Dva týždne potom
Lincoln : "Heda nerád ťa ruším, ale musíme sa porozprávať o Clarke."
Lexa : Lincoln ma zobudil uprostred noci a ja som ho následovala von.
Lincol : „Heda viem čo cítiš ku Clarke, musíš ju nechať ísť. Počúvni ma aspoň raz prosím."
Lexa : „Dokedy to mám počúvať ?!"
Lincoln : „Ak nechceš aby sa jej stalo to isté ako..."
Lexa : „Costiu z toho vynechaj! Dokážem oddeľovať lásku od povinností"
Lincoln : „Tak ma potom počúvni. Nechaj Clarke ísť, pre jej vlastné dobro."
Lexa : Lincoln mal pravdu, Costia zaplatila za moje chyby. Nemôžem dovoliť aby sa to znova opakovalo. „Dobre ale až zajtra sa o to postarám."
Lincoln : „Mala by si sa z Clarke rozlúčiť"
Lexa : „Nie Clarke nesmie vedieť o ničom, už teraz je dosť v ohrození." Chcela som byť nachvíľu sama, tak som vyšla na vrch skaly v ktorej bol postavený úkryt. Sadla som si na zem a oprela som sa o strom. Nerozumela som prečo mi moja minulosť nedá pokoj. Nenávidela som celý svet, dovtedy dokým som nespoznala Clarke a teraz? Mám ju nehať ísť? Sedela som tam až do východu slnka a premýšľala som nad všetkým. Lincoln mal pravdu nedokázala by som ju ochrániť, proti ním nie. Bola som z toho všetkého unavená a nachvíľu som tam zaspala.
Clarke : Zobudila som sa na poludnie. V miestnosti bol len Lincoln,. „Lincoln? Čo tu robíš?"
Lincoln : „Heda mi kázala nech na teba dám pozor."
Clarke : „Kde je Lexa?"
Lincoln : „Je na vrchole tejto skaly. Clarke... Lexa chce pre teba len to najlepšie."
Clarke : Lincoln išiel preč z izby a ja som sa postavila z postele a išla som sa obliecť. Ešte pred nedávnom mi Raven hovorila nech sa starám o seba viacej a teraz, žijem v úkryte. Chýba mi. Nech sa znovu stretneme Raven" Otvorila som dvere a išla som za Lexou. Neskôr sa mi podarilo vísť na skalu. Videla som Lexu ako spí. Snažila som sa ísť za Lexou potichu, ale v tom som zakopla a skončila som na Lexe.
Lexa : Zobudila som sa na to, že mi niekto padol do náručia. Otvorila som oči a videla som Clarke.
Clarke : „Ehm prepáč. Nechcela som ťa zobudiť."
Lexa : „To je v pohode. Som rada, že si tu."
ČTEŠ
Clexa FOREVER
FanfictionClarke a Lexa sa nepoznajú až do dňa kedy Lexa nastúpi na vysokú školu. Lexa má ale jedno tajomstvo ktoré skrýva pred Clarke.