10.Úkryt

191 13 0
                                    

Clarke : Lincoln zastavil niekde v lesoch. Vystúpili sme von z auta. "Tadiaľto musíme ísť pešo." hneď ako to dopovedal, som zaútočila na Lincolna. "AKO SI JU TAM MOHOL NAHAŤ UMRIEŤ!!" Mlátila som ho a on nič neurobil.

Lincoln : "Buď by umrela Heda alebo ona."

Clarke : Neverím, že to poviem ale mal pravdu. Keby nás Raven neochraňovala, nikto by sa odtiaľ nedostal. Prestala som mlátiť Lincolna a pomohla som radšej Lexe vstať.

Neskôr

Clarke : Niekoľko hodín sme išli po lese. Lexa ale vedela kam ísť, pretože ten úkryt poznala. Prišli sme ku skale. Vyzerala normále až kým Lincoln neprišiel ku skale a neodkryl lístie. Bol tam vchod do nejakého úkrytu. Z vonka to vyzeralo malé ale vnútri to bolo veľké. Vyzeralo to ako klasický dom len steny boli z kameňa a vnútri bol nábytok. Lexe som pomohla opatrne sa posadiť na gauč. "Si v poriadku ?"

Lexa : "Clarke je mi to ľúto. Donútime ich zaplatiť za jej smrť."

Clarke : "Ja viem, zaplatia za to. Prečo ti Lincoln hovorí Heda? Čo to znamená."

Lexa : "Ešte pred tým než sa tento svet stal obývateľným, som velila armáde. Bola som veliteľka Zemšťanou a Lincoln mi tak neprestal hovoriť. Obetoval by vlastný život aby ma ochránil. 

Clarke :  "Chýba ti niekedy ten svet pred tým ?"

Lexa : "Vždy mi bude chýbať ten svet, bolo tam nebezpečenstvo ale oproti tomuto svetu tam boľ aj niekedy mier."

Clarke : "Tak prečo si sa dala do kryospánku."

Lexa : "Bola som Heda takzvaná veliteľka, nemohla som si vybrať. Potrebovali silného človeka, ktorý by mohol veliť aj v budúcnosti. Nikto však nepočítal stým, že veliteľov tu nebudú potrebovať."

Clarke : "Chceš niečo na pitie ? Alebo nemáš hlad ? Niečo ti donesiem." Išla som za Lincolnom, ktorý sa vracal z lovu. "Lincoln, prepáč mi to."

Lincoln : "To je v poriadku, tiež by som to nezvládol keby som prišiel o Hedu. Je to dobrý človek i keď urobila veľmi ťažké rozhodnutia v živote, máš šťastie, že ju máš."

Clarke : "Ja viem." Z Lincolnom sme jej niečo pripravovali na jedenie, bolo vtipné, že vedel o varení toľko. Po chvíli varenia som sa chystala za Lexou. Zaspala na gauči. Jedlo som položila na stôl a išla som pre deku, ktorou som ju zakryla. Vyzerala veľmi pekne, keď spala tak som ju začala kresliť.

 Vyzerala veľmi pekne, keď spala tak som ju začala kresliť

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Clexa FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat