12.Clarke...

191 13 1
                                    





Clarke : Sedeli sme len tak pri strome a rozprávali sme sa čo bude ďalej. Lexa znela tak smutne ako keby mal niekto z nás umrieť. „Lexa deje sa niečo?"

Lexa : „Nie Clarke všetko je v poriadku."

Clarke : „Lexa už ťa nejakú dobu poznám. Povedz mi o čo ide."

Lexa : „Clarke..."

Lincoln : „Heda prepáč, že ťa vyrušujem. Ale mali by ste sa vrátiť, videl som niekoho v diaľke."

Clarke : Išla som do úkrytu. Lincoln a Lexa išli pozrieť okolie.

Lincoln : „Heda nikto to nebol, ale zohnal som to či si chcela."

Lexa : „Je na čase ísť za Clarke."

Lincoln : „Heda mala by si im len odovzdať Clarke a bolo by po všetkom."

Lexa : „Vieš dobre, že to neurobím!"

Lincoln : „Týmto ju uspíš a čo potom chceš urobiť. Chceš aby sa nad ránom zobudila a nič si nepamätala? Bude ťa hľadať."

Lexa : „Nie nebude o to sa postarám, ty mi len musíš sľúbiť, že ju dostaneš čo najďalej z tejto krajiny. Rozumieš? Nehladno na to čo stane, nedovolíš jej aby ma hľadala! Je to dobrý človek, zaslúži si lepší život."

Lincoln : „Nesúhlasím s týmto ale ak si to praješ tak ju odtiaľto odvediem."

Lexa : „Poď Clarke nás bude už hľadať."

Clarke : Nemohla som tam len tak sedieť, tak som išla von a videla som ako ide Lexa a Lincoln naspäť. „Našli ste niekoho?"

Lincoln : „Nie bolo to len nejaké zviera."

Lexa : „Clarke chceš niečo napitie?"

Clarke : „Vodu." Lexa mi doniesla vodu a ja som sa napila. Lexa ma potom len silno objala.

 Lexa ma potom len silno objala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lexa : „Vždy tu budem s stebou." Clarke sa snažila rozprávať ale dala som jej do vody trochu silnejšie lieky na spanie. Nechcela som aby to dopadlo takto, ale je to jediná cesta ako ju ochrániť. Opatrne som ju preniesla a uložila na posteľ. „Prepáč mi to Clarke, nechcela som aby to dopadlo takto. Milujem ťa a kiež by sme sa stretli za iných okolností."

Lincoln : „Heda je čas."

Lexa : „Ja viem. Daj na Clarke za mňa pozor a nezabúdaj nato čo si mi sľúbil."

Lincoln : „Nezabudnem, buď opatrná Heda."



Clexa FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat