cítila líp, „pojďte dovnitř, přece tu nebudeme stát mezi dveřmi," pokynula nám, abychom šli dál. Hned co jsem vešla dovnitř tak jsem se okamžitě cítila jako doma.
„Ještě musím jít dovařit oběd," ukázala Anne směrem, kde byla asi nejspíš kuchyně, „Harry ty zatím ukaž Eliz dům," Harry přikývl a vydali jsme se na opačnou stranu.
„Vidíš, zvládla si to skvěle, a myslím že mamce se líbíš," obejmul mě Harry když jsme zašli za roh. Přitulila jsem se k němu a pomalu se mi uklidňoval dech.
„Nebylo to tak strašný. Tvoje mamka, je hrozně milá," Harry vykouzlil opět svůj úžasný úsměv , chytl mě za ruku a táhl mě nahoru do schodů.
„Harry co blázníš," smála jsem se a snažila se nezakopnout. Doběhli jsme k bílím dveřím a Harry je otevřel. Vešla jsem do místnosti a rozhlédla se okolo sebe. Zdi byli natřená na světle modrou a uprostřed stála velká postel, která vypadala velmi pohodlně. Na poličkách byli rozházené knihy a fotky na kterých byl Harry s lidmi co neznám.
„Tohle je na tři dny naše království," chytl mě Harry za boky a políbil mě zezadu na krk. Lehce jsem se zachvěla a otočila jsem se k němu čelem.
„Máš to tu moc krásný," mrkla jsem na něj, stoupla si na špičky a dala mu pusinku na čelo. To se Harrymu asi zdálo málo, tak naše rty spojil do krásného polibku. Ruce jsem zapletla do Harryho úžasných kudrlinek a prohloubila náš polibek. Harry mě hladil po zádech a skousl mi spodní ret. Vypustila jsem z pusy lehký sten. To Harryho nabudilo a rukama mi zajel pod triko.
„Harry ne, tady ne," odtrhla jsem se od něj a setřepala jeho ruce, „vždyť máš dole mamku," otočila jsem se k němu zády a šla jsem se kouknout na Harryho fotky. Harry se jen zasmál a začal si vybalovat věci. Všude na fotkách byl Harry někde s Anne jinde zase s moc hezkou blondýnkou která měla úplně stejný úsměv jako Harry, takže nejspíš Gemma. Na dalších obrázcích byl Harry s nějakými kamarády a na všech měl ten jeho nádherný úsměv s dolíčky. Jedna fotka mě ale velice zarazila. Byl na ní Harry který objímal dívku která mu dávala pusu na tvář. Bylo vidět, že to nebyla jen kamarádka. Fotku jsem vzala do ruky a pořád se na ní dívala. Musela jsem uznat, že jsem žárlila. Ta dívka byla velmi pěkná. Zrzavé kudrnaté vlasy, výrazné zelené oči a plné rty.
„To je Teresa, moje první holka," vzal mi Harry fotku z ruky a koukl se na ní velmi zvláštním pohledem. Panebože, Elizabeth nežárli!!! Už je mezi nimi přeci dávno konec. Prošla jsem okolo Harryho a natáhla se na postel.
„Lizz, nežárli," dělal si Harry ze mě srandu. A skočil ke mně na postel.
„Nežárlím," řekla jsem až příliš rychle. Harry se uchechtl.
„Elizabeth ty opravdu žárlíš," Harry mě začal lechtat. Rychle jsem ho odstrčila.
„Možná trošku," pokrčila jsem obočí a dala si ruce na oči.
„Lizz, je to už strašně dávno a neviděl jsem jí víc jak půl roku. Takže žárlit opravdu nemusíš, i když neříkám že mě to netěší," přitáhl si mě do objetí a políbil mě na čelo.
„Takž co je dneska v plánu?" zeptala jsem se nadšeně Harryho a sedla si na něho.
„Já bych věděl," řekl Harry nadrženeckým hlasem a jel mi po stehnech pořád víš a víš. Opět jsem setřásla jeho ruce a zakroutila hlavou aby na to ani nemyslel. Pokroutil očima a strhl si mě vedle sebe, „teď se půjdeme najíst, zjistím kde je Gemma a pak by jsme mohli vyrazit někam na procházku. Chtěl bych ti to tu všechno ukázat," Harry si hrál našima rukama a různě do sebe proplétal naše prsty.
„To by bylo fajn," usmála jsem se.
„Děti! Pojďte jídlo je hotové, zakřičela Anne ze zdola.
„Už jdeme mami," zakřičel Harry na zpět a vytáhl mě na nohy. Rychle jsme sešli dolů, kde už Anne prostírala.
„Bráško," ozvalo se a z poza rohu vyšla Gemma.
„Gemm," vykřikl Harry a běžel za ní. Vyzvedl jí do vzduchu a párkrát s ní zatočil ve vzduchu, „rád tě vidím," Harry jí pevně objímal. Bylo vidět, že mají mezi sebou dokonalý vztah.
„Ještě aby ne," řekla Gemma a její pohled se zaměřil na mě, „přestavíš mě?" odtáhla se od něj a Harry hned přišel ke mně.
„Takže tohle je moje naprosto dokonalá úžasná přítelkyně, Elizabeth," ukázal na mě a já se nad jeho slovy začervenala, „ a tohle je moje naprosto ztřeštěná sestra, Gemma," ukázal na Gemmu a ta mu dala slabý pohlavek.
„Ráda tě poznávám," řekla Gemma a hned mě obejmula. Jelikož jsem to nečekala, tak jsem jí objetí opětovala až po chvilce.
„Já tě taky ráda poznávám," řekla jsem když jsme se od sebe odtáhli.
„Sedněte si už konečně ke stolu, jdeme jíst," řekla rádoby naštvaným hlasem Anne. Už vím, proč jsou mi obě tak sympatické, protože mají obě ten krásný úsměv co má Harry.
ČTEŠ
Endless love
FanfictionCo se stane když se potkají dva lidé, dva naprosto odlišní lidé... dva lidé, kterým ani možná není souzeno aby byli spolu... dva lidé, kteří se i přes to dokáží milovat... Elizabeth Evans a Harry Styles... Ona naprosto obyčejná holka, která nemá...