12.

342 9 0
                                    

Na večeři s Harrym jsem se strašně těšila. Snažila jsem se abych vypadala dobře, ale abych to byla já. Nalíčila jsem se jen velmi decentně, tak jak to bylo v mých silách. Nakonec to vypadalo docela dobře. Vlasy jsem si zapletla do copánku, který jsem si hodila dopředu přes rameno a vepředu jsem si nechala splývat pár pramínků kolem obličeje. Nevypadalo to vůbec špatně. Otázkou co na sebe jsem se extra nezabývala, protože vlastním pouze jedny šaty, které mi dala mamka před rokem ale nikdy jsem je neměla na sobě. 
Mamka naštěstí nebyla doma, takže jsem jí nemusela vysvětlovat kam jdu? S kým jdu a jak to že mám na sobě šaty? Koukal jsem se na hodiny a bylo za pět minut sedm. V tom mi pípl mobil.
Harry: Čekám před domem xxx
Vzala jsem si kabelku a šla ke dveřím. Otevřela jsem dveře a tam stál Harry s jeho typickým úsměvem. V ruce měl nádhernou rudou růži. Zabouchla jsem za sebou a šla k Harrymu.
„Ahoj krásko," vzal mě zase do náručí, aby se nemusel krčit.
„Ahoj Ha..." ani jsem to nestihla doříct a Harry mě políbil. Byl to jen krátký polibek a pak mě Harry položil zpátky na zem.
„Sluší ti to," řekla jsem mu. Měl na sobě černé upnuté džíny, bílé triko a černé sako. Vypadal tak sexy.
„Tobě taky, jsi nádherná," řekl a podal mi růži.
„Děkuju," přivoněla jsem si k ní. Otevřel mi dveře a já vlezla do auta.
„Kam že to vůbec jedeme?" zeptala jsem se když jsme se rozjeli.
„Do mojí oblíbené restaurace," mrkl na mě Harry. Pak jsme si celou dobu povídali o různých kravinách. Asi tak za patnáct minut jsme přijeli k luxusní restauraci. Vystoupili jsme z auta a šli jsme ruku v ruce k restauraci. Došli jsme ke stolu, Harry mi podržel židli. Hned přišel číšník a donesl nám jídelní lístky a vázu na kytku. Zapálil nám ještě svíčky které byly na stole. Bylo to tak strašně romantické.
„Tak co si dáš?" zeptal se Harry a podal mi jídelní lístek. Chvíli jsem se dívala a nakonec jsem si vybrala špagety.
„Dám si ty špagety," řekla jsem Harrymu.
„Tak co si dáte?" řekl číšník a vyndal si bloček.
„Dvakrát špagety a červené víno," řekl Harry a číšník odešel.
„Takže Eliz, prozradíš mi něco o sobě?" zeptal se Harry.
„Co by si chtěl vědět?" zasmála jsem se.
„No tak třeba něco o rodině, co ráda děláš a tak?" pokrčil rameny.
„No, bydlím s mamkou, táta umřel když mi byly tři roky. Skoro si na něj nepamatuju. Ale vím, že byl vždycky strašně hodný a měl nás rád mamku i mě. Co ráda dělám? Tak ráda běhám, miluju knížky, nerada chodím na party nebo do jakýkoliv společnosti. Nejradši bych celý den strávila sama ve svém pokoji a nikoho k sobě nepouštěla..."
„Ani mě ne?" skočil mi do řeči. Nahodila jsem vážný výraz a koukla se mu do očí. Dělala jsem jakože přemýšlím.
„U tebe bych možná udělala výjimku," pokrčila jsem rameny.
„Tak možná, jo" řekl a dělal, že je naštvaný.
„Určitě," řekla jsem a vzala jsem ho za ruku. Harry se na mě usmál a stiskl mi ruku. Koukali jsme si celou dobu do očí. Měla jsem strašnou chuť políbit ho a už nikdy nepřestat. Ale bohužel mi tomu bránil stůl mezi námi a ostatní zákazníci. Viděla jsem, že k nám jde číšník a nese nám jídlo. Stáhla jsem svojí ruku zpět. Číšník položil před každého z nás mísu se špagetami, vypadalo to krásně a ještě líp to vonělo. Vzala jsem si vidličku a natočila pár špaget na ní. Chutnalo to výborně.
„Hmm, už se nedivím, že je to tvoje oblíbená restaurace. Je to vážně skvělí," moje chuťové pohárky se cítily jak v nebi. Harry na mě mrkl. Pokračovali jsme v jídle a bavili jsme se o všem možném.
„Harry, bylo to vážně super. Ale jelikož už je devět, a tenhle víkend jsem se moc nevyspala, takže..."
„Taky už musím, zaplatím a jedem," Harry dopil víno a mávl na číšníka. Harry zaplatil a vydali jsme se zpět k autu. Jakmile jsme vyšli před restauraci, tak mě Harry popadl do náruče a začal mě líbat. Okamžitě jsem začala spolupracovat.
„Tohle jsem chtěl udělat celou dobu," řekl a odtáhl se.
„Já taky," zašeptala jsem. Harry mi dal pusu na čelo a šli jsme k autu.
„Co plánuješ dělat zítra?" mrkl na mě Harry.
„Vůbec nevím, máš něco v plánu?" zeptala jsem se ho s nadějí v hlase.
„Nevím, jak to zítra stihnu. Máme s klukama zkoušku," koukl se na mě smutně.
„Ale budu se to snažit stihnout, protože tě zase rád uvidím," zastavil auto, protože už jsme byli u nás před domem.
„Taky tě moc ráda uvidím, Harry," řekla jsem a dala mu pusu. Harry mě ale nenechal abych se odtáhnout. Začal polibek prohlubovat.
„Mám tě rád," řekl tím svým nádherným chraplákem, až mi přejel mráz po zádech.
„Taky tě mám ráda, Harry," odtáhla jsem se abych se mohla koukat zase do těch jeho nádherných očích.

Endless loveKde žijí příběhy. Začni objevovat