28.

224 4 1
                                    

Harry:
Pořád je tak stejně nádherná. Když nám přinesla naši objednávku nemohl jsem uvěřit, že jsem jí vážně potkal. Bylo na ní vidět, že mě nerada diví. Ani se jí po pravdě nedivím. Hned potom jak jsme odjeli na turné mi Louis všechno vysvětlit. S Louisem jsem naprosto v pohodě a chtěl bych to urovnat i s Liz. Nechtěl jsem jí psát nebo volat a řešit to celý po telefonu. Nemůžu uvěřit, že jsem jí tu potkal. Musel jsem si dojít ještě pro něco abych jí mohl aspoň vidět. Došel jsem k pultu a viděl jsem, že se schovává pod pultem a pláče.
„Mohl bych dostat kousek tiramisy?" zeptal jsem se. Liz sebou trhla a začala si rychle otírat slzy.
„Jasně," vyskočila na nohy a celou dobu se dívala na zem abych neviděl její zarudlé oči. Proč jsem si to já debil nenechal vysvětlit dřív. Hltal jsem jí očima a uvědomil jsem si jak strašně mi ty dlouhé měsíce chyběla. Koukl jsem se na talířek co mi podávala ale všiml jsem si její ruky. Panebože. To není možný. Ona si takhle ubližuje. Celé zápěstí měla pokryté jizvami některé už skoro zmizely ale jiné byly hodně čerstvé. Nejhorší bylo to, že mi bylo jasné, že je to kvůli mně. Když uviděla kam se dívám rychle ucukla rukou a stáhla si rukáv svetru níž.
„Ještě něco?" vyjela na mě docela hnusně. Jediné na co jsem se zmohl bylo to že jsem se otočil a odešel pryč. Došel jsem do boxu a sedl si vedle Louise. Koukal jsem se do prázdna a pořád přemýšlel nad tím co jsem viděl.
„Harry," uslyšel jsem svoje jméno a trhl sebou. Otočil jsem se na Nialla, který se smál.
„Mluvím na tebe a ty neodpovídáš, to tě tak dostala Elizabeth?," neměl jsem náladu na tyhle řeči.
„Moc vtipné Ni," vytáhl jsem z kalhot mobil a odemkl ho.
„Jen jsem se tě chtěl zeptat jestli budeš chtít tu tiramisu nebo si jí můžu vzít?" zeptal se Ni a udělal smutný obličej. Jen jsem kývl a postrčil mu talířek blíž. Vrátil jsem se k mobilu a hledal to co jsem potřeboval. Konečně jsem našel její číslo a hned jí napsal.
Me: Nedělej to prosím!!!
Napsal jsem rychle zprávu a položil mobil na stůl. Hypnotizoval jsem mobil a čekal, až konečně odepíše.
„Asi půjdeme ne?" zeptal se najednou Louis. Ni jen kývl a já si začal oblíkat bundu. Louis ještě běžel zaplatit a my s Niallem čekali u dveří. Když jsme odcházeli jen jsem kývl na Eliz a šli jsme pryč. Půjdu za ní dneska večer za ní půjdu.

Elizabeth:
Konečně odešli. Hned po tom přišel šéf a já mohla konečně jít domů. V šatně jsem se oblékla a běžela domů nechtěla jsem čekat na autobus. Potřebovala jsem být co nejdřív doma. Běžela jsem jako snad nikdy. Z očí mi tekly slzy, potřebovala jsem ze sebe dostat všechny ty pocit které jsem cítila po setkání s Harrym. Vytáhla jsem klíč, vpadla do bytu a rychle za sebou zabouchla. Opřela jsem se o ně a sjela na zem. Bylo jsem naprosto v prdeli. Nečekala jsem, že mě to bude až takhle bolet. Koukla jsem se na svoje zápěstí a věděla jsem co potřebuju. Rychle jsem vstala a běžela do koupelny. Strhla jsem ze sebe bundu a vzala žiletku. Na nic jsem nečekala a zaryla si žiletkou do kůže. Udělala jsem si velkou ránu přes celé zápěstí. Hned mi bylo líp. Přes slzy jsem se koukla na zápěstí ze kterého mi teklo strašně moc krve. Asi jsem to přehnala. Rychle jsem si vzala kapesníčky a začala jsem krev utírat. Pořád to nepřestávalo. Domem se rozlehl zvonek. Kdo to zase otravuje. Vzala jsem si co nejvíce kapesníčků a běžela dolů. Otevřela jsem dveře a za nimi se nacházel Harry. Rychle jsem dala ruku za záda.
„Ahoj, neruším," zeptal se a usmál se. Jen jsem zakroutila hlavou, která se mi nepředstavitelně motala. Harry se na mě pořád díval a mě bylo jasné, že by šel rád dovnitř. Otevřela jsem dveře úplně a pokynula ať jde dál. Zavřela jsem dveře a šla do kuchyně. Koukla jsem se na svojí ruku. Ucítila jsem Harryho ruku na rameni a Harry mě rychle otočil čelem k němu. Vzal mi ruku a koukl se na to všechno.
„Elizabeth, co jsi to udělala," vzala kapesníčky ze stolu a začal mi je přikládat na ránu.
„Harry já..." nemohla jsem dál mluvit, protože můj hlas selhal.
„Eliz, vím že na to teď není asi vhodná chvíle ale já už dál nemůžu. Lituju všeho. Toho že jsem ti nevěřil, že jsem si to nenechal všechno vysvětlit, že jsem tě vyhodil, že jsem tě tu nechal. Moc jsi mi chyběla a já... já tě miluju Elizabeth. Nikdy jsem tě nepřestal milovat. Ty tři měsíce byly nejhorší v mém životě. Nemohl jsem vidět tvůj úsměv nemohl jsem vidět tvoje nádherné oči, nemohl jsem tě vzít za ruku, nemohl jsem ti dát pusu. A hlavně jsem neměl jistotu jestli na mě pořád myslíš nebo už jsi na mě zapomněla," Harry se mi po celou dobu díval do očí a tiskl kapesníčky k mému zápěstí.
„Harry já... Nikdy jsem na tebe nezapomněla. Taky tě miluju a moc. Celou dobu co jsi byl pryč tak jsem stejně nemyslela na nic jiného než na tebe. Strašně jsi mi scházel a..." nestihla jsem ani doříct větu a Harry přitiskl svoje rty na ty mé. Konečně. Tohle slovo běhalo v mé hlavě. Tak dlouho jsem na to čekala. Chvíli jsem si jenom tak užívala jeho rty na těch mích, chtěla jsem ale polibek prohloubit tak jsem Harrymu zapletla své prsty do jeho úžasných kudrlin. Harry mě chytl za pas a vysadil na linku. Obmotala jsem kolem jeho pasu nohy a přitiskla jsem se na něj celým svým tělem. Strašně jsem ho chtěla, strašně. Harry to asi vycítil, chytl mě za zadek a nesl směrem do pokoje. Hodil mě na postel na začal ze mě strhávat oblečení a já se nedržela pozadu. Byli jsme oba nahý a pořád se nepřestávali líbat. Harry mi oddálil kolena od sebe a v sekundě byl celou délkou ve mně. Prohnula jsem se v zádech a vykřikla. Bylo to tak silné a vášnivé. Harry přirážel pořád víc a víc. Pak jsme oba dosáhly svého vrcholu a Harry se překulil vedle mě. Obmotal kolem mě ruce a přitáhl si mě k sobě. Dal mi pusu na čelo a zvedl mi ruku na které byly jizvy.
„Slib mi, že už to neuděláš?" koukl se na mě Harry a políbil mi jizvy na ruce.
„Slibuju," dala jsem mu pusu a přikryla nás dekou, „Harry jak to teda mezi námi bude?" řekla jsem otázku na kterou mě asi nejvíc zajímala odpověď.
„Elizabeth, já tě miluju. Strašně se omlouvám, za to všechno a byl bych rád kdybys mi odpustila a přestěhovala se zpátky ke mně," koukal se nejistým pohledem a čekal na mojí odpověď.
„Harry taky tě miluju a strašně ráda bych s tebou zase byla," ty jeho nádherné smaragdy se mu rozšířily, vrhl se na mě a objímal mě.
„Ty jsi tak skvělá," pořád mě objímal a já byla zase po dlouhé době šťastná.

Endless loveKde žijí příběhy. Začni objevovat