13. Pred 1 týždňom

178 12 0
                                    

Lexa : Bola som vonku a strážila som úkryt. V diaľke som počula niekoho, kričať o pomoc. Bolo mi to divné ale rozhodla som sa, ísť za tým krikom. Trochu som sa vzdialila od úkrytu a vtom mi niekto priložil k hlave zbraň. „Chceme sa s tebou dohodnúť." Ten hlas mi bol strašne povedomí a vtom som sa otočila a bola to Anya moja sestra. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Anya : „Drahá sestrička čo si zabudla ako dopadla Costia. A teraz Clarke..."

Lexa : Neovládla som sa a vrazila som jej jednu. Nebola tam sama a ostatný na mňa namierili zbrane.

Anya : „To si myslíš vážne, že som taká hlúpa aby som prišla sama. Na rozdiel od teba, plním svoje povinnosti. Mala si Clarke zabiť nie ju chrániť."

Lexa : „Máš pravdu medzi nami je obrovský rozdiel, ja už nezabíjam ľudí ako ty."

Anya : „Ty si sa vážne neponaučila? Láska je slabosť. Tvoji ľudia sú na prvom mieste, stále je čas. Môžeš sa k nám vrátiť. Vieš dobre ako to chodí. Musí umrieť jedna veliteľka, ty vieš prečo som vytvorila ten boj. Clarke je slabá a ty to vieš."

Lexa : „Je mi jedno čo si myslíš. Clarke nezabijem."

Anya : „Tvoj čas uteká, rozhodni sa. Musí umrieť jedna veliteľka. Zbohom Lexa."

Lexa : Odišli a ja som sa vrátila späť pri úkryt. V hlase sa mi premietala myšlienka. „Veliteľka?!" Čo tým myslela. Išla som nájsť Lincolna. Bol vnútri v úkryte. „Lincoln môžeš ísť nachvíľu von." Išli sme trochu ďalej od úkrytu. „Lincoln čo vieš o minulosti Clarke?"

Lincoln : „Viem len to čo vieš ty jej rodičia umreli. To je všetko"

Lexa : „Zisti o nej viacej, niečo tu nesedí."

Lincoln : „Ako si praješ Heda."

Po pár hodinách

Lexa : Lincoln sa vrátil ale nebol veľmi nadšený.

Lincoln : „Heda nerád ti to hovorím ale Clarke je veliteľka smrti. To bol hlavný dôvod prečo jej vymazali spomienky. Hovoria jej taktiež Wanheda."

Lexa : „Preto po nej idú."

Lincoln : „Čo chceš robiť Heda."

Lexa : „To čo predtým ako keby si o ničom nevedel, Clarke sa o tom nesmie dozvedieť rozumieš?!"

Lincoln : „Ale Heda..."

Lexa : „Lincoln potrebujem sa na teba spoľahnúť, že ju budeš chrániť. Za žiadnych okolností nesmieš dovoliť aby sa jej niečo stalo."

Lincoln : „Dobre ale čo urobíš s tými ľuďmi, vedia kto je."

Lexa : „O to sa postarám." 

Clexa FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat