15. Koniec

302 16 5
                                    


Clarke : Cesta bola dosť dlhá, všade boli len stromy a ja som si začala myslieť, že mi Lincoln klamal. „Ani sa nepohni, ináč umrieš." Vytiahla som v rýchlosti zbraň ale bol to dobrý strelec a vystrelil mi zbraň z rúk. „Zosadni s toho koňa. HNEĎ!!" zakričal a mne nezostávalo nič inšie ako ho počúvnuť. „Tak ty si tá slávna veliteľka smrti. To bude mať Anya radosť." Ten muž vôbec nevyzeral ako človek, ale skôr ako tí ľudia čo mi o nich hovorila Lexa. Zaviazal mi oči a viedol niekam preč. Išli sme nejakú dobu peši a potom mi konečne odkryl oči.

Anya : „Vitaj Wanheda, ja som Anya."

Clarke : „Kde je Lexa!"

Anya : „Si hlúpla presne ako ona, pochádzaš z nášho sveta ale aj tak si sa naučila všetko od tých druhých."

Clarke : „Je mi jedno čo si myslíš, chcem len vedieť kde je Lexa."

Anya : „Lexa je už dávno mŕtva."

Clarke : „NIE TO NENI PRAVDA!" Odtrhla som sa od stráži a začala som ju mlátiť. Ale stráže ma rýchlo odtiahli od nej.

Anya : „Odveďte ju a potom ju zabite!"

Clarke : Hodili ma do nejakej tmavej miestnosti. Nevedela som čo si mám myslieť. Pomyslenie, že Lexa je mŕtva ma zabíjalo. Nie.... nemôže byť mŕtva. Musím sa odtiaľto dostať. „Kto ste?" Z hrobového ticha sa ozval hlas a potom už len výstrel. „Lincoln? Čo tu robíš?"

Lincoln : „Mala si pravdu Clarke... bol som slabý a slepý. Musíme nájsť Hedu."

Clarke : Lincolnom sme išli smerom k východu budovy. „Máš vôbec tušenie, kde sa môže Lexa nachádzať?"

Lincoln : „Bude uprostred mesta, aby ju všetci videli."

Clarke : „Prečo?"

Lincoln : „Chcú ju popraviť za slabosť a nesplnenia úlohy."

Clarke : „To sa nesmie stať. Musíme sa poponáhľať!" S Lincolnom sme utekali smerom na námestie. Videla som Lexu, a jej sestru ktorá na ňu mierila. Hovorila nejaký nudný príhovor a ja som rýchlo zobrala Lincolnovi zbraň a vystrelila som po nej. Bolo to nerozvážne ale nemohla som dovoliť aby ju zastrelila. Síce som ju zastrelila a podarilo sa mi prísť až Lexe no ale obyvatelia s toho neboli veľmi nadšený. Ale nakoniec povedali len „TO JE ONA!! To je veliteľka smrti!" Všetci sa rozutekali do všetkých možných strán, ani som sa im nečudovala. Lexa sa na mňa len usmiala.

Lexa : „Clarke Kom Skaikru ty naozaj vieš vydesiť všetkých."

Clarke : „Čo bude teraz?"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Clarke : „Čo bude teraz?"

Lexa : „No ak chceš môžeme sa vrátiť medzi ľudí z tvojej doby alebo môžeme zostať tu."

Clarke : „Čo myslíš Lincoln?"

Lincoln : „Pristane vám to viacej Heda a Wanheda."

Clarke : „No myslím, že je rozhodnuté. Lexa? Myslíš že sa ešte vrátia?"

Lexa : „To neviem Clarke ale aj keby hej tak máme ešte veľa času."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Clexa FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat