V koupelně u Harryho jsem se oblékla do svých šatů, a šla dolů za kluky.
„Hele kluci, myslíte, že byste nás někdo odvezl domů?" vešla jsem do kuchyně kde seděl Harry s Liamem.
„Já vás odvezu," řekl Harry a postavil se.
„Jsem tady," vběhla do kuchyně Kate.
„Harry nás hodí domů," řekla jsem Kate a ta se na Harryho usmála.
„Super," vykřikla.
„Tak ahoj, Liame," řekla jsem, objala jsem ho a šla za Harrym, který už vycházel z domu. Nasedli jsme do Harryho černého RR a rozjeli se konečně domů. Celou dobu bylo v autě ticho. Kate seděla vzádu a klimbala, Harry řídil a já se koukala z okna a přemýšlela co bude dál. Jak to bude dál se mnou a s Harrym. Znamenal pro něj něco ten polibek? Co mezi námi vlastně je? Všechny ty otázky se mi honily hlavou, že jsem si ani nevšimla, že jsme dojeli k domu kde bydlela Kate.
„Tak pa lidi. Zavolám ti Eli," kývla jsem na souhlas a Kate vyběhla s auta směrem domů. Znovu jsme se rozjeli, a tentokrát to bylo snad ještě trapnější než předtím, protože bylo zase trapný ticho. Strašně jsem chtěla něco říct, ale než jsem se rozhoupala, tak jsme stáli u mě před domem. Koukla jsem se na Harryho, který se na mě díval. Jednu ruku měl opřenou o volant a druhou si upravoval vlasy. Vypadal jako by byl nervózní.
„Tak já asi půjdu," sehnula jsem se dolu pro kabelku. Harry mě chytl za ruku a já se na něm podívala.
„Víš, chtěl jsem se tě zeptat, jestli dneska nemáš čas?" pousmál se Harry.
„Čas mám, ale až později. Musím se konečně vyspat," mrkla jsem na Harryho.
„A myslíš, že bys se mnou šla večer na rande?" já snad sním. To není možný, Harry mě pozval na rande. To není možný.
„Myslím, že půjdu strašně ráda," Harrymu se na tváři objevil radostný úsměv. Měla jsem strašnou chuť mu dát pusu. Nemohla jsem si pomoct a přitáhla jsem si rukou jeho hlavu blíž a přitiskl své rty na ty jeho. Harry začal okamžitě spolupracovat. Rukou si mě přitáhl za pás blíž k sobě aby prohloubil náš polibek. Po chvilce jsem se odtáhla, protože jsem potřebovala nabrat dech. Opřela jsem si čela o to jeho a vydýchávala ten nádherný pocit.
„Přijedu v sedm?" zeptal se potichu Harry.
„Dobře," odtáhla jsem se od něho a otevřela dveře.
„Tak zatím, ahoj."
„Ahoj," odpověděl jsem a zabouchla dveře. Čekala jsem na ulici, dokud Harryho auto nezmizelo z mého dohledu. Pak jsem šla domů, kde nikdo nebyl, protože máma byla v práci jak jsem se dozvěděla s papírku který ležel na stole v kuchyni. Vyšla jsem schody a vlezla do svého pokoje. Okamžitě jsem ze sebe strhla ty šaty a skočila jsem do postele. Přikryla jsem se peřinou a začala přemýšlet. Za osm hodin jdu na rande s Harrym Stylesem. To prostě není možný. Nemyslím to tak že je to kvůli jeho slávě nebo penězům, to bych ani nikdy neudělala. Spíš se toho všeho bojím. Bojím se, že kdybychom se třeba čirou náhodou dali s Harrym dohromady, tak že by mě nepřijali fanynky. Že si budou všichni myslet, že jsem s ním právě jenom kvůli slávě a penězům. Ale tak třeba Harrymu o nic nejde, a bude pořád jenom kamarádi. Nevím jak dlouho jsem nad tím vším přemýšlela, ale pak jsem z toho nakonec usnula.
ČTEŠ
Endless love
FanfictionCo se stane když se potkají dva lidé, dva naprosto odlišní lidé... dva lidé, kterým ani možná není souzeno aby byli spolu... dva lidé, kteří se i přes to dokáží milovat... Elizabeth Evans a Harry Styles... Ona naprosto obyčejná holka, která nemá...