Pondelok ráno
Clarke : Prečo ten blbý víkend nemôže trvať dlhšie. Zodvyhľa som sa s postele a v tom do izby prišla Raven.
Raven : "Clarke počula som, že dnes k nám prestupuje nová spolužiačka."
Clarke : Pozrela som na Raven nechápavo. "K nám ? Kto by už len k nám prestupoval. Táto škola sa čoskoro rozpadne." Povedala som Raven a pritom sme sa začali smiať. Pozrela som sa na hodiny. "MY MEŠKÁME na fyziku." Vykríkla som na Raven.
Raven : "Jáj to som ti tiež prišla povedať. "
Clarke : Dala som si rýchlo na seba džínsy a tričko, trochu som si upravila vlasy a umyla zuby. "Môžeme ísť." Raven sa namňa nechápavo pozrela a usmiala sa.
Raven : Vážne by si sa mala začať o seba trochu viac starať. Ale všetko má svoj čas.
Clarke : Usmiala som sa a začali sme utekať do školy. Prvá hodina je fyzika, z naším úžastným profesorom čo nás najradšej vyhadzuje z hodiny.
O pár minut neskôr v škole.
Profesor : Meškáte dievčatá. Kde ste boli. Hodina začína o osmej a vy ste prišli desať minút PRED KONCOM.
Clarke : Ale pán profesor, Raven a ja sme zachraňovali malé mačiatko zo stromu. Spolužiaci sa začali rehotať a profesórova tvár sa začala červenať.
Profesor : A DOSŤ Clarke Griffin, vy a slečna Raven Reyesová máte neospravedlnenú hodinu. DOVIDENIA.
Cestou na matematiku
Raven : Mačka na strome ? Vážne ? Začala som sa smiať.
Clarke : Nič iné ma nenapadlo a aj tak to bolo desať minút pred koncom, teraz aspoň stihneme matematiku.
Na hodine matematiky
Clarke : Kedy tieto blbosti využijem v reálnom živote. Povedala som trochu na hlas a v tom sa namňa učiteľka pozrela. Chcela niečo povedať ale do triedy vstúpila riaditeľka školi.
Riaditeľka : Všetci pozor, dnes k vám prišla nová spolužiačka. A Clarke kedže si veľmi dobrý žiak tejto školi a chodíš veľmi často na hodiny tak jej poukazuješ celú školu. Teraz sa vám predstaví vaša nová spolužiačka. Prajem vám pekný deň.
Clarke : Taká irónia. Super teraz je zo mňa sprievodca.
Lexa : "Ahojte moje meno je Lexa Woods, prišla som z Pennnsylvánie". Zabudla som si prezuvky a profesorka si toho najskorej všimla.
Učiteľka : Ďakujem Lexa, teraz si sadnite ku Clarke a tá vás poučí o školskom poriadku.
Clarke : Ako vážne ? To ma naozaj celý personál tejto školy musí nenávidieť ? Sedela som v poslednej lavici a tak som na to dievča dobre nevidela, nie že by som potrebovala okuliare ale bolo nás dosť veľa v triede. Keď prišla bližšie tak som videla jej tvár. Bola krásna a tie jej oči. Podala som jej ruku "Ahoj ja som Clarke"
Lexa : "Ahoj ja som Lexa teší ma." Sadla som si k nej. Pozrela som sa na Clarke nechápavo a z úsmevom.
Clarke : Keď si ku mňe sadla tak som chvíľu na Lexu pozerala aspoň mi to tak prišlo, ale neuvedomila som si, že som na Lexu pozerala skoro celú hodinu a nepovedala som jej nič. Tak som sa jej spýtala z akej školi prišla. Začala som konverzáciu aby jej neprišlo divné že som na na ňu pozerala.
ČTEŠ
Clexa FOREVER
FanfictionClarke a Lexa sa nepoznajú až do dňa kedy Lexa nastúpi na vysokú školu. Lexa má ale jedno tajomstvo ktoré skrýva pred Clarke.