17.

270 7 0
                                    


„Mami, budu bydlet jenom patnáct minut od tebe," objala jsem mámu, aby se uklidnila. Obětí mi obětovala. Před domem zatroubil Harry a já mámu pustila.
„Tak se mějte, a choď mě navštěvovat!" pohrozila mi prstem.
„Mám tě ráda mami," ještě jsem jí jednou rychle objal, vzala svoje tašky a vyběhla za Harrym. Otevřela jsem zadní dveře, hodila tam tašky a sedla si na místo spolujezdce. Harrymu jsem věnovala polibek a jeli jsme vstříc naší budoucnosti.
„Tak jak se těšíš, lásko," stiskl mi koleno a mrkl na mě.
„Strašně," naklonila jsem se k němu a dala mu pusu na tvář. U Harryho jsem byla jenom jednou, a měl to tam velmi hezké. Když jsme dojeli na místo Harry mi vzal tašky a šli jsme dovnitř. Byt byl hodně velký a hodně hezky zařízený. Pořád jsem nemohla uvěřit, že tu budeme spolu. Jen on a já. Došla jsem do kuchyně a rozhlédla jsem se. Kuchyň byla bílá a velmi hezky udělána. Byl tam i menší bar. Prošla jsem kuchyní a vešla do našeho pokoje, kde byla obrovská manželská postel. Koukala jsem se na ní a stále jsem nevěřila, že v téhle posteli budu každý večer usínat po Harryho boku. Ucítila jsem ruce na svých bocích. Harry stál za mnou a zezadu mě objímal.
„Taky tomu nemůžu uvěřit, že už tu nebudu sám," dal mi pusu do vlasů, „chceš si vybalit teď nebo až zítra?" vzal moje tašky a donesl je ke skříni.
„Radši až zítra. Stejně už je pozdě. Teď bych si uvařila něco dobrého k večeři a pak se koukla na nějaký filmík?" koukla jsem se na Harryho a mrkla.
„Miluju tvoje nápady," rozběhl se ke mně Harry a popadl mě do náručí. Začala jsem se strašně smát.
„Harry, pust mě," křičela jsem, ale Harry se jen smál a běžel do kuchyně. Pak mě posadil na kuchyňskou linku.
„Takže, jde se na první společně uvařenou večeři v našem bytě," tleskl si Harry a vykasal si rukávy. Strašně mě potěšilo, že Harry řekl společný byt.
„Co takhle špagety?" mrkla jsem na něj.
„Super," zakřičel Harry a šel hledal něco do ledničky. Asi za dvě hodiny jsme byli konečně hotový. Jelikož Harry začal špagetovou válku tak bylo víc špaget na našich hlavách a na zemi než v hrnci.
„Poslední," zasmála jsem se a odstranila poslední špagetu z Harryho vlasů. Nandali jsme si jídlo, které vonělo až moc dobře na to že jsme to vařili mi dva. Sedli jsme si naproti sobě ke stolu a v tichosti jsme jedli.
„Eliz, jen jsem ti chtěl říct, že zítra přijdu pozdě. Máme s klukama něco ohledně nového alba."
„Jo, v pohodě. Napíšu Kate a Carol, aby přišli na návštěvu," usmála jsem se na Harryho. Po jídle jsme se přesunuli do velkého obýváku, a pustil si Titanic. Můj oblíbený film. Ani ne, po deseti minutách mi Harry začal rameno obsypávat polibky. Pousmála jsem se.
„Harry, nemůžu se soustředit," ošila jsem se.
„Já taky ne, strašně mě vzrušuješ," zašeptal Harry a mě se vytvořila husina na zádech. Harry si mě přitáhl, takže jsem seděla na něm. Začali jsme se líbat, nejdřív zlehka ale čím déle jsme se líbali tak naše polibky nabírali na vášnivosti. Chtěla jsem Harry poškádlit takže jsem se mu lehce otřela zadkem o rozkrok a zároveň mu skousla ret. Harry jemně vzdychl a já to zopakovala.
„Neprovokuj," řekl drsně Harry, „nebo se neudržím," přitáhl si mě blíž.
„A kdo tě drží," řekla jsem svůdně. Harryho to tak nažhavilo, chytnul mě za zadek a nesl mě směrem do pokoje. Jeho rty se ani na chvilku neodtrhly od těch mích. Vešel do pokoje a namáčkl mě na dveře. Tak moc jsem ho chtěla a věděla jsem, že on mě ještě víc než já jeho. Znovu jsem se otřela teď už o Harryho velmi vyboulený rozkrok. Hodil mě na postel a začal ze mě rvát věci a já nebyla pozadu. Pak už na mě ležel Harry jenom v trenkách a já pod ním jenom v krajkových kalhotkách. Začal mi stahovat i ten poslední kousek mého oblečení a začal mě líbat na břiše a pomalu níž a níž... Pak přišel ten nejúžasnější pocit a já se těšila až dosáhnu opět svého vrcholu. Když jsem cítila, že už se dostaví můj ten vytoužený pocit, tak Harry najednou přestal. Měla jsem chuť na něj začít řvát. Koukla jsem se na něho vyčítavě a Harry se šibalsky usmál. Pak ze sebe rychle strhl trenky. Ulehl mezi mé roztažené nohy a podíval se mi hluboce do očí, jako by se ptal na souhlas. Kývla jsem a políbila ho. Harry se mi pak koukl do očí a pak jsem ucítila tlak v podbřišku, ale nebolelo to. Vnikl do mě celou délkou a já slastně zakňučela. Začal se ve mně pohybovat a já se prohýbala v zádech. Oba jsme křičeli jméno toho druhého. Bylo to něco neuvěřitelného. Harry naposledy přirazil a oba jsme se zhroutili pod vlnou té nejúžasnější slasti, která existuje. Harry mi dal dlouho pusu na čelo a přitáhl si mě do objetí.
„Miluju tě," řekl potichu, že jsem to sotva slyšela.
„Miluju tě," odpověděla jsem a dala mu pusinku na nos.

Harry:
Leželi jsme tam vedle sebe a já vydýchával ten nejlepší pocit na světě. Na tohle jsem celou dobu čekal a bylo to ještě nádhernější než v mých nejtajnějších představách.
„Jdu do sprchy, Harry," řekla Eliz a vytrhla mě z mého snění. Zvedla se z postele a já se díval na její dokonalou nahou postavu mizící v koupelně. To jsem nemohl nechat jen tak. Vyskočil jsem a šel za ní. Otevřel jsem dveře do koupelny a Eliz už byla ve sprše. Došel jsem pomalu až ke sprše a vešel za dovnitř. Ani se neotočila, věděla že jsem to já. Zezadu jsem jí obejmul a líbal jí na krk. Zaklonila hlavu abych měl větší přístup k jejímu krku. Ruce jsem přemístil na její dokonalé prsa. Moje chlouba začala tvrdnout. Otočil jsem jí k sobě a vyhoupl jí nahoru. Obtočila nohy kolem mého pasu a já do ní tvrdě vnikl. Zakřičela moje jméno a já začal přirážet pořád víc a vetší rychlostí. Pak přišel zase ten pocit uvolnění. Zakřičel jsem její jméno a pevně jí stiskl zadek. Oba jsme to ještě dlouhou dobu vydýchávali a pak jsem jí pustil na zem.
„Asi by jsme toho měli nechat, abych mohla zítra aspoň trošku chodit," zasmála se a já s ní.
„Dobře už na tebe ani nešáhnu," stáhl jsem ruce pryč v obraném gestu. To jsem si jenom myslel, takhle noc byla to nejlepší a nejrušnější v mém životě. 

Endless loveKde žijí příběhy. Začni objevovat